חברת "טסה" אחת מהיבואניות הגדולות למותגי ממתקים בינ"ל ביבוא מקביל וישיר, משיקה רשת חדשה: "TASA+" של חנויות בוטיק מעוצבות, הכוללות לצד ממתקים מחו"ל גם בייקרי ובית קפה עם מאפים ומשקאות ייחודיים לרשת.
שני סניפי הדגל הראשונים, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל נפתחים כעת בתל אביב: בשוק לוינסקי על פינת רחוב הרצל שכבר פועל, וברחוב אבן גבירול שייפתח בשבוע הבא, על שטח ממוצע של 100-40 מ"ר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
סניף טסה בתל אביב
סניף טסה בתל אביב
סניף טסה בתל אביב
(צילום: אסף לוי)
חברת טסה היא בבעלות משפחת טסה שלה 7 חנויות ענק לממכר ממתקים "טסה - הבית של הממתקים". עידן טסה, מנכ"ל ובעלים, אמר ל-ynet ו"ממון" כי הרשת החדשה תמנה 20 סניפים ברחבי הארץ של מותגים בינ"ל, וגרסאות מיוחדות של שוקולדים, חטיפים וממתקים, שלא ניתן להשיג ברשתות מזון או חנויות אחרות. לדוגמה, אוראו בטעמים מיוחדים מדרום קוריאה, לייס בטעם כמהין ואבוקדו, משקאות קרים מיפן ועוד.
בנוסף, בחנויות תוכלו למצוא את "טסה פייב": 5 מוצרים במחירי מבצע טובים ונוחים המשתנים כל יום ראשון. בחלק הבייקרי, הכולל מקומות ישיבה מוצעים מאפים ומשקאות המיוצרים בלעדיים לרשת, כמו: מגוון דונאטסים במילויים שונים, ועוגות קוקי פאי שמורכבות מתחתית, דפנות וכיסוי של בצק עוגיות עם מילוי משתנה בטעמי סניקרס, אוראו ולוטוס. בנוסף, הבייקרי מציע: בלנדי - משקה אייס מבוסס חלב עם קצפת עשירה בטעמים שונים שחלקם מבוססים על מותגים ידועים. לדברי עידן טסה, מדובר ברשת קמעונאית, שלא קיימת בישראל, שמציעה ממתקים מיוחדים מכל העולם.
דני טסה האב, מייסד החברה, החל את העיסוק בממתקים לאחר השירות הצבאי כשנחשף בטיול בשווייץ לתחום השוקולד. בתחילת שנות ה-90 פתח חנויות ממתקים ברחוב לוינסקי בתל אביב ובשוק בפתח תקווה. בחולון היה שותף ב"שוויצריה הקטנה", וכאשר פורקה השותפות הקים את חברת טסה.
דוגמאות למחירי מוצרים ברשת החדשה: אוריאו 176 גרם – 4.9 שקל, טבלת שוקולד ג'וני דודל בצורת האשטאג – 34.9 שקל, משקה אמריקני מוגז בטעם עוגת גזר – 10.9 שקל, סניקרס בצק עוגיות 88 גרם – 14.9 שקל, היינץ רוטב חמוץ מתוק 220 מ"ל – 15.9 שקל, משקה מונסטר 500 מ"ל – 6.9 שקל.