בוטלה הקמת רשת Lavan (לבן): המותג שקבוצת גולף השיקה לפני כשנה כרשת חדשה למוצרי ספא, טיפוח הגוף ופריטים לבית - לא הפך לרשת חנויות כפי שהבטיחה.
החנות הראשונה שלו שנפתחה בדיזנגוף סנטר - נסגרה. החנות עומדת סגורה כבר זמן מה, למרות שהפריטים בה מוצגים כאילו הם מוצעים למכירה כרגיל. גם אתר האינטרנט של המותג וחשבון האינסטגרם שלו כבר לא פעילים.
2 צפייה בגלריה
החנות של Lavan שנסגרה
החנות של Lavan שנסגרה
החנות של Lavan שנסגרה
(צילום: מירב קריסטל)
במקום 16 חנויות כפי שהבטיחו בגולף, המותג Lavan צומצם כעת למותג שנמכר בסניפי גולף & קו, רשת כלי הבית של הקבוצה. בחלק מחנויות גולף & קו פריטיו נמכרים לצד פריטים אחרים בחנות ובחלק מסניפי הרשת הוא מוצג בנפרד במתכונת של מתחם - בין היתר בחנויות אילת, ביג ב"ש, קריית-אונו והקניון הגדול פ"ת.
2 צפייה בגלריה
זה מה שנשאר: מתחם חנות בתוך חנות של Lavan
זה מה שנשאר: מתחם חנות בתוך חנות של Lavan
זה מה שנשאר: מתחם חנות בתוך חנות של Lavan
( צילום: גולף)
חנות Lavan נפתחה בדיזנגוף סנטר באוקטובר 2022 על פני שטח של 160 מ"ר (בו היתה ממוקמת לפני כן חנות גולף קידס). בחנות הושקעו 2 מיליון שקל ובמותג - 7 מיליון שקל. הקבוצה הודיעה אז שתפתח 16 חנויות למותג בהשקעה של 20 מיליון שקל ובכוונתה שיהיו לו 30 חנויות סך הכל. תוכנן שהחנויות שייפתחו אחרי החנות בסנטר ימוקמו בקניון רמת אביב, בקריון ובביג יהוד. התכנון הזה בוטל כאמור.
המותג, שמציע מפיצי ריח, קרמים, נרות, אגרטלים וספרי עיצוב, מתחרה במוצרים דומים של ללין וסבון ובמותגי בוטיק שנמכרים בחנויות פרטיות וברשתות שונות. יחד עם זאת, מחיריו בעת ההשקה היו גבוהים. לדוגמא: קרם רחצה 500 מ"ל ב-159 שקל, נרות ב-239-29.90 שקל, סט מצעים ב-1,199 שקל ועששיות ב-649-429 שקל.
למי שזקוק לרשתות מוצרי טיפוח ואווירה - אל דאגה. המותג bath & body works יפתח חנות ראשונה בקניון עזריאלי בת"א ברבעון הראשון של השנה. הזכיינית שלו בארץ היא דלתא מותגים. החברה מתכוונת לפתוח 30 חנויות שלו עד 2026 בהשקעה של כ-60 מיליון שקל. הרשת האמריקנית מוכרת מוצרים דומים לאלו שמכרה Lavan. בניגוד אליה, היא דווקא ידועה במחיריה הנוחים. גם חנויות ויקטוריה סיקרט שכוללות מוצרי טיפוח יפתחו בישראל. המותג היה אמור לפתוח חנות ראשונה באוקטובר אך פתיחתה עוכבה בשל המלחמה.
מגולף נמסר כי "המותג Lavan נכנס כחנות בתוך חנות בסניפים מרכזיים של רשת גולף & קו וכמותג נפרד בשאר הסניפים ברחבי הארץ. המותג Lavan מהווה מנוע צמיחה במכירות ברשת גולף & קו וצפוי להתפתח למגוון רחב של מוצרים".