אחרי שהודיע ללקוחות לפני כחודשיים כי החל מסוף יוני תבוטל הטבת החניה בחינם במסגרת כרטיס האשראי מפתח דיסקונט, הבנק מחזיר אותה, ועל פניו גם משדרג אותה עם חניה חינם בכחול-לבן בסופי שבוע ברחבי הארץ, וחניה חינם אחר הצהריים ובסופי שבוע בעשרות חניונים מרכזיים בפריסה ארצית. עם זאת, ההטבה תינתן רק באמצעות שימוש באפליקציית פנגו, ותנאי הזכאות הוקשחו.
כפי שדווח ב-ynet בחודש אפריל, לקוחות מפתח דיסקונט קיבלו הודעה על ביטול ההטבה. עד אז נהנו הלקוחות מחניה חינם בעיקר במרכז הארץ. כעת, כאמור, ההטבה תהיה בפריסה ארצית ובעשרות חניונים, לרבות קניונים, איזורי מסחר ומרכזי בילוי.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לפודקאסט הכלכלי היומי "כסף חדש" ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
כספומט בנק דיסקונט בתל אביב
כספומט בנק דיסקונט בתל אביב
כספומט בנק דיסקונט בתל אביב
(צילום: רויטרס)
שעות פעילות ההטבה בחניונים הן בימים א'-ד' משעה 17:00 עד 2:00 לפנות בוקר למחר, מיום ה' בשעה 17:00 עד יום א' בשעה 2:00 לפנות בוקר. פעילות ההטבה בכחול-לבן מיום ה' בשעה 17:00 עד מוצ"ש בשעה 23:59.
כאמור, ההטבה תתאפשר לאחר שיוך כרטיס מפתח דיסקונט פעיל לאפליקציית פנגו, והיא מיועדת ללקוחות עד גיל 26 עם חיוב חודשי של מעל 1,000 שקלים, ולקוחות מעד גיל 26 עם חיוב חודשי של מעל 2,500 שקלים.
יש לציין כי בעבר ההטבה ניתנה לכל מחזיקי הכרטיס עם פעילות של 600 שקלים ומעלה, פחות מהנדרש כעת, אבל היא כללה חניה חינם ב-13 חניונים בלבד של רשת סנטרל פארק בת"א, ר"ג, הרצליה, י-ם וחיפה, בכל יום משעה 16:00, סופ"ש וחגים.