ממשיכים לקנות: בעוד שאתמול חגגנו בקניות בזכות יום הבחירות, הבוקר אולי כדאי להתפנות לבדיקת מבצעים בעלי אקספרס, אתר מכירות באונליין הפופולרי ביותר על ישראלים שהשיק אתמול את חג הקניות סינגלס דיו: יום הרווקים הסיני, שבדרך כלל נחגג ב-11.11.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
החברה הסינית עליבבא שמפעילה את האתר, הודיעה לפני כשבוע שהשנה החג הזה יימשך קרוב לשבועיים מ-1 בנובמבר עד 12 בנובמבר. זאת בשונה מהנוהג הקבוע לפיו החגיגות החלו ב-11.11 ונמתחו על פני מספר ימים אחרי תאריך זה.
2 צפייה בגלריה
(צילום מסך)
עוד חידוש בעלי אקספרס, הפעם לישראלים בלבד: ברגע שהזמנתם הזמנה בסכום הגבוה מ-75 דולר תקבלו מיד מייל מדואר ישראל עם דרישת תשלום מע"מ. יש חובה על פי חוק לשלם מס על הזמנות כאלה, אבל לרוב הן נדרשות בתשלום מס כשהחבילה מגיעה לארץ. חלק מהאתרים כמו אמזון ושיין גובים מע"מ מראש מהלקוח, כשאמזון גם מחזירה כסף אם הגבייה מוטעית.
2 צפייה בגלריה
עלי אקספרס תשלום מיסים
עלי אקספרס תשלום מיסים
עלי אקספרס תשלום מיסים
(צילום מסך)
האתר, שהוא בעצם הקניון הגדול בעולם, נראה עתיר מבצעים כרגע, אבל שימו לב: מבצע אמיתי הוא מבצע קופונים. בעלי אקספרס יש שני סוגי קופונים: קופוני מוכרים וקופונים רוחביים.
כדאי מאוד לאסוף קופונים רוחביים, כדוגמת: 11DSale3 - קנה מעל 40 דולר וקבל 3 דולר הנחה. לקופונים רוחביים נוספים לחצו כאן. לדוגמא: הוצא 30 דולר וקבל 5 דולר הנחה; ועבור 60 דולר: 10 דולר הנחה.
הקופונים מוגבלים בכמות אבל תמיד מתחדשים או שקופונים אחרים ולא פחות טובים מחליפים אותם. צריך לבדוק שיש כפל הנחות עם קופוני חנויות, או לבדוק איזה מהקופונים הכי משתלם. לדוגמא: מוכר של בובות פוקימון מציע להקליד בחנותו קוד קופון NTMTBAEFL72Y ולקבל כ-7 שקלים הנחה על קנייה מעל 180 שקל או ללחוץ על קופון שמעניק 4.23 דולרים הנחה על קנייה מעל 5 דולרים. לקופונים נוספים לחצו כאן.
יש גם קופונים שמציעות קבוצות הקניות בפייסבוק ובטלגרם כמו רעות תקני לי, Alibuy, IneeditIL, עלי אקספרס מציאות ודילים ו-Outravel, בין היתר. בנוסף, יש הנחה של 5 דולר למזמינים דרך האפליקציה.
מה כדאי לקנות? בגדים, בובות, צעצועים, מטענים לסלולרי, סוללות נטענות, מטענים לרכב, אוזניות אלחוטיות, מצלמות לרכב ומצלמות רשת, כל סוגי הגאדג'טים, מוצרים של אנקר, יוגרין ובליץ וולף, מוצרי נייר, כלי כתיבה, מצעים, תחפושות, ברזים, רהיטים, מוצרים לבית וכל מה שחשבתם לקנות בישראל ונראה לכם יקר. היזהרו מזיופים וחיקויים.