הסתיים הליך איוש משרות הבכירים באגף הממונה על חדלות פירעון במשרד המשפטים. הוועדה הבינמשרדית של נציבות שירות המדינה בחרה אתמול בעורך דין אילון בריל לתפקיד מנהל מחוז תל אביב, ולתפקיד מנהלת מחוז ירושלים נבחרה עו"ד איריס וידל-כהן. כמו כן, עו״ד נטע כצמן יעקובוביץ מונתה לאחרונה לתפקיד המשנה לממונה על חדלות פירעון.
הממונה על חדלות הפירעון אמון על אסדרת הליכי חדלות פירעון ועל הטיפול בהם. תפקידו לשמור על התקינות היעילות וההגינות של ההליכים ולפקח על נאמנים בהליכים אלה, ולוודא קיומו של האינטרס הציבורי הגלום בהם.
1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
בחודש מאי אשתקד הודיע משרד המשפטים על פיצול אגף האפוטרופוס הכללי והכונס הרשמי לשני אגפים נפרדים. במסגרת זו מונה עו"ד ורו"ח אשר אנגלמן לתפקיד הממונה על הליכי חדלות הפירעון. אתמול התקיימו מכרזי בכירים, ולתפקיד מנהל מחוז תל אביב נבחר עו"ד אילון בריל.
אילון ברילאילון בריל
בריל החל את דרכו כפרקליט במחוז תל אביב וכיהן עד כה כסגן מנהל מחלקת תאגידים. תחת טיפולו מצויים תיקי חדלות פירעון כמו חברת האופנה הוניגמן וקרן הגשמה. תיק ענבל אור גם היה מצוי תחת טיפולו.
עו"ד וידל-כהן, אשר מונתה לתפקיד מנהלת מחוז ירושלים, כיהנה בעבר כסגנית מנהלת מחוז ירושלים. שני מינויים אלה מצטרפים לבחירתה, מוקדם יותר החודש, של עו"ד כצמן-יעקובוביץ לתפקיד משנה לממונה על חדלות פירעון, כאשר בתפקידה האחרון, שימשה כמנהלת היחידה להנחיה ופיקוח על נאמנים בהנהלת האגף.