ראש השנה כבר עבר ואנו מרגישים סוף כל סוף סימנים מוקדמים לסתיו הנעים שיעלים מחיינו את גלי החום הכבדים של חודשי יולי – אוגוסט. תקופת החגים היא גם זמן בו אנו מתחילים לחזור אט אט לשגרה הברוכה של חזרת הילדים לגנים ולבתי הספר ופיתוח הקריירה שלנו. אך לא הכל ורוד בתקופה הזו שכן סיומו של הקיץ מתבטא גם בהתמודדות שלנו עם מבול ההוצאות הכספיות של הקיץ החולף. על אלו נמנים בין היתר קייטנות הילדים, חופשת הקיץ השנתית במלון מפנק, קניות הספרים והציוד לבתי הספר, הבריכות, ההצגות, המופעים, ומה לא. ובינינו מבול ההוצאות לא פוסק לרגע שכן גם כעת אנו נמצאים במרוץ קניות הבגדים לחידוש המלתחה הפרטית לרגל החודש המשפחתי ביותר בלוח השנה, וכמובן האטרקציות והמסעדות אליהן נלך עם הילדים במהלך ימי חול המועד של חג הסוכות.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Unsplash)

אלו שלחוצים יותר

אם תקופת החגים נחשבת לתקופה לחוצה כספית להמוני עם ישראל, הרי שהיא לחוצה פי כמה וכמה אצל שוכרי דירות או בעלי עסקים ששוכרים חנויות ושטחי מסחר. אלו נאלצים להתמודד לא רק עם הצטמקות העו"ש עקב ההוצאות המשפחתיות הגדולות של הקיץ אלא גם בשל הערבות הבנקאית הגבוהה אותם הם נאלצים לכלוא בבנק ללא כל שימוש. זו עומדת בדרך כלל על גובה של 3 חודשי שכירות , דבר שמאלץ לא אחת את אותם שוכרים ובעלי עסקים להרחיב את מסגרת האשראי בבנק או ליטול הלוואה בריביות גבוהות רק בשביל לעבור את התקופה הלא פשוטה.

יש אלטרנטיבה

מסתבר שאפשר גם אחרת ומי שמביאה את הפיתרון עבור הציבור הרחב היא חברת הפינטק OBLI שהחליטה לעשות מהפכה בעולם הערבויות לשכירות עסקית, מסחרית ופרטית ומציעה ללקוחותיה לראשונה בישראל ערבות חוץ בנקאית ללא כליאת פיקדון כלוא.

מדובר בהמון כסף!

וכאמור, אין מדובר בדבר של מה בכך. אם ניקח לדוגמא את שוק הדירות הרי שאם אתם בכוונתכם לשכור דירה בעלות של 7000 ₪ לחודש תיאלצו להפקיד בבנק סכום ערבות בסך 21 אלף שקלים. מדובר על סכום בו לא תוכלו לגעת או לעשות כל שימוש אחר, דחוף ככל שיהיה, עד תום חוזה השכירות. המשמעות היא שגם אם חסכתם את הסכום הזה עבור טיול מפנק בחו"ל, דמי הרשמה ללימודים באוניברסיטה, שיפוץ הבית לקראת החגים, רכישת רכב חדש וכן הלאה, לא תוכלו להשתמש בו. וזה קורה לא רק לשוכרים פרטיים אלא גם לשוכרים עסקיים. בין אם מדובר על חנות רחוב, מרכז לוגיסטי או כל שטח מסחרי אחר, ככל שהנכס משתרע על מקום גדול יותר, וממוקם במיקום מבוקש יותר, כך דמי השכירות עולים ואיתם מגיעה הערבות הבנקאית הגבוהה אותם הם ייאלצו להפקיד בבנק. אם ניקח לדוגמא חנות או שטח אחסון המושכרים ב-8000 ₪ לחודש הרי שהערבות הבנקאית תעמוד על 24 אלף ₪ (גובה של 3 חודשי שכירות) מה שאומר שתצטרכו להיפרד מסכום גבוה לכל הדעות שסתם ישכב לו בבנק ללא שום תועלת עבורכם.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Unsplash)

עם OBLI משחררים את הכסף

וכאן מגיעה הבשורה של OBLI. הערבות החוץ בנקאית של OBLI היא ערבות אמינה ובטוחה ללא פיקדון (בדיוק, הכסף יישאר אצלכם בחשבון) וללא בירוקרטיה אבל כן עם מערכת בטחונות מוצקה, תהליך אישור דיגיטלי מהיר ותנאים אידיאליים - עמלת אשראי בגובה של 114 ₪ בלבד לחודש (לערבות של 21 אלף שח) במשך שנה. יתירה מכך תהליך בקשת הערבות מתבצע באמצעות פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת ובתום תהליך פשוט שאורך מספר דקות תקבלו למייל קובץ ערבות דיגיטלית מובטחת, עם מערכת התראות לקראת מועד חידושה, וזאת מבלי שתדרשו להשקיע כמעט זמן בתהליך. קל, פשוט ונגיש באופן תמידי.

ערבות בעלת רישיון מתן אשראי מורחב של רשות שוק ההון

הערבות של OBLI היא ערבות שבראש ובראשונה מעניקה שקט נפשי ללקוחות שלה: היא מונפקת ע"י חברת גולדנרוד פיננסיים בע"מ, ח.פ – 513578674, בעלת רישיון מתן אשראי מורחב של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מספר 56403, ולצד חברת גולדנרוד יש לחברה שותפים עסקיים נוספים – חברת ביטוח ידועה המחזיקה ב-20% ממניות החברה וכמו כן הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה התומכת במיזם. בנוסף OBLI דואגת ל"כרית ביטחון" נוספת עבור לקוחותיה באמצעות פיקדון כספי בשיעור של 10% מסך הערבויות המונפקות, שיופקד בחשבון נאמנות להבטחה נוספת של התחייבויות החברה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Unsplash)

בשורה התחתונה: OBLI משנה את כללי המשחק, לטובתכם

אפשר לומר שהערבות של OBLI משנה את כללי המשחק להם הורגלנו בעולם הערבויות הבנקאיות: הערבות מייתרת את הצורך בכליאת עשרות אלפי שקלים כפיקדון רדום ויתירה מכך היא בעלת ממשק דיגיטלי חכם ושירות טכנולוגי חדשני ובטוח שהופך לכם, לקוחות פרטיים או עסקיים את החיים קלים יותר.
השנה עוברים את החגים בקלות