4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות אומגה מדיקס)
החדשנות בטיפולים האסתטיים מאפשרת תוצאות נפלאות באזור הצוואר והמחשוף, אם באמצעות מכשור אסתטי או טיפולי הזרקה ייעודיים. הכירי את טיפולי הצוואר החדשים שיעניקו לך תוצאות משמעותיות במראה טבעי וללא זמן החלמה.
Morpheous8 - קים קרדשיאן הגדירה אותו כ"משנה חוקי המשחק"
מכשיר Morpheous8 הוא ללא ספק הכוכב העולמי בטיפולי מיצוק הצוואר, והבאזז סביבו לגמרי מוצדק. כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן חשפה בפני 330 מיליון עוקביה, כי עברה טיפול אסתטי, שאותו הגדירה כ"משנה חוקי המשחק".
איך הוא פועל? באמצעות אנרגיית גלי רדיו RFפרקציונליים, שהוכחה מדעית כמעצבת ובונה קולגן מחדש. הטכנולוגיה משלבת מיקרו־מחטים ייחודיות, החודרות באופן מינימלי לעור ומעודדות חידוש בשכבות העמוקות יותר של העור וייצור קולגן בשכבת הדרמיס בכל אזורי הגוף. נדרשת סדרה של שלושה טיפולים להשגת תוצאה אופטימלית באזור הצוואר, והתוצאה - מרשימה וטבעית - עיצוב מחדש של האזור המטופל ללא ניתוח, ללא זמן החלמה משמעותי וללא סיכונים. העור נראה מוצק, מהודק, זוהר וצעיר יותר.
Ultherapy: טיפול אולטרסאונד ממוקד למיצוק הצוואר
מכשיר אולתרפי החדשני מבצע הרמת צוואר בטיפול אחד בלבד, ללא ניתוח וללא זמן החלמה. הטיפול מבוסס על טכנולוגיה מוגנת פטנט של אולטרסאונד ממוקד ליצירת אפקט הרמה, מתיחה ומיצוק העור. זוהי פריצת דרך עולמית של טיפול למתיחת העור, שאינו כולל התערבות כירורגית. חדשנותו מתבטאת בפתרון יעיל בטיפול בודד וחזרה מיידית לשגרה ללא פציעה או צורך בזמן החלמה. הטיפול מתבצע תחת הדמיה על צג מחשב, והדבר המבטיח דיוק ובטיחות אופטימליים. תוצאות הטיפול נשמרות לתקופה ארוכה של כשנתיים.
טכנולוגיית האולטרסאונד של מכשיר אולתרפי היא היחידה בעולם עם אישור ה־FDA לאינדיקציות אסתטיות. נכון להיום נעשו בעולם יותר משני מיליון טיפולים.
Radiesse: "כוח הקולגן" - טיפול מנצח עם האפקט המשולש: הרמה, מילוי מיידי וייצור קולגן
הסוד מאחורי הפנים החטובות של המאה ה־21 טמון בחומר המילוי האפקטיבי לפנים חטובות וצוואר מתוח - Radiesse - היוצר אפקט משולש: תוצאת מילוי מיידית, הרמה והצערת העור. חומר המילוי המהפכני, המבוסס סידן ומעודד ייצור קולגן ואלסטין, נחשב למועדף על רופאים בארץ ובעולם כבר כמעט שני עשורים, והוא מאושר על ידי ארגון ה־FDA.
התוצאות נשמרות לאורך זמן ומאופיינות בעור חזק, גמיש ועבה יותר. יותר מ־10 מיליון מזרקי Radiesse הוזרקו ברחבי העולם במהלך 20 שנות ההצלחה של המוצר, כשמאחוריו לא פחות מ־200 מחקרים קליניים, שבדקו את בטיחותו, יציבותו ויעילותו בזמן הטיפול ולאחריו. בשנים האחרונות הותאמו הריכוזים ב־Radiesse על מנת לטפל בהצלחה בשיפור מרקם העור באזורי גוף שונים, כמו הצוואר והמחשוף. באמצעות Radiesse מדולל ניתן להתאים את תכונותיו לאזור הצוואר, להשגת מיצוק וחידוש העור מבפנים, וזאת כתוצאה מחידוש ייצור קולגן ואלסטין.

4 צפייה בגלריה
לפני טיפול רדיאס
לפני טיפול רדיאס
לפני טיפול רדיאס
(צילום: באדיבות אומגה מדיקס)

4 צפייה בגלריה
אחרי טיפול רדיאס
אחרי טיפול רדיאס
אחרי טיפול רדיאס
(צילום: באדיבות אומגה מדיקס)

Stylage XXL – חומצה היאלורונית בסמיכות המתאימה לפיסול ולעיצוב קו הלסת והצוואר
חומר המילוי STYLAGE, המבוסס חומצה היאלורונית ואנטי־אוקסידנט מניטול, של חברת VIVACY, נמכר ביותר מ־85 מדינות ונחשב לבחירה הראשונה של רופאים ברחבי העולם. למעלה מ־20 מיליון מזרקים הוזרקו ברחבי העולם עד היום.
ל־STYLAGE מגוון מוצרי הזרקה בסמיכויות שונות, המותאמות לאזורים ספציפיים - כל אזור והסמיכות המתאימה לו ובהתאמה אישית למטופל ולסוג העור.
Stylage XXL הוא המזרק הייעודי לפיסול ולעיצוב קו הלסת. זוהי חומצה היאלורונית סמיכה במיוחד, אידאלית לפיסול ועיצוב קו הלסת. ההזרקה יוצרת מראה צוואר מתוח וקו לסת מוגדר וצעיר יותר, ומבטיחה תוצאה טבעית לאורך זמן.
חברת VIVACY זכתה להכרה בינלאומית על מומחיותה בתחום פיתוח מוצרים מבוססי חומצה היאלורונית, המעניקה לעור לחות, גמישות וחיות. הודות לתהליך ייצור טכנולוגי חדשני ורשום פטנט, הצליחו בחברה לייצר חומר מילוי המאפשר תוצאות בטוחות וארוכות טווח.
בשורה התחתונה: 97% מהמטופלים שהתנסו ב-STYLAGE, היו מרוצים לאחר 12 חודשי טיפול, ו־99% מהרופאים שהזריקו את החומר, העריכו את התוצאה האסתטית כטובה מאוד לאחר שנה ממועד ההזרקה.
Belotero Revive - הזרקה שטחית לשיפור ומיצוק מרקם העור
Belotero Revive הוא טיפול מבוסס חומצה היאלורונית בסמיכות המותאמת לטכניקת חידוש עור הצוואר והמחשוף. הטיפול נעשה בהזרקה שטחית - לשיפור מרקם העור, השבת לחות ושיפור קמטוטים עדינים באזורים החשופים לשמש. Belotero Revive מבוסס חומצה היאלורונית משולבת גליצרול, המיועדת לחידוש ושיפור מרקם העור.
מומלץ לעבור טיפול זה כטיפול מונע מנזקי הגיל והשמש כבר מגיל צעיר. טיפול Belotero Revive שומר ומשמר את הגמישות, הלחות ומרקם עור הצוואר והמחשוף. התוצאה נשמרת לתקופה של כ־36 שבועות.
4 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות אומגה מדיקס)