תקלה בייצור קרמבו: צרכנים התלוננו כבר מספר ימים כי יש לציפוי הצימקאו של קרמבו טעם לוואי. חלקם טוענים שהוא מזכיר טעם חלודה או נפטלין. הלקוחות התלוננו ל-ynet וכן פנו ליצרנית יוניליוור בעמוד הפייסבוק שלה ובשירות הלקוחות.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
יוניליוור טענה בתחילה כי "אין שינוי בתהליך ייצור הקרמבו או במתכון האהוב והמוכר, הוא תקין ומיוצר על פי נהלי הבטחת איכות מחמירים", אך כעת בחברה מודים כי הציפוי נחשף לטמפ' גבוהה באופן שיצר מרירות ושינוי טעם.
4 צפייה בגלריה
מבחן טעימות קרמבו
מבחן טעימות קרמבו
קרמבו. אילוסטרציה
(צילום: ירון שרון)
"הילדים שלי טעמו קרמבו וניל ולשוקולד יש טעם מוזר דומה לנפטלין", אמרה ל-ynet צרכנית של קרמבו. צרכן אחר סיפר ל-ynet: "קניתי קרמבו של גלידת שטראוס. יש לו טעם לוואי. התקשרתי לחברה הפנו אותי ליוניליוור. אמרו לי שיחזרו אליי. אני מכור וברור לי שזה לא הטעם הרגיל".
4 צפייה בגלריה
קרמבו תלונות
קרמבו תלונות
תלונות של לקוחות
(צילום מסך)
4 צפייה בגלריה
קרמבו תלונות
קרמבו תלונות
(צילום מסך)
לקוחה נוספת כתבה בעמוד הפייסבוק של היצרנית: "רכשתי לשבת שלוש חבילות קרמבו וניל. כל החבילות עם טעם לוואי, חילקנו את הקרמבו וניסינו להבין מאיפה הטעם והתחוור לנו שהוא מהשוקולד. לא מקובל ולא הגיוני שפס ייצור שלם נפגם ולא קראתם להחזיר ולפצות לקוחות. אני מבקשת זיכוי מלא". לקוחה אחרת כתבה: "לחכות עונה שלמה ולפתוח בחיוך קרמבו. אז זהו שלקרמבו טעם לוואי של חלודה. כל אחד מבני המשפחה הרגיש טעם מוזר אחר. רק אצלי זה קרה או לעוד מישהו"?
4 צפייה בגלריה
קרמבו תלונות
קרמבו תלונות
הלקוחות התלוננו על טעם מוזר
(צילום מסך)
מיוניליוור נמסר בתגובה: "אל מוקד שירות הצרכנים שלנו הגיעו מספר פניות בנושא טעם הקרמבו ואנו מודעים לשיח ברשתות החברתיות. מבדיקה מעמיקה של כלל תהליכי הייצור במפעל אין שינוי בתהליך ייצור הקרמבו או במתכון האהוב והמוכר.
"מסקירת הבדיקות הרבות שבוצעו, מדובר בכמות קטנה של צימקאו (הציפוי של הקרמבו), שנחשפה לטמפרטורה גבוהה שיצרה מרירות קלה בחלק קטן מהמוצרים. הקרמבו בטוח לחלוטין למאכל".