בעלי מלון דריסקו ביפו ומלון ויטל ליד בית החולים איכילוב השיקו מחדש את בייבי ליס בית מלון ליולדות, שמצוי בקניון וייצמן במתחם של איכילוב. בייבי ליס, שנפתח לפני 19 שנה, היה סגור בחודשים האחרונים לרגל שיפוץ בעלות בסך שמונה מיליון שקלים. בשיפוץ הוחלף הריהוט, עיצוב הפנים שונה ושודרג המעבר ממחלקת היולדות של בית החולים.
המלון, שמכיל 22 חדרים ומועסקים בו 60 עובדים, חולש על הקומה הראשונה של מלון ויטל הפועל מעליו, ומשמש גם את משפחות המאשפזים באיכילוב. אבי זק הבעלים אמר כי "מדובר במלון בוטיק יוקרתי לכל דבר, המתמחה במלונאות יולדות עם צוות שכולל הכשרה בסיעוד ומעטפת של יועצות מקצועיות ליולדת בנושאים כמו תינוקייה, הנקה, תזונה וצוות רפואי הכלולים במחיר השהות במלון".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
חדר לדוגמה במלון היולדות בייבי ליס המחודש
חדר לדוגמה במלון היולדות בייבי ליס המחודש
חדר לדוגמה במלון היולדות בייבי ליס המחודש
(צילום: יח"צ )
2 צפייה בגלריה
בייבי ליס
בייבי ליס
בייבי ליס
(צילום: יח"צ )
את תפריט הארוחות גיבש השף תומר טל ממסעדת היוקרה "ג'ורג' וג'ון" במלון דריסקו, שזכה בתואר השף המבטיח של מדריך המסעדות גומיו.
זק אמר כי המלון מציע חוויה איכותית של WELLNESS לקראת ואחרי הלידה, בדגש על שירות ברמת חמישה כוכבים הנועד להעניק ליולדת מעטפת מלאה המותאמת לצרכים שלה, לכן נבנה במלון מתחם וולנס-ספא. בייבי ליס גובה מחיר לחדר החל מ-2,250 שקל ללילה, יקר בהשוואה למלון היולדות שיבא בייבי המקבילה בבית החולים תל-השומר, שגובה מחיר של 1,050 שקלים ללילה, אך לטענת זק אין מה להשוות ביניהם.
אבי זק הוא יזם, איש עסקים ואיש נדל"ן, ומבעלי מלון דריסקו, ויטל, בייבי ליס ומסעדת ג׳ורג׳ וג'ון. שותף מפתיע של זק בבייבי ליס ובמלון ויטל הוא יקום, מהקיבוצים העשירים בארץ, שבבעלותו מבני תעשייה (פארק תעשיות) מסחר ושירותים אותם הוא משכיר, וקרן JTLV של אריאל רוטר, מבעלי קסטרו.
פורסם לראשונה: 11:46, 09.04.24