סופר פארם מחפשת לגוון השקעות מעבר לתחום הקמעונאות התחרותי, ונכנסת להשקעה בתחום חדש - הביוטק: הרשת רכשה 50% ממעבדות Hylabs מרחובות מידי המייסדים שטיינברג, כהן ובכר, לפי שווי של 120 מיליון שקל.
המעבדות נחשבות מהוותיקות בישראל העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של שירותים ומוצרים לגילוי וזיהוי מיקרואורגניזמים, גם בתעשיית המזון ומוצרי ביולוגיה מולקולרית. החברה הוקמה ב-1974 ומעסיקה למעלה מ-200 עובדים במשרדיה ברחובות. בקרונה שימשה ספק של חומר הגלם למעבדות שעסקו בזיהוי הקורונה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
סופר פארם זכרון יעקב
סופר פארם זכרון יעקב
סופר פארם
(צילום: איתן גליקמן )
החברה לא פועלת מול הצרכן הסופי, אלא משרתת שלושה סקטורים בתעשיית הביוטק: קליניקה, מחקר, ותעשייה. בין מוצריה של Hylabs נמנים קיטים מולקולריים וביוכימיים, מצעי מזון לצלחות פטרי, וכרומוגנים לגידול, בידוד וזיהוי חיידקים, וירוסים, בנוסף למוצרים מגוונים המיועדים לדרישותיו של השוק הביוטכנולוגי ושווקים נוספים.
כמו כן, זכתה החברה במכרז רשות החדשנות יחד עם אוניברסיטת רייכמן (לשעבר המרכז הבינתחומי) להקמת המכון הישראלי הראשון לביולוגיה סינתטית.
מסופר פארם נמסר כי הרשת מחפשת לגוון את תיק ההשקעות שלה ולהתפתח מעבר לעולמות הקמעונאות. ההשקעה תאפשר לסופר פארם להיכנס לתחום הביולוגיה הסינטטית שבצמיחה. סופר-פארם מחזיקה בנוסף את סופר-פארם פרופשונל, שעוסקת בהכנות רוקחות לקהילה. מדובר בפעילות של רקיחת תרופות אשר מותאמות באופן אישי למטופל. ורמדיקס, המספקת הכנות רוקחיות של תערובות נוזליות לטיפול ביתי או טיפול בבתי חולים, ביניהן אנטיביוטיקה וכימותרפיה, לצד מזון לפגים.
לפני כשנה הרחיבה סופר פארם את פעילותה והקימה את פורמט הדייליס, שמציעה אוכל טרי ו-Take Away, ואת רשת מרפאות CLINIC BEAUTY המתמחה באסתטיקה רפואית, אנטי אייג'ינג וטיפולי עור.