משלוח מאיים משופרסל: לפחות שני לקוחות קיבלו משלוח משופרסל דיל לב תלפיות שצורפה לו מדבקה עם לוגו שופרסל, שעליה צויר בעט דגל ישראל ומתחתיו תנועת אצבע משולשת, כשלצד זה צלב קרס בתוך עיגול. לפי החשד, את המעשה ביצע עובד ממזרח ירושלים והוא נעצר ע"י המשטרה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו, האזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש", וסמנו "כלכלה" בהתראות אפליקציית ynet
לקוח בשם נעם כתב בטוויטר: "הגיע במשלוח של שופרסל. מקווה שהטיפול יהיה הכי חריף שיש - אנחנו במלחמה". הוא תייג את שופרסל ומשטרת ישראל.
2 צפייה בגלריה
 אחת המדבקות שצורפו למשלוח
 אחת המדבקות שצורפו למשלוח
אחת המדבקות שצורפו למשלוח
(צילום מסך)

לקוחה אחרת שגם לה קוראים נעם כתבה בפייסבוק: "מה שקיבלנו היום באחת מהשקיות במשלוח משופרסל בירושלים. המשלוח הגיע משופרסל לב תלפיות ומטופל על ידם מול הגורמים הרלוונטיים. בכוונתו כמובן לפנות למשטרה אם יש לקוחות שופרסל נוספים שקיבלו פתקי שנאה אנא צרו עמי קשר".
2 צפייה בגלריה
מדבקה נוספת שנשלחה לאחד הלקוחות
מדבקה נוספת שנשלחה לאחד הלקוחות
מדבקה נוספת שנשלחה לאחד הלקוחות
(צילום מסך)

ככל הנראה אותו עובד החליט לשלוח את מדבקות השנאה האלה למספר לקוחות. הציור צויר בעט ובכתב יד וכל לקוח קיבל "יצירה" מקורית, שכן יש הבדלים קלים בין הציורים. כרגע מדובר בשני מקרים שאותרו. בשופרסל זיהו את העובד.
משופרסל נמסר: "שופרסל רואה את האירוע בחומרה רבה ותגלה אפס סבלנות כלפי אירועים מסוג זה. העובד המעורב אותר, זומן באופן מיידי לשימוע לפני פיטורים ותוגש נגדו תלונה במשטרת ישראל. אנו מתנצלים מעומק הלב על האירוע החריג ומוקיעים התנהגות שכזו".