התפניתם מיישוב צמוד גדר? ודאו שחברת HOT לא גובה מכם תשלום חודשי על אינטרנט וטלוויזיה באוקטובר- נובמבר, כפי שהצהירה.
מפונה מהצפון שגר בימים כתיקונם בכפר ראש הנקרה, התפנה מהיישוב בהנחיית המדינה ב-7 באוקטובר. חברת HOT הודיעה ש"לא תגבה תשלום" מתושבי הצפון החל מ-16 באוקטובר (אז הוכרז פינוי רשמי) וכי "הזיכוי יבוצע באופן אוטומטי ובלי צורך בפנייה למוקדי השירות". החברה מאפשרת גישה לשירותים שלה דרך אפליקציה.

1 צפייה בגלריה
חילופי אש בין צה"ל ל חיזבאללה ב גבול לבנון
חילופי אש בין צה"ל ל חיזבאללה ב גבול לבנון
חילופי אש בגבול לבנון. "אולי חיזבאללה יושב אצלנו בסלון ומזמין תכנים ב-VOD".
(צילום: REUTERS/Alexander Ermochenko)
המפונה שם לב לחיוב ויצר קשר עם מוקד שירות הלקוחות של HOT. "נציגת שירות טענה שנדרש להקפיא את המנוי וזה לא ייעשה אוטומטית וכן שלא יהיה זיכוי כי היו חיובים ב-VOD. ביקשתי פירוט ונענתי בשלילה.
"אנחנו לא נמצאים בבית מתאריך 7 באוקטובר, פונינו בהמלצת מועצת מטה אשר ואולי חיזבאללה יושב אצלנו בסלון ומזמין תכנים ב-VOD. רק לאחר דין ודברים מול נציג שירות אחר ואיום בפניה לתקשורת, הוסכם לזכותי מתאריך 16 באוקטובר, היום בו פונינו רשמית ושוב הם אמרו שאני נדרש להקפיא את המינוי בכדי שלא נחוייב.
"נציג השירות שב וטען שאינני יישוב זכאי כאשר באתר שלהם, של HOT, ישנה רשימת יישובים והיישוב כפר ראש הנקרה, מופיע שם.
"גם ככה, כתושבי הצפון בדומה לתושבי הדרום, אחנו סוג של פליטים ובמקום לעזור כפי שהם כותבים הם מקשים עוד יותר. הנציג התווכח איתי ארוכות שהיישוב לא ברשימה".
אחרי פניית ynet נציג החברה התקשר ללקוח והודיע לו שיזוכה. לא הוזכר חיוב על VOD.
מ-HOT נמסר בתגובה: "קבוצת HOT מחבקת את כל תושבי ותושבות ישראל בשעתנו הקשה. החברה הודיעה כי לא תגבה תשלום עבור שירותי הטלוויזיה והאינטרנט מלקוחות שפונו מביתם, בדרום ובצפון, בהתאם לרשימת היישובים כמפורט באתר החברה. המקרה המתואר בכתבה טופל במישרין מול הלקוח לשביעות רצונו. כמו כל אזרחי ישראל מייחלים להחזרת הביטחון לארצנו ולימים שקטים יותר".