דסק הפרסום של בועות מדווח כי יעל בר זוהר הוחתמה כשגרירה של מותג הקפה נספרסו. בכך היא תצטרף לנבחרת השגרירים הישראלית הכוללת את עוז זהבי, ירדן הראל, דין מירושניקוב, אור בן אוליאל, והיוטיוברית לירון רוזן. לפי הערכות בשוק, בר זוהר תקבל כמה עשרות אלפי שקלים תמורת המשבצת.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
יעל, הפוך קטן בבקשה. "אני בהחלט חובבת קפה מושבעת וכמובן ששמחה להצטרף לנבחרת השגרירים של נספרסו".
2 צפייה בגלריה
יעל בר זוהר
יעל בר זוהר
יעל בר זוהר
(צילום: דניאל צעירי)

האופנה הישראלית בדרך לבחריין

דסק האופנה של בועות מספר כי רוני אינסאנז, מבעלי רשת Scoop, מתכנן לפתוח סניף בבחריין וכבר נפגש עם איש עסקים מקומי כדי להתחיל להניע. בינתיים הוא חגג את יום הולדתו ה-48 בחצר ביתו שבסביון בקונספט ברזילאי שנפתח בצהריים והמשיך עד השעות הקטנות. כ-200 איש הגיעו, בהם שרון ניסנוב, מנור גינדי, קוקו עובדיה, גבי בנד, אייל ולינגר וטירן והדי.
2 צפייה בגלריה
רוני אינסאנז
רוני אינסאנז
רוני אינסאנז חוגג יום הולדת 48
(צילום: עודד יוניסאן)

מדרגות לגן עדן

מספר חברות נרתמו לעזור למשפחות הבניין שקרס בחולון. בנק הפועלים העניק שוברים בסך 1,000 שקל וביצע רכישה גדולה של טאבלטים, מחשבים ועוד עבור הילדים; אדידס תרמה 400 זוגות נעליים וביגוד; אופטיקנה תרמה בדיקות ומשקפי ראייה וענקית הטכנולוגיה Aman (אמן) הוציאה משלחת גדולה לסופרלנד.

בקטנה:

היוצרת והבמאית סיגל אבין נבחרה להיות שופטת בפסטיבל קאן סיריס, ותחזור לשם שנה אחרי שהייתה מועמדת לפרסים עם הסדרה "לאבד את אליס", ששודרה בהוט בהפקת דרסט ודורי מדיה. הסדרה נמכרה לסטרימינג אפל טי-וי.
יונית לוי, העיתונאית ומגישת מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 12, מצטרפת לוועדת הבחירה של מלגת רודס לשנת 2022. ועדת השיפוט, הכוללת שבעה חברים, תבחר את שני הסטודנטים המצטיינים, שימשיכו ללימודי תואר שני באוניברסיטת אוקספורד.
ד"ר ארנה ברי (72), מבכירות תעשיות ההייטק והמדע בישראל, מצטרפת לצוות ניהול פלטפורמת הענן של גוגל העולמית (Google cloud) בתפקיד דירקטור לטכנולוגיה. (ישראל וולמן)
מגמת המיזוגים במשרדי עורכי הדין נמשכת. לראשונה אחד מחמשת המשרדים הגדולים בישראל, מ. פירון ושות' המתמחה במשפט מסחרי ועסקי, ממזג אליו משרד המתמחה בתחום דיני המשפחה והמעמד האישי - משרד ליהיא כהן דמבינסקי. (ליטל דוברביצקי)
כ-600 אורחים הגיעו לפתיחת התערוכה "אהבה נזילה" במרכז תאו לאמנות. בין המפרגנים: בעלי "סנו" דיתי ואלכס לנדסברג, סגנית ראש עייריית הרצליה איה פרישקולניק ובתו של אלי לנדאו ז"ל, פפי לנדאו, מנהלת התוכן של המרכז. (חבצלת דמארי)
דסק המזון של בועות מדווח כי איילת ליפשיץ תמונה למנהלת חטיבת החלב (הכוללת את מחלבת טרה) במערך השיווק של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים. ליפשיץ בעלת 25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול מערכות עסקיות ושיווקיות בגופים מובילים, ובתפקידה האחרון ניהלה את חטיבת התה וה-Well-being בקבוצת ויסוצקי.
ואלרי חמאתי ותמיר גרינברג יפתחו את פורום העסקים ישראל-איחוד האמירויות באבו-דאבי, ויבצעו את הדואט שלהם מהתוכנית הכוכב הבא "הללויה".
המדליסט האולימפי והגולש שחר צוברי נבחר ליו"ר ועדת הספורטאים של הוועד האולימפי. (ספי פסטרנק)

מינויים:

מורן קירשנר-גולדברג מונתה לסמנכ"לית שיווק, פיתוח עסקי וחדשנות בדואר ישראל.
ירון גוטפריד צפוי להיכנס לתפקיד מנהל בית הספר למוזיקה של הקריה האקדמית אונו.
האדריכל נתנאל אלפסי יעמוד בראש המחלקה לאדריכלות של המכללה האקדמית ל הנדסה ע"ש סמי שמעון.
רחל נוימן מונתה לסמנכ"לית השיווק של ביומילק.
אריק גלעד מונה למנכ"ל משותף בקבוצת תצפית העוסקת בנדל"ן.
ד"ר עמית קמה נבחר ליו"ר האגודה הישראלית לתקשורת.
עדו הדרי מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת מכבי אחזקות בע"מ.
מועצת התנועה הקיבוצית אישרה את מינויה של נטע קדם-שוורץ למנכ"לית.
מנכ"ל התעשייה האווירית בועז לוי ממנה את אורן פולג למנכ"ל הפעילות בארה"ב.

הזמינו אתכם?

15 באוקטובר, אצטדיון בלומפילד ביפו, חגיגת 13 שנות פעילות של פאר לוין תקשורת, שבבעלות איתן לוין וממי פאר. בתוכנית: הרצאה של שר האוצר אביגדור ליברמן. בין המוזמנים: נשיא המדינה יצחק הרצוג, שרים בהווה ובעבר, חברי כנסת, ראשי רשויות מקומיות ומאות מבכירי הקהילה העסקית, המשפטית, הרפואית, אנשי תרבות ותקשורת.

תשאירו טיפ

דני פלד, מנכ"ל חברת האנטי-אייג'ינג ותוספי התזונה JEUNESSE GLOBAL: "ממליץ על קפה זהרה במתחם האמנים של מושב עין כרמל. מקום מדליק עם אחלה אווירה, מעוצב כולו בריהוט וינטג'. אוכל ביתי וטעים שעושה נעים בחיך, עוגות מעולות וקפה מצוין".