קבוצת פקטורי 54 תפתח 12 חנויות של רשת ביוטי חדשה תוך ארבע שנים, תחת המותג פקטורי ביוטי. גובה ההשקעה ברשת: 90 מיליון שקל. היא תקים גם מתחמי ביוטי בתוך חנויות פקטורי.
כפי שפורסם ב-ynet, אלה יהיו חנויות שימכרו מוצרי בישום, טיפוח, נרות ומלחי אמבט ויעוצבו באווירת ספא.
הרשת, שבראשה יעמוד עידו ברק, לשעבר סמנכ"ל הסחר והמכירות של קבוצת אסתי לאודר, כבר החלה להפעיל אתר בתוך אתר האינטרנט שלה, שם נמכרים כמה מהמותגים שיימכרו ברשת.
בין המותגים: ארמני ביוטי, קיליאן, ברברה סטרום, דולצ'ה אנד גבאנה מייקאפ, פרדריק מאל, Byredo, ג'ו מלון, Thoo, מייסון קריוולי, Loewe ו-Loewe home, אוגוסטינוס באדר, 111 סקין, סיסלי, טום פורד ביוטי, מגיניסטה, Thameen, ספורטי & ריץ', serge lutens, ומהדורות מיוחדות של מותגי לוריאל ואסתי לאודר. האתר יכלול גם אופציה לייעוץ מרחוק עם אפשרות לבחירה מותאמת אישית של מוצרים.
החנות הראשונה ברשת תיפתח במרץ בביג גלילות, כשבועיים אחרי פתיחת המרכז ותתפרס על פני 180 מ"ר. חנות גדולה יותר, של 350 מ"ר, תיפתח בספטמבר 2025 בקניון רמת אביב. הרשת כבר החלה להפעיל פורמט של חנות בתוך חנות בב"ש, נצרת ואילת וביולי היא יפתח חנות נוספת - חנות רחוב בת"א. בעתיד חלק מהחנויות יציעו גם טיפולים.
"השנה האחרונה הייתה קטסטרופה לאנשי עסקים ישראלים שעובדים מול חו"ל", אמר הבעלים של הרשת רוני אירני, במסיבת עיתונאים שערך. "לא הרגשנו בנוח לומר שאנחנו ישראלים ואני אישית חוויתי כמה אירועים כאלה כי אני לא יודע להצניע את הישראליות שלי. זה היה מצער שאנחנו כעם יוצא דופן צריכים להוריד את הראש ולהסתתר בגלל המומנטום המאוד גדול שהיה לשונאי ישראל אבל המציאות טפחה על פניהם.
"למרות זאת החלטנו לפנות למותגים בחו"ל כדי להקים רשת של ביוטי. זה רעיון שקיים אצלנו הרבה זמן וכבר שנתיים שאנחנו חוקרים לעומק את התחום. אנחנו יודעים אלו מותגים אנחנו רוצים לייצג מותגים שלא יכלו לשחק עד כה בארץ, כי לא הייתה להם במה".
יפעת אירני הסבירה שהרשת תציג "מותגים חדשים וצומחים". אלה מותגים שחלקם מותגי יוקרה וחלקם מותגי אינדי, "עם ערכים של ג'נדר אינקלוסיב וקיימות, שקיפות רכיבים, סחר הוגן וטכנולוגיה שמאפשרת התאמה של המוצר ללקוח", כך לדבריה.
בדומה לספורה, המחירים ברשת לא יהיו נמוכים. כך למשל נר ריחני של לואה נמכר ב-1,890 שקל, 30 מ"ל ליפטינג סרום של ד"ר ברברה סטרום נמכר ב-1,170 שקל, בושם לטקסטיל של פרדריק מאל נמכר ב-455 שקל ל-100 מ"ל, קרם גוף של ג'ו מלון 370 שקל ל-175 מ"ל ומסקרה של דולצ'ה וגבאנה ב-149 שקל.
כמו כן האתר עדיין דל במוצרים למשל בקטגוריית האיפור מצאנו רק את מוצרי דולצ'ה וגבאנה ובמוצרי אמבט יש 10 פריטים בלבד.