בעקבות תקרית מביכה: שופרסל הפסיקה מכירת אביזרי מין באתר. בימים האחרונים לקוחות התלוננו ברשתות החברתיות שבעוד שחיפשו באתר האונליין של שופרסל מוצרים תמימים, הוצעו להם בין היתר ויברטורים שונים, בגלל טעות בהגדרת מילות חיפוש המוצר, כך מסתבר. לקוחות שחיפשו גבינת עיזים, יוגורט פרו 20 או עלי רוקט - הופתעו לראות שהוצע להם "ויברטור אנאלי נועז" בין המוצרים. כעת, בעקבות התקרית, מי שייכנס לאתר האונליין של שופרסל כבר לא יוכל לרכוש עוד אביזרי מין.
הקטוגריה נמכרה במרקט פלייס החדש באתר הונליין של שופרסל, שמאפשר לספקים למכור את מוצריהם ישירות תוך שימוש בפלטפורמה של הרשת. כמו כן ניתן היה לחפש את המוצרים בשורת החיפוש הרגילה של אתר שופרסל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
הפתעה בחיפוש מוצרי גבינה באתר שופרסל
הפתעה בחיפוש מוצרי גבינה באתר שופרסל
הפתעה בחיפוש מוצרי גבינה באתר שופרסל
(צילום מסך)
מהרשת נמסר כי היא "השחירה" את הקטגוריה כך שלא ניתן לבצע ממנה עוד הזמנות, וחסמה את הספק הרלוונטי. כמו כן, בשופרסל לא היו מוכנים להתחייב שיחזירו את הקטוגריה בעתיד.
מכירת אביזרי מין למבוגרים נפוצה בעולם ברשתות פארם, ביוטי ואף בתי כלבו מבלומנדלייס ועד ספורא. הטרנד התגבר בתקופת הקורונה, וכעת חלק מהרשתות מוכרות את אביזרי המין לא רק באתר שלהן אלא גם בחנויות הפיזיות. אתמול השיקה גם רשת סופר פארם את קטגוריית "סקסואל וולנאס" (בריאות מינית) בחלק מסניפיה. רוצים לדעת עוד? האזינו לקטע ב"כסף חדש">
הטרנד של בריאות מינית בחנויות החל לצבור תאוצה בשנים האחרונות והרשתות החלו להציע את המוצרים כחלק מנירמול הקטגוריה. בעבר נמכר מגוון מצומצם של מוצרים מהקטגוריה בחנויות סופר פארם, וכעת החליטו ברשת להרחיב את הקטגוריה שהתנרמלה. לקראת ההשקה ביצעה הרשת סקר על ידי גאוקטוגרפיה, שבו חמישית מהציבור העידו שיש ברשותם אביזרי מין, בעיקר נשים.
מדובר בפעם הראשונה שרשת קמעונאית עורכת אירוע השקה לאביזרי מין. יש לציין כי באתר סופר פארם ההיצע רחב משמעותית מבסניפים, ומציע 38 מותגים שונים הכוללים כ-1,000 מוצרים, בעוד שבסניפים נמכרים מספר מצומצם יחסית של סוגי ויברטורים שונים.
בעבר נמכרו אביזרי מין רק בחנויות סקס ייעודיות, שלא סיפקו חוויית רכישה נעימה, בעיקר לנשים, וכיום מתברר שגם רשתות מזון כמו שופרסל לא היססו לכלול אותם במרקט פלייס שלהם, לפחות עד שנחשפו בעקבות התקרית המביכה.