קבוצת ניאופרם, קבוצת חברות ישראלית הפועלת כבר למעלה מ־80 שנה, מייצרת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של תרופות, מוצרי צריכה, הכנות רוקחיות, טיפול ביתי ומכשור וציוד רפואי ומדעי. כמו כל עם ישראל, חוותה בעוצמה רבה את הטלטלה של ה־7 באוקטובר. לצד הקושי ואתגרי המלחמה, התגייסה הקבוצה לסייע לתושבי המדינה ולחיילים, זאת תוך שמירה על עבודה רציפה מול גופי הבריאות, הביטחון והתעשייה.
מיד עם פרוץ המלחמה, הרחיבה הקבוצה את מערך התרומות אותו היא מקיימת בשגרה, והקימה מערך לוגיסטי ייעודי לטובת תפעול ושינוע תרומות לאזורי פינוי, בסיסי צה"ל ועד לביתם של יחידים שנזקקו לכך, בכל רחבי הארץ.
2 צפייה בגלריה
מצילים תוצרת חקלאית
מצילים תוצרת חקלאית
מצילים תוצרת חקלאית
(צילום: קבוצת ניאופרם)
במסגרת מערך התרומות, תרמה ניאופרם מעל 200 אלף ממוצריה. בין המוצרים שנתרמו: חיתולי ומגבוני בייביסיטר, חיתולי מבוגרים ומוצרי ספיגה של נועם ובריז, מוצרי הדרמו קוסמטיקה של דוקטור עור ומוסטלה, בקבוקים ומוצצים של NUK, חטיפי חלבון GO, מוצרי הניקיון של קוויק, תרופות ללא מרשם ועוד.
בנוסף, התגייסה הקבוצה למיזם "עסקים לתקומה" שהוקם על ידי חברות מובילות במשק, וכולל כיום כ־150 חברות ישראליות ובינלאומיות גדולות. מטרת המיזם לסייע לקהילות ויישובי העוטף במגוון היבטים, וללוותם לתקופה ארוכה.
שירה דנא פישמן, סמנכ"לית משאבי אנוש שיתפה: "כקבוצה העוסקת בקידום בריאות ואיכות חיים, אנו נדרשים לעמוד בכל האתגרים שהתקופה מציבה בפנינו, על מנת להבטיח את המשך מתן אספקת מוצרינו ושירותינו לכלל תושבי המדינה בכל מקום ושעה. אני גאה לומר שהצלחנו לעמוד במשימה, בזכות העובדים והעובדות שלנו שנרתמו לעשיית המקסימום. שמרנו על קשר רציף עם לקוחותינו, קיימנו הדרכות לצוותים רפואיים, המשכנו לתת מענה למטופלי הבית והענקנו שירות טכני כדי להבטיח פעילות רציפה של המכשור הרפואי והציוד החיוני אצל לקוחותינו. במפעל DPL הממוקם בקיבוץ עמיר, סמוך לגבול לבנון, ממשיכים בעשייה החשובה גם תחת אש מתוך תחושת שליחות ואחריות.
אנו מודים לכל העובדים והעובדות שלנו על המסירות והאכפתיות. ההירתמות שלכם בשגרה ובייחוד בחירום, ממלאת גאווה, חוסן ותקווה. בזכותכם אנחנו ממשיכים לתת את השירות המקצועי שאנו מחויבים לו".
2 צפייה בגלריה
תורמים לגופי הבטחון
תורמים לגופי הבטחון
תורמים לגופי הבטחון
(צילום: קבוצת ניאופרם)
לצד העשייה המקצועית, מאות עובדי ועובדות הקבוצה התגייסו למאמץ הלאומי, הכינו ארוחות לחיילים ומפונים, והתנדבו בהצלת תוצרת חקלאית במשקים שנותרו ללא עובדים. החודש, לרגל חג החנוכה אירחו הקבוצה ועובדיה עשרות משפחות שפונו מיישובי העוטף, והזמינו אותם להשתתף באירוע החג שקיימו בסינמה סיטי.
קבוצת ניאופרם תמשיך לפעול לקידום המשק הישראלי, ברמה האנושית, החברתית, הכלכלית והביטחונית, וזאת למען כל אזרחי המדינה.