ענת חפץ והבמבוקים המעוצבים

המעצבת ענת חפץ מציגה במבוקים מעוטרים של המותג KAWAYAN במגוון דגמים, גילופים וגוונים, ליצירת אווירה נעימה, חמימה ויוקרתית בבית. כל זה הגיע לאחר שבעת שהותה בפיליפינים גילתה חפץ את מוטות הבמבוק, והחליטה "להלביש" אותם מחדש. סטארט־אפ אישי שלה.
מחיר: מ־1,200 שקל לבמבוקים קטנים ועד 5,600 שקל לגדולים. להשיג: בסטודיו שלה בסביון או באתר המותג KAWAYAN

5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

נרות ביונד סקין

מותג הבישום הצרפתי Diptyque (שהחל בייצור נרות יוקרתיים בפריז ב־1961), של BYREDO, מציע ליין נרות לבית, בעלי ניחוחות ייחודיים ונעדרי שימוש בריחות סינתטיים. נר אמבר (ענבר) מפיץ ניחוחות אלגנטיים וחמימים של מרכיבים, כגון טיבר ופצ'ולי, זרעי אניס, תבלינים נועזים וקטורת אניגמטית. כלי החרסינה האלגנטי, הכתום, נוצר בעבודת יד.
מחיר: 350 שקל ל־300 גרם. להשיג: ברשת חנויות הבוטיק BEYONDSKIN ובאתר
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ חו"ל)

זר פור יו: אהבה בורוד

רשת זר פור יו, ZER4U, מציעה סידור אהבה בוורוד, שזור מחרצית פונפון ורודה, ליליה ורודה, חרצית סגולה דנטה, ליזי ורוד וענפי קישוט. הקופסה מעוצבת בשחור־זהב, בשילוב שוקולד מקס ברנר ומארז של 8 מקרוני לבבות מתוקים בצבעי האהבה.
מחיר: 323 שקל. להשיג: באתר ZER4U
5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

שבו נוח: גט קומפי

גט קומפי, GET COMFY, יבואנים רשמיים של המותג הבינלאומי SIHOO, מציעים כיסא ארגונומי SIHOO M59B Black, שמותאם לחללים קטנים, פינות מעוצבות ולחדר עבודה. עשוי רשת מש חזקה, עם משענת יד מתכווננת ותוסף תמיכה לגב תחתון, לשליטה אופטימלית על נוחות הישיבה לאורך זמן.
מחיר: 748 שקל. להשיג: באתר גט קומפי

5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

אמריקן קומפורט: פינוק בעיסוי

אקדח העיסוי של אמריקן קומפורט מדגם C506 הוא אקדח עיסוי עוצמתי, שמסייע בהפעלה ובהתחדשות של השרירים באמצעות עיסוי ממוקד. ראש
דמוי כדור מתאים לעיסוי קבוצות שריר גדול, תורם להפגת עייפותם, משפר את זרימת הדם, מתאים לשימוש לאחר אימון ופעילות גופנית, וכן, גם לפינוק אישי. הידית בעיצוב ארגונומי.
מחיר: 504 שקל. להשיג: בסניפי אמריקן קומפורט ובאתר

5 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
פורסם לראשונה: 06:00, 08.03.24