גיל שוחט, מוזיקאי, מלחין ומנצח בינלאומי עטור פרסים, חבר למועמד לראשות העיר חיפה דוד עציוני, ומצהיר שהוא רוצה "להוביל ולשלב תרבות מוזיקלית עשירה ומגוונת עבור אחת מהערים שמהוות פסיפס אנושי רחב ומרתק". הבחירות לרשויות המקומיות ייערכו בעוד כשבועיים, ב-27 בפברואר.
1 צפייה בגלריה
דוד עציוני גיל שוחט
דוד עציוני גיל שוחט
גיל שוחט ודוד עציוני
לפי ההודעה לעיתונות, שוחט (50) מנהל סדרות מוזיקליות בחיפה זה יותר מ-30 שנה, ואמור להוביל "תוכניות תרבות משולבות ומגוונות מהכרמל הותיק ועד שכונות החוף". לדבריו, "מגוון התרבויות המשתלבות בחיפה יעזור להביא לעיר שילובים מוזיקליים, תכני תרבות ואירועי ענק בשנים הקרובות".
שוחט הוסיף כי "מהפגישה הראשונה עם דוד עציוני זיהיתי בו אמביציה בלתי נגמרת והגשמת חלומות. יחד עם זה שכולנו מרגישים כאן בישראל שצריך שינוי אמיתי בכל תחום ותחום. אני שם את מבטחי בדוד שעם בחירתו לראש עיריית חיפה נגלה יחד איתו ועם החיפאים שעשינו את הצעד והשינוי הנכון".
עציוני בירך את שוחט על הצטרפותו ואמר: "שמו של גיל שוחט הולך לפניו בכל העולם. הוא פורץ דרך ובעל זכויות אינסופיות בתרבות המוזיקלית הישראלית והעולמית. יחד עם גיל, נשים את חיפה על המפה העולמית, נצעיד את העיר קדימה במטרה להפוך אותה למובילה ארצית בתרבות ושם דבר בקהילה הבינלאומית".