אחרי רמי לוי ויוחננוף גם שופרסל מבטלת את משלוחי האונליין, אבל במקום להודיע מראש, היא עושה זאת בפתאומיות, משום שהסיבה היא תקלה טכנית במרכז ההזמנות.
לקוחה כתבה ל-ynet: "שופרסל אונליין ביטלה את ההזמנות להיום החל מ-19:00 בגלל עומס. חמש שעות לפני שהייתי אמורה לקבל את ההזמנה הגדולה לחג. שיא החוצפה". לקוחה אחרת סיפרה ל-ynet: "אני מקבלת הודעה ולא מאמינה. הזמנתי משלוח ענק, הוא תוזמן מראש והכל נראה תקין. ופתאום, רגע לפני שהיו צריכים לספק, שופרסל מבטלת לי אותו. איפה אמצא עכשיו זמן לקניות בסניפים, שבטח יש בהם עומס וטירוף? הלכה ההזמנה לחג".
1 צפייה בגלריה
סניף של שופרסל
סניף של שופרסל
סניף של שופרסל
(צילום: אביהו שפירא)
החברה שלחה הודעות התנצלות ללקוחות: "לקוחות יקרים, בשל תקלה טכנית זמנית, לצערנו אנו נאלצים לבטל את הזמנתכם הערב. לאור העומס הרב אנו ממליצים לפנות לכל אחד מסניפי שופרסל הסמוכים למקום מגוריכם ומעניקים לכם קופון בסך 50 שקל לרכישה. מתנצלים על אי הנוחות ומודים על ההבנה. שופרסל אונליין".
הסיבות לשיבושים בענף המשלוחים רבות: עיתוי עיד אל פיטר ברביעי שעבר אל תוך סוף השבוע, המצב הביטחוני שהגביר את העומס על המשלוחים והביא לחיסורי עובדים, עובדים מגוייסים, עובדים שהם הורים שיצאו לחופשות. במקרה של שופרסל, התקלה הטכנית במתקן הובילה לשיבוש גדול בזמנים והוסיפה לעומס הקיים.

משופרסל אונליין נמסר: "לאור הביקוש הגובר ובשל תקלה טכנית נקודתית באחד ממרכזי השילוח האוטומטי של שופרסל אונליין, חלים עיכובים ושיבושים באספקת חלק מהמשלוחים. מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנוחות ופועלים על מנת שהמשלוחים יגיעו בהקדם. אנו מפיקים את הלקחים להמשך".
בתוך כך, נציין כי הפעילות של שופרסל באפליקציית וולט נמשכת כרגיל וניתן להזמין משלוח מיידי מ-40 סניפי הרשת שעובדים עם וולט.