קרן משפחת אבירם, שהוקמה על ידי היזם זיו אבירם ובני משפחתו, והמגזין הבינלאומי Forbes הכירזו על תחרות שנתית לאיתור "מיזמים משני מציאות" באזור המזרח התיכון בשם "Aviram Awards - Tech For Humanity".
1 צפייה בגלריה
זיו אבירם
זיו אבירם
זיו אבירם
התחרות מיועדת ליזמים ויזמות מרחבי המזרח התיכון – ישראל, איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו, מצרים, ערב הסעודית, ירדן ועוד, שיציגו מיזמים אשר "יתרמו לאנושות". חבר שופטים הכולל נציגים ממדינות אלו, יבחר את המיזם המנצח. במסגרת תהליך האיתור, יבחרו 15 מיזמים מרחבי המזרח התיכון, שישתתפו בסמינר מקצועי בו יציגו את המיזמים והרעיונות. מתוכם יבחרו חמישה מיזמים, שיעלו לאירוע הגמר בדובאי במרץ 2022.
המיזם המנצח יזכה בפרס כספי בסכום של חצי מיליון דולר, המיזם שיגיע למקום השני יוענק פרס בסכום של 100 אלף דולר, ופרס של 50 אלף דולר לזוכה במקום השלישי. יזמות ויזמים מוזמנים להירשם באתר התחרות- forbes.com/aviramawards-techforhumanity
זיו אבירם: "לאורך שנים רבות של עשייה נוכחתי לגלות את הכוח האדיר של שילוב בין עסקים וטכנולוגיה לבין עשיית הטוב. הקמנו את קרן משפחת אבירם כדי לרתום את הכוחות האלה, להשפעה אמיתית על מציאות החיים בישראל ובאזור. השנה האחרונה הציבה אותנו בפני הזדמנות חסרת תקדים – לחבר, הלכה למעשה, את ישראל ומדינות המזרח התיכון באמצעות עשייה משותפת בתחומי היזמות והחדשנות. אני נרגש לצאת למסע הזה עם משפחתי, ולאתר את המיזם הבא שיהווה תרומה לאנושות ולמציאות החיים במזרח התיכון".
"לנו ב-Forbes יש היסטוריה ארוכה שבסיסה לחגוג את הכוח של יזמות כדי לפתור חלק מהאתגרים הבוערים בתחומי החברה והסביבה, לכן אנחנו נרגשים לחבור לקרן משפחת אבירם, ולשים זרקור על הדור החדש של מיזמי החדשנות במזרח התיכון וצפון אפריקה", מסר רנדל ליין, העורך הראשי של מגזין Forbes. "ישראל היא כבר כעת חממה גלובלית של פעילות יזמית, אך יש פוטנציאל שטרם ממומש בתחום זה ברחבי המזרח התיכון, שרק ממתין להיחשף ולהתפתח".