נפתלי בנט, ראש הממשלה, יליד 25.3.1972, סטארטאפיסט מטבעו, יש לו המון רעיונות, וגם אומץ לבצע אותם. יש בו מהחלקלקות והתחכום, עם שאיפות גדולות לצמיחה. הוא איש שתמיד מתכנן את הצעד הבא, אין אצלו דבר כזה "לנוח על זרי הדפנה", הפנים תמיד קדימה. שנה זו, 2021, שנת שור המתכת, היא שנה מוצלחת עבורו לפרסום ולקידום הסטטוס
האסטרולוגיה הסינית שמה במרכז את שנת הלידה של האדם, כקובעת את התכונות המרכזיות שלו ואת מהלך חייו. לפי גלגל המזלות הסיני 12 המזלות הם 12 חיות: חולדה, שור, טיגריס, ארנבת, דרקון, נחש, סוס, כבשה, קוף, תרנגול, כלב, חזיר, כשכל שנה מתחילה בפברואר, תחילת האביב. בנוסף, מבוססת האסטרולוגיה הסינית על האינטראקציה שבין ארבעה סוגי אנרגיה, שמיוצגים על ידי שנה, חודש, יום ושעה. לפי גלגל המזלות הסיני 4 בפברואר – 5 במרץ זה חודש הנמר, 6 במרץ – 4 באפריל: ארנב, 5 באפריל – 4 במאי: דרקון, 5 במאי – 5 ביוני: נחש, 6 ביוני – 6 ביולי: סוס, 7 ביולי – 6 באוגוסט: עז, 7 באוגוסט – 7 בספטמבר: קוף, 8 בספטמבר – 7 באוקטובר: תרנגול, 8 באוקטובר – 6 בנובמבר: כלב, 7 בנובמבר – 6 בדצמבר: חזיר, 7 בדצמבר – 5 בינואר: חולדה, 6 בינואר – 3 בפברואר: שור.
3 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)



יש לציין, שהאסטרולוגיה הסינית מראה לפי תאריך הלידה את מסלול חייו של האדם, אך מטרתה אינה לנבא את העתיד. היא מזהה ומאבחנת את השנים בחיי אדם, את המאפיינים המולדים והאיכויות שלו, ובעזרתם אפשר לכוון אותו למסלול שיתאים עבורו מבחינת הצרכים הפיזיים, הרגשיים והרוחניים, ואת התקופות למימוש הפוטנציאל שלו בתחומים שונים. לא אחת בסין, אנשים מקומיים לא ישאלו לגילו של האדם, אלא לאיזה בעל חיים הוא שייך.

ילידי חודש התרנגול 8.9 – 7.10 בשנת השור: אהבה לאסתטיקה ולתענוגות החיים

הנולדים בין תאריכים אלו ניחנו באהבה גדולה לאסתטיקה, ליופי ולתענוגות החיים. הם בעלי יכולת דייקנות, אבחנה לפרטים הקטנים, וכן ביקורתיים. לרוב ילידי חודש זה לבושים בקפידה, יש להם טעם טוב. הם חרוצים, נחושים ומתמידים, בורכו בזיכרון מעולה, אוהבים לעזור, לטפל, ולדאוג לצורכי האחר. עם זאת, הנטייה הטבעית שלהם היא להשיא עצות לסובבים אותם, מביאה אותם להתנשאות וגאוותנות, ועליהם להיזהר מזה. קשה להם לאבד שליטה (במיוחד שליטה רגשית). יש בהם מהחומרנות, וחלקם יבחרו במקצועות שיש בהם יוקרה או הטבות.
מכיוון שאחת התכונות המרכזיות שלהם היא פרפקציוניזם, עליהם להיזהר מביקורתיות יתר, כלפי עצמם וכלפי הסביבה. אם רוצים להביא מתנה לילידי חודש זה, הם יעדיפו בושם איכותי, פריט לבוש ממותג, או טיפול ספא מענג. במפת הלידה, חודש זה מתייחס גם לבית הגידול, עם דגש על דמות האם, לחלק מילידי החודש יש דמות אם אסתטית, מטופחת, עם שימת לב לפרטים קטנים.
3 צפייה בגלריה
עינת שפריר
עינת שפריר
עינת שפריר
(צילום: רענן כהן)
לפי גלגל המזלות הסיני, ילידי חודש התרנגול בשנת השור יכולים לפרוח. שנה טובה לחיזוק הקשרים עם חברים ובני משפחה, כמו גם לתקן קשרים עם חברים מהעבר. זו גם שנה טובה לאהבה.

מפת המדינה ונפתלי בנט

נפתלי בנט, ראש הממשלה, יליד 25.3.1972, הוא טיפוס עץ, עם המון מים במפה, זו מפה חזקה. סטארטאפיסט מטבעו, יש לו המון רעיונות, וגם אומץ לבצע אותם. יש בו מהחלקלקות והתחכום, עם שאיפות גדולות לצמיחה. הוא איש שתמיד מתכנן את הצעד הבא, אין אצלו דבר כזה "לנוח על זרי הדפנה", הפנים תמיד קדימה. שנה זו, 2021, שנת שור המתכת, היא שנה מוצלחת עבורו לפרסום ולקידום הסטטוס, וגם לשפע כלכלי, ולא בכדי השנה הזו הוא עשה אקזיט שלישי. נפתלי בנט נמצא עכשיו בשיא הנראות וההשפעה שלו. בפברואר 2022 עתידה להיכנס שנת נמר המים, שמשתייכת ליסוד העץ, שני האלמנטים שבנט הכי לא זקוק להם במפה. מכאן ששנת 2022 לא תהיה עבורו שנה מפנקת כמו 2021. צפויות לו תחרויות פוליטיות מימין ומשמאל, בתוך הבית הפוליטי שלו, ומחוצה לו.
3 צפייה בגלריה
ראש הממשלה, נפתלי בנט
ראש הממשלה, נפתלי בנט
ראש הממשלה, נפתלי בנט
(צילום: שאול גולן)
מדינת ישראל, נולדה ב־14.5.1948, בשנת החולדה, ביום אדמה, ויש לא מעט אדמה במפה שלה. 2021 היא שנת השור, שנת אדמה, מה שמסביר את הטירוף בשוק הנדל"ן, שצפוי להיבלם מעט בשנת 2022. האנרגיות השליליות ב2021 (עד ה4.2.22) מגיעות מאזור דרום מזרח, לא בכדי הווירוס הדומיננטי השנה הגיע מהאזור הזה. אוקטובר 2021 הוא חודש דרמטי, לחלק הולך להיות מאוד טוב, ולחלק מאוד לא. זה חודש שצריך לשים בו לב במיוחד לעסקאות שחותמים, לענייני כספים, לביטחון האישי והגופני. ייתכן ובחודש זה יתרחשו אירועים דרמטיים ברמה הפוליטית ו/או הכלכלית. וירוס הקורונה הולך ללוות אותנו עד סוף 2021 באופן מורגש. החל ממרץ 2022, הדברים יעלו על מסלול חיובי יותר, אבל נראה, שרק בשנת 2025 נראה דעיכה אמיתית של המגפה. שנת 2021 מתאפיינת בהתעוררות איטית של המשק, בצד קשיים כלכליים. את ההתעוררות האמיתית נראה החל מפברואר 2022, אז גם יפתחו שוב הגבולות. 