הפלישה הישראלית למזרח נמשכת: סלינה, רשת בתי האירוח הבינלאומית, שבבעלות רפי מוסרי ודניאל רודסבסקי, פותחת לראשונה לוקיישן בדרום-מזרח אסיה. הרשת תקים את סלינה באי פוקט שבתאילנד, וזה ככל הידוע יהיה המלון הישראלי הראשון באי.
מדובר בבית האירוח מספר 155 של הרשת ברחבי העולם. הלוקיישן החדש ממוקם על קו החוף של ראוואי, כפר בדרום-מזרח פוקט ששימש בעיקר מקומיים, עם שפע מסעדות ומזח שמהווה נקודת יציאה לטיולי השיט באיים הסמוכים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
סלינה פוקט
סלינה פוקט
סלינה פוקט
(צילום: יח"צ)
המלון כולל בר חוף, בית קפה ומסעדה באתר. בסלינה פוקט יהיו 52 חדרים הכוללים סוויטות, ביתנים פרטיים, חדרים סטנדרטיים ויחידות אירוח בסגנון משותף. עלות ההשקעה על כל חדר היא כ-30 אלף דולר.
הרשת התחילה עם גסט-האוס בפנמה, שהקימו רפי ודניאל ששהו שם בטיול לאחר השירות צבאי, והטביעה את חותמה כרשת לנוודים הדיגיטליים ולמטיילים בני דור המילניום ודור Z.
לפני כשנתיים נכנסה לראשונה סלינה גם לישראל עם לוקשיין ראשון בנווה צדק, ומאז צמחה במהירות - הקימה את תת-הרשת סלינה מנתור עם הזמר מוש בן ארי והשחקן אורי גוטליב, שפועלת בעיקר בקיבוצים. לאחרונה חנכה סלינה בית הארחה חדש על שפת הכנרת ומלון בטיילת בת"א. הרשת מצפה להנפקת ספאק בנאסד"ק לפי שווי של למעלה מ-1 מיליארד דולר.
המהלך של סלינה במזרח מצטרף לרשת אברהם הוסטל שהודיעה בשבוע שעבר כי תקים בפיליפינים רשת בתי הארחה.