קבוצת H&O פותחת רשת חנויות לביגוד והנעלה לתינוקות וילדים. הרשת בעצם תמכור בהן את כל המותגים שהיא ממילא מוכרת בחנויות H&O וקרטרס, רק שהפוקוס בחנויות אלה יהיה על תינוקות וילדים בגילי 12-0.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
תחילה ימכרו בחנויות את המותגים קרטרס, סקיפ הופ ואושקוש והמותג הפרטי. בהמשך: פיג'מות של דלתא ואולסטאר ונייקי לילדים. הרשת תתחרה בכל רשתות הילדים, בהן: פוקס קידס, גולף קידס, הילדים של קסטרו, דה צ'ילדרנס פלייס, שילב וגם ב-H&M וזארה ובאתרים כמו נקסט.
2 צפייה בגלריה
חנות בגדי הילדים החדשה של H&O
חנות בגדי הילדים החדשה של H&O
חנות בגדי הילדים החדשה של H&O
(צילום: יח"צ )
2 צפייה בגלריה
חנות בגדי הילדים החדשה של H&O
חנות בגדי הילדים החדשה של H&O
חנות בגדי הילדים החדשה של H&O
(צילום: יח"צ )
החנות הראשונה נפתחה לפני שבוע בעזריאלי מודיעין, כרגע ללא הנעלה. "אנחנו רואים כבר שיש ביקוש", אמר ל-ynet יוסי מלכה, מנכ"ל הרשת. "המטרה היא לפתוח 20 חנויות, והן לא באות במקום חנויות קרטרס או H&O, אלא בנוסף. יש לנו הרבה מיקומים שבהם אין לנו קרטרס ושם נתקדם עם הרשת החדשה. החנויות שלה יהיו גדולות יותר, בגודל 140-120 מ"ר, לעומת חנויות קרטרס שהן בגודל 60 מ"ר".
גורם בענף הקניונים אמר ל-ynet כי להערכתו, לרשת אין ייחודיות, אולם זה לא ימנע בהכרח ממנה להצליח: "עולם הילדים רווחי מאוד, ולמרות שהוא רווי מאוד - יש מקום לעוד רשתות, כי הביקוש גדול. הרבה רשתות כבר מוכרות נייקי לילדים והלבשה מגוונת, אז אין פה ייחודיות על פניו, אבל יש לקבוצה את קרטרס שזה מותג חזק מאוד שלא נמצא בכל קניון".