פרטנר השיקה היום (שני) את מותג החשמל שלה Partner Power ואין בו בשורה צרכנית חדשה לעומת רוב המתחרות. המסלולים שלה הם כמעט העתק הדבק של מסלולי שאר החברות הפועלות בשוק החשמל הביתי. פרטנר מציעה שלושה מסלולים, כשמסלול ההנחה הקבועה, שמתאים לכל חשבון חשמל, מאפשר קבלת 5% הנחה על כלל צריכת החשמל בשנה הראשונה, 6% בשנייה ו-7% בשלישית. זה מסלול שמצריך נאמנות של הצרכן לחברה כדי להגיע להנחה מקסימלית, וזה מסלול זהה לחלוטין למסלולים שכבר קיימים באלקטרה וסלקום.
מסלול נוסף של פרטנר הוא "עובדים מהבית" שמאפשר קבלת 15% הנחה בימים ראשון עד חמישי משעה 08:00 ועד השעה 17:00. זה מסלול זהה לחלוטין למסלול שקיים בסלקום וכמעט זהה למסלול קיים בפזגז (רק עד השעה 16:00).
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
2 צפייה בגלריה
סניף של פרטנר
סניף של פרטנר
סניף של פרטנר
(צילום: AFP)
המסלול השלישי הוא מסלול "חיות לילה", שמאפשר הנחה של 20% על צריכת החשמל בימים ראשון עד חמישי משעה 00:00 ועד השעה 06:00. לאלקטרה יש מסלול טוב יותר - 20% הנחה מ-23:00 עד 7:00 ולסלקום עוד יותר טוב: 20% הנחה מ-22:00 עד 7:00. לפזגז יש מסלול מ-23:00 עד 7:00 ב-15% הנחה.

פזגז מציעה הנחה עמוקה יותר, אבל תשלמו קנס מעבר

במקביל, פזגז השיקה מסלול עם הנחה קבועה עמוקה יותר משל פרטנר, שלא מצריכה המתנה ונאמנות ל-3 שנים: פזגז מאפשרת הנחה מיידית של 7% לכל משק בית, מהחשבון הראשון, לעומת 6% עד כה. זאת ההנחה הגבוהה ביותר כרגע על חשבון החשמל לצריכה שאינה לפי שעות. ההנחה הזאת ניתנת החל מיום הניוד לפזגז וללא אותיות קטנות של מסלולי נאמנות, בניגוד להנחות בשוק הזה עד כה שמחייבות נאמנות ל-3 שנים. אמישראגז נותנת 6.5% הנחה קבועה.
שימו לב לנקודת התורפה: לקוחות פזגז, שעד כה היו במסלול של 6% הנחה קבועה - יצטרכו משום מה לעבור מסלול ולשלם קנס כדי לזכות ב-7% הנחה. פזגז אימצה חיוב רע מעולם הסלולר: דמי מעבר בין מסלולים. כלומר, לקוחות קיימים של פזגז שרוצים הנחה של 7% צריכים לשלם קנס מעבר של 29.9 שקל.
פזגז גם מציעה מסלול הנחה בסופ"ש של 10%, שקיים רק אצלה. גם לאלקטרה יש הנחה של 10% (מהשנה השלישית, על השעות 23:00 עד 17:00, שנה ראשונה: 8% ושנייה: 9%).
ומה לגבי לקוחות שאין להם מונה חכם? אלה יכולים להצטרף לפזגז (כמו לקוחות שיש ברשותם מונה חכם) דרך אתר החברה. לפי פזגז, היא אף תזמין עבורם מונה חכם מחברת החשמל והחיוב בסך 260 שקלים על החלפת המונה יירד מהחשבון של הלקוח.
לעומת זאת, בפרטנר ההצטרפות לשירות חשמל בתעריף מוזל תלויה במונה חשמל חכם והיא עדיין לא מאפשרת הצטרפות דיגיטלית מלאה דרך האתר. לפי החברה, זה יתאפשר בחודש הקרוב. כרגע ההצטרפות היא בשיחה עם שירות הלקוחות. פרטנר גם לא מציעה כמו פזגז החלפת מונה אנלוגי למונה חכם על חשבונה.
מפרטנר נמסר כי "לצורך אספקת השירות, חתמה פרטנר בחודש שעבר חוזה התקשרות עם OPC אנרגיה, יצרנית אנרגיה מובילה בתחום החשמל בישראל. ללקוחותיה, תספק פרטנר ערך בכך שיוכלו לקבל את כלל שירותי התקשורת שלהם – אינטרנט סיבים אופטיים, סלולר דור 5 וטלוויזיה – ושירות חשמל, דרך חברה אחת. בהמשך הדרך, פרטנר צפויה להציע גם חבילות משולבות של תקשורת וחשמל".