באופן טבעי, על השכבה החיצונית של העור שלנו (אפידרמיס) יש שומניות שמגינה ושומרת על העור. אלא שמזג אוויר קר גורם לירידה ברמת הלחות, וכתוצאה מכך העור מתייבש. נוסף על כך ככל שמתבגרים, האלסטיות של העור מאבדת מהשומניות, מה שמביא להתייבשות מהירה יותר של העור. הפתרון לכך פשוט: להזין את העור.
7 צפייה בגלריה
(צילום: shuttersotck)
אחד מהאמצעים העונים למטרה הוא שמנים טבעיים לגוף ולשיער, בעלי סגולות מטפחות בזכות חומצות שומן חיוניות שהם מכילים, והיותם עשירים בנוגדי חמצון ובקולגן. חברות קוסמטיקה רבות הבינו את היתרונות שיש בשמנים, ופיתחו מוצרים על בסיסם. לשמנים, שנלקחים מצמחים, כדוגמת זית, אובליפיחה, אבוקדו, חוחובה ושמן ההמפ של צמח הקנבאיס, יכולות ריפוי שונות, כשלכל שמן יתרונות משלו. התוצאה היא עור שמרגיש ונראה חיוני, מוזן ומבריק, אך לא שמנוני. לא מעט מוצרי שמנים מכילים גם ויטמינים, מינרלים ותערובות ארומתרפיות, שתורמות לאיזון, שמחה והרגעה.
קבלו את מצעד השמנים, משמן עם חלקיקי זהב, דרך שמן סיכה לאיבר המין הנשי וכלה בשמנים לשיער. כל אלו מהווים מענה מושלם ליובש ולקדרות, שמאפיינים את העונות הקרות.

הרמון היופי מציג שמן עם חלקיקי זהב, 24 קראט

שמן יבש, מזין לגוף ולשיער, מכיל שמן פסיפלורה. בעל מרקם משי וארומה נעימה, שמעניק לעור תחושה מיידית של רכות. מומלץ במיוחד לעונת המעבר היבשה.
מחיר: 450 שקל. להשיג באתר הרמון היופי ובקליניקה בראשון לציון
7 צפייה בגלריה
הרמון היופי
הרמון היופי
הרמון היופי
(צילום: יח"צ)

פיטו רפלניש בודי אויל של דרמלוג'יקה

שמן גוף "יבש" ומזין. מכיל תערובת שמנים, בהם שמן זרעי שזיפים ואבוקדו, ג'ינסינג, נרולי, פטצ'ולי ותפוח, להעשרת העור ולמניעת יובש. מזין את העור, ממריץ את הדם בזמן המריחה, מעולה לסימני מתיחה, בעל ניחוח ארומתי.
מחיר: 253 שקל. להשיג בנקודות מכירה מורשות, במכוני קוסמטיקה, במרכזי ספא ובאתר
7 צפייה בגלריה
דרמלוג'יקה
דרמלוג'יקה
דרמלוג'יקה
(צילום: יח"צ)


Booster Oil Ultima של חברת Myshemen

המוצר מורכב מחמישה שמנים טבעיים לריכוך, הזנה ופינוק העור. מלבד שמן זרעי קנאביס, מכילה התערובת שמנים נוספים, ויטמינים וחומצות אמינו, שמגינים מנזקים סביבתיים ומסייעים להאטת הזדקנות העור.
מחיר: 169 שקל. להשיג באתר החברה
7 צפייה בגלריה
מיי שמן
מיי שמן
Myshemen
(צילום: יח"צ)

שמן פלז'ר: סיכה אינטימית לנשים

שמן פלז'ר של "מיישמן" הוא שמן סיכה ייחודי, מבוסס על שמן זרעי קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים, שמיועדים למריחה על איבר המין הנשי. השמן, שמיועד לשדרוג האורגזמה והחוויה הסקסואלית, אכיל, טבעוני וללא גלוטן.
מחיר: 199 שקל. להשיג באתר החברה

מון פלטין לשיער

שמן אוריינטלי של מון פלטין פרופשיונל לשיער: קומפלס שמנים להגנה מקסימלית בתהליך ייבוש בעזרת פן או מחליק. מעניק לשיער מראה זוהר עם ברק וחיוניות. לשימוש גם כהגנה מפגעי מזג האוויר וקצוות מפוצלים.
מחיר: 90 שקל. להשיג אצל מעצבי שיער ובאתר

שמן לגוף ולשיער של SABON

השמן לגוף ולשיער של המותג SABON, בניחוחות של לבנדר ותפוח, נספג במהירות, מזין ומותיר אפקט של זוהר. פורמולת השמן טבעונית ומורכבת משמני ארגן, חוחובה, קמליה ומקדמיה.
מחיר: 99 שקל. להשיג בחנויות הרשת ובאתר

שמן הפנים והגוף של ג'ייסון

השמן מכיל חמישה שמנים טבעיים חיוניים של ויטמין E ועוד ויטמינים, שמרככים את העור, מאטים תהליכי הזדקנות, בעלי סגולות אנטי דלקתיות ומקנים מראה עור זוהר, מתוח ובריא.
מחיר: 49.90–69.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת, בתי טבע

השמן של אלונה שכטר

מותג הטיפוח אלונה שכטר, שמתמחה במוצרי טיפוח המבוססים על צמחי מרפא ומינרלים מים המלח, מציג שמן גוף ארומטי, מרגיע ומפנק, שמזין ושומר על עור הגוף, בריח האייקוני של סבון אכילאה אלף העלים, המזוהה עם המותג. שמן הגוף, שמשלב שמני פרחים, תורם למניעת עור יבש, מרכך את העור ומזין אותו.
מחיר: 119 שקל. להשיג באתר
7 צפייה בגלריה
אלונה שכטר
אלונה שכטר
השמן של אלונה שכטר
(צילום: יח"צ)

שמפו עם שמן של מורז

חברת MORAZ צמחי מרפא השיקה שמפו צמחי על בסיס שמן המפ של הקנאביס, בתוספת מנטול ושמנים נוספים, לניקוי יסודי, הגנה על השיער ומראה שיער בריא וזוהר.
מחיר: 49.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת, בתי טבע

מורוקאנוייל הקנדי לשיער

MOROCCANOIL (מורוקאנוייל), חברת הטיפוח הבינלאומית מקנדה, מבססת את המוצרים שלה לעור ולשיער על 100% שמן הארגן. לשמן הטיפולי לשיער יש פורמולה ייחודית, שמתאימה לכל סוגי השיער, הוא נספג מיידית, לא מותיר משקעים שמנוניים, מזין את השיער ומעניק לו חיוניות ורכות.
מחיר: 160 שקל. להשיג במספרות ובחנויות מורשות

שמן גליס לשיער

תערובת של שמן מקדמיה וויטמין E
עם שש פעולות משקמות לשיער.
מחיר: 35.90 שקל. להשיג בסופר־פארם וברשתות השיווק

שמן גוף עם קרמה

מותג הטיפוח Crêma מציג שמן גוף לטיפוח והזנת העור, מועשר בקומפלקס של שמנים טבעיים, עשירים באנטי־אוקסידנטים, שנלחמים ברדיקלים החופשיים ובנזקי הסביבה. בשמן יש גם ויטמינים ומינרלים וחומצות שומן חיוניות לשמירה על גמישות העור ורכותו. מגיע בשני ניחוחות.
מחיר: 24.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק

ג'ול דיזיין איט

סרום ייחודי מבית G Cosmetics, שנספג היטב בשיער ומעניק רכות וברק ללא תחושת שמנוניות. מכיל את שמן האינקה להגברת אלסטיות סיב השערה ולשיקום שיער יבש ופגום, ו־ויטמין E.
מחיר: 120 שקל. להשיג במספרות מובחרות ואתר הבית
7 צפייה בגלריה
 ג'ול דיזיין איט
 ג'ול דיזיין איט
ג'ול דיזיין איט
(צילום: יח"צ)

מסכת בוץ משקמת של 417

למותג הקוסמטיקה 417 יש מסכה משקמת לשיער, שמכילה שמנים. מסייעת בחיזוק השיער ובהענקת גמישות, ומאזנת את הלחות בעור הקרקפת. פרט לשמנים, המסכה מכילה גם חמאה שיאה.
מחיר: 129 שקל. להשיג ברשת הסופר־פארם ובאתר

קיל'ס מי סופטלי

שמן הגוף היוקרתי והקליל של קיל'ס מזין את העור בלחות ומסייע להשגת מרקם עור מעודן, גמיש וחלק. הפורמולה מועשרת בסקוולאן ושמן זרעי ענבים, ומותירה ניחוח נעים.
מחיר לצרכן: 90 שקל. להשיג בסניפי הרשת ובאתר סופר־פארם

לשמן עם קרסטס

שמן השיער של קרסטס סוגר קצוות מפוצלים, מחליק את השיער ומעניק לו ניחוחות של פרחים.
מחיר: 149 שקל. להשיג במספרות מובילות

אגדת דשא

The Roger, נעל הטניס של On שפותחה יחד עם רוג'ר פדרר, היא יותר סניקר אופנתי מנעל שבאמת תוכלו לשחק איתה טניס. כשלוקחים בחשבון את הנקודה הזאת ונמנעים מלעלות איתה על משטח חימר, אלה סניקרס נפלאות. הן מעט רחבות יותר מהממוצע, נוחות להפליא (משתמשות בסוליית
ה־CloudTec), וחשוב מכול: פריט אופנתי מיוחד שלפעמים יעצרו אתכם ברחוב בגללן, ולפעמים סתם ינעצו מבטים.
The Roger Advantage,
650 שקל לחברי מועדון,
להשיג ב־ingsport
7 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)