דסק הקהילה של בועות מספר כי יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק והמנכ"ל דב קוטלר פתחו את משרדי הבנק לתערוכת "אמנות ישראלית 2021" למען 10 עמותות נשים. עד כה גויסו יותר מ-1.4 מיליון שקל ממכירת היצירות. יפה.
3 צפייה בגלריה
מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר
מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר
מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר
(צילום: גדי דגון)

שגריר יפן לומד על אורז

שגריר יפן בישראל, קויצ'י מיזושימה ורעייתו איאקו, הגיעו לביקור מדיני מאוד במסעדת a שבמגדלי שרונה בת"א, של השף יובל בן-נריה. האורחים שמעו סקירה מקיפה על יבוא חומרי גלם יחודיים מארצם על-ידי קבוצת טאיזו, בהם אורז מיוחד שנחנך.
3 צפייה בגלריה
שגריר יפן בישראל מיזושימה ובן-נריה
שגריר יפן בישראל מיזושימה ובן-נריה
שגריר יפן בישראל מיזושימה ובן-נריה
(צילום: קוקו)

תיירות קולינרית

מסעדת POP&POPE בת"א, בבעלות אנשי העסקים צחי ועידו חג'ג', נכנסה לקמפיין החדש של משרד התיירות בהובלת רודריגו גונזלס. "כבוד גדול עבורנו לייצג את החוויה הקולינרית הישראלית, בתקווה להביא לכאן תיירים", אמר שף המסעדה שחף שבתאי.

סמברג מדגימה מצוינות

אבישג סמברג, המדליסטית האולימפית שלנו, הפתיעה את הסטודנטים המצטיינים של המכללה האקדמית הדסה באירוע פתיחת תוכנית הנשיא למצוינות, וסיפרה על הדרך שלה לפודיום. נשיא המכללה, פרופ' ברטולד פרידלנדר, שאל אם היא מתכננת ללמוד לאחר שתפרוש, וסמברג ענתה שזה כרגע מוקדם, אבל בהמשך לימודי תזונה על הפרק. בחלק האמנותי: נגנית הצ'לו קארין מרקוביץ'.
3 צפייה בגלריה
פרופ' פרידלנדר וסמברג
פרופ' פרידלנדר וסמברג
פרופ' פרידלנדר וסמברג
(צילום: יח"צ)

אמן היין

עידו לוינסון, היינן הראשי של יקבי ברקן וסגל, קיבל את התואר Master of Wine – ארגון מהנחשבים בעולם היין.

חוגגים עצמאות לטנזניה

ג'וב מסימה, שגריר טנזניה בישראל, ורעייתו יוהנה יואן ערכו אירוע לציון 60 שנות עצמאות למדינתם ביקב אמפורה שבכרם מהר"ל, יחד עם קונסול הכבוד קסביאן נוריאל צ'יריצ'.

מיכל הרצוג מחזקת צעירות

רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג, אירחה את נערות עמותת "שוות" ופתחה את אירועי שבוע הנערה הישראלית, במסגרתו יגיעו 1,500 נשים לבתי הספר כדי לנסות לחזק את תחושת הביטחון והערך העצמי של צעירות.

הפילהרמונית באירוע גאלה ליצירתו של פרנק סינטרה

קרן התזמורת הפילהרמונית תערוך ביום ראשון במלון הילטון בת"א אירוע גאלה שיוקדש ליצירתו של פרנק סינטרה, במלאת 75 שנים לאלבום הבכורה. במופע ישתתפו להב שני, אלון אולארצ'יק, סיוון טלמור, גילן שחף ומיקה שדה.

תיאטרון דימונה נחנך מחדש על שמו של לאון אדרי

תיאטרון דימונה נחנך מחדש על שמו של לאון אדרי ז"ל. היו: האח משה ובני משפחה, שר התרבות חילי טרופר, ראש העירייה בני ביטון וחבר הכנסת יואב גלנט. אירח: המנכ"ל והמנהל האמנותי של התיאטרון, אורי וידיסלבסקי.

בקטנה

  • יו"ר "למענכם", הרב יוסי ערבליך, זכה לתעודת הוקרה מטעם המיזם We Are Together, כהערכה על פעילות ארגונו בקורונה.
  • 120 בכירי טיב טעם, בראשות בעל השליטה חגי שלום, ירדו לאילת כדי לחגוג את סוף 2021.
  • רדיו 100fm יחגוג הערב במתחם לארה בצומת כנות את קבלת הפרס לשדר מושיקו שטרן על "תוכנית המוזיקה הטובה של ישראל", מטעם כנס אילת לעיתונות.

מינויים

  • ישרוטל מינתה את עמרי פוליטי למנכ"ל מלון Port Tower בת"א.
  • נטע אשכנזי מונתה למנהלת שיווק במכון אדלר.
  • הילה רייך מונתה למנהלת הפעילות של חברת RapidAPI בישראל.