מנכ"ל בזק, רן גוראון, הודיע לדירקטוריון החברה כי החליט לפרוש, זאת לאחר 18 שנים בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת בזק. גוראון יישאר בתפקידו עד לסוף מרץ, וככל שיידרש להעברה מסודרת של ניהול החברה.
גוראון, בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בשוק התקשורת, הצטרף לבזק כסמנכ"ל שיווק מייד עם הפרטתה, ובתקופתו החברה נכנסה לתחום האינטרנט המהיר והפכה למובילה בתחומה עם השקת רשת ה-NGN המתקדמת. לאחר קדנציה מוצלחת כמשנה למנכ"ל בזק, גוראון מונה למנכ"ל חברת פלאפון ובהמשך ובמקביל גם למכ"ל של חברת yes ובזק בינלאומי. לפי הודעת החברה, גוראון הוביל שינויים ארגוניים ועסקיים עמוקים ואסטרטגיים בחברות אלו, שהתבטאו בשיפור מהותי בתוצאות הכספיות והצפת ערך.
1 צפייה בגלריה
תמונת רן גוראון
תמונת רן גוראון
רן גוראון
(צילום: יובל חן)
בתקופת ניהולו של גוראון, החברות השיקו טכנולוגיות מתקדמות, בין היתר דור 5 בסלולר ומעבר לפלטפורמת IP בשידורי yes. בשנתיים האחרונות גוראון מנהל את בזק, ובתקופה זאת החברה עברה להוביל את שוק הסיבים האופטיים ומציגה תוצאות שיא בדוחות הכספיים, בזכות גידול משמעותי בפעילות האינטרנט, צמיחה מהירה בהכנסות מהשוק העסקי ופיתוח מנועי צמיחה חדשים. עם סיום כהונתו יצא גוראון להשלמת לימודים בקורס המנהלים הבכיר של אוניברסיטת הרווארד.
בעקבות ההחלטה אמר גוראון, "אחרי 18 שנים בקבוצת בזק, ולאחר שניהלתי את כל החברות בקבוצה, אני חש שזה הזמן עבורי לעשות שינוי. אני עוזב את קבוצת בזק עם תחושת סיפוק עצומה, אחרי שנים ארוכות של עשייה רבה, יחד עם צוותי ניהול מעולים. במהלך השנים בזק הפכה לחלק ממני, ואני משאיר אחרי חברה חזקה, בריאה וצומחת עם גידול עקבי בהיקף ההכנסות והרווח, ועם מאזן איתן. בזק של היום היא חברה חזקה עם תשתיות מעולות, הערכה גבוהה של הלקוחות, הנהלה מנצחת ותרבות ארגונית מצויינת. יותר מכל אתגעגע אל העובדות והעובדים המדהימים של בזק והחברות הבנות, המהווים עבורי גאווה של ממש. הם הלב והנשמה של החברה.
יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב”ד, מסר בעקבות ההודעה כי, "רן ניהל את בזק, וקודם לכן את החברות הבנות, בתקופה מורכבת ומאתגרת מאין כמוה, והוביל לביצועים תפעוליים ופיננסיים מצויינים. רן מותיר אחריו חברה במצב מצויין, כזאת המשקיעה בעתידה עבור לקוחותיה, מתוך תפיסת מובילות ארוכת טווח. אני מודה לרן על 4 שנים של עבודה משותפת, על תרומתו לקבוצה לאורך השנים, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".