עיכובים במשלוחים מאתר האופנה נקסט (Next). לקוחות מתלוננים שהזמינו פריטי אופנה לילדים ומוצרים לבית בתחילת אפריל וקיבלו הודעות שהחבילות יצאו לדרך. בדרך כלל הן מגיעות לארץ ואף לנקודת המסירה תוך 3 ימי עסקים, רק שלאחרונה: אין הודעת המשך. כלומר: נמסר שהחבילה יצאה לדרכה ארצה אך לכאורה מעולם לא הגיעה לכאן.
"הזמנתי בגדים לילדים לפני החג ולא קיבלתי אותם", מתלוננות אמהות בקבוצת הפייסבוק.... "הזמנתי ב-3 באפריל ועוד לא הגיע" כתבה לקוחה אחרת. לקוחה שלישית כתבה: "גם אצלכן זה תקוע בסטטוס – עזב את המחסן"? חלק מהלקוחות החליטו לעצור קניות באתר עד שיתברר שהוא ממשיך לשלוח לארץ כרגיל.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
נקסט
נקסט
נקסט
(צילום: נקסט)
מכיוון שהמגוון באתר גדול, האיכות טובה והמחירים לעיתים קרובות נמוכים ממחירי ישראל – יש הורים שקונים בו את רוב מלתחת הקיץ לילדים. כיוון שהאתר גם שולח לארץ בזריזות – הצרכנים מסתמכים עליו.
גורמים בענף הלוגיסטיקה אמרו ל-ynet שיש פקק בבריטניה שיוצר עיכובים של כשבוע (לפי לקוחות: יותר משבוע) ביציאת משלוחים מהמדינה. זה התגבר לפני שבועיים-שלושה, במקרה לקראת פסח. כך שיש משלוחים שמתעכבים לעיתים גם שבועיים ויותר. באתר נקסט ישנה הודעה קבועה מאז פרוץ המלחמה שהמשלוחים עלולים להתעכב בשל המצב באזור, אך עד כה לא התעכבו ולא נראה שלעיכוב הנוכחי יש קשר למלחמה. בשירות הלקוחות לא הוצע פיצוי למעוכבים.
מדואר ישראל נמסר בתגובה: "משלוחים מנקסט נמסרים גם בימים אלו לנמענים בתוך ימים בודדים מהנחיתה בנתב"ג. לגבי חבילות שמעוכבות בחו"ל, יש לפנות לאתר נקסט על מנת לברר את סיבת העיכוב".
הלוליינים שמופיעים ברמזורים- צפו בראיון באולפן ynet
(צילום: שמוליק דודפור)
פורסם לראשונה: 13:55, 05.05.24