“המכללה תלווה את הסטודנטים והסטודנטיות עם שובם ללימודים ולכל אורך השנה במתווה מותאם, הכולל התאמות אקדמיות וכלכליות, לצד ליווי ותמיכה רגשיים במגוון דרכים. נמשיך לפעול בכל המרץ לסייע למשרתי המילואים ולתמוך בחזרתם המיטבית לשגרה”, אומרת פרופ’ שרית סיון, המשנה לנשיא המכללה לעניינים אקדמיים.
היערכות המכללה כללה, בין היתר, ביצוע התאמות בתוכניות הלימוד ובשיטות ההערכה, המאפשרות את עדכונן ופריסתן לאורך השנה, בהתאם להתפתחויות במצב הביטחוני. כמו כן המחלקות נערכו עם מאגר של משאבים לימודיים, הכולל מתן שעות פרטניות ושיעורי עזר לסטודנטים, סדנאות ושיעורים מוקלטים. נוסף על כך המרכז לחינוך הנדסי וליזמות הכשיר את סגל ההוראה בהיבטים פדגוגיים וטכנו־פדגוגיים ובמתן כלים רגשיים לניהול כיתה בזמן משבר.
1 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות המכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל)

ומה בנוגע להיבטים רגשיים, חברתיים וכלכליים?
המכללה לא נותרה אדישה גם לתחומים משמעותיים אלה, והקימה "מרכז חוסן", המעניק לסטודנטים מענה מיטבי, בהתאם לצורכיהם. “המרכז שלנו יספק להם לכל אורך שנת הלימודים ליווי אישי וקבוצתי על ידי יועצות לטיפול רגשי, עם אפשרות למתן טיפול פסיכולוגי מסובסד”, אומרת יאנה מלניקוב, דקנית הסטודנטים. “סטודנטים וסטודנטיות ששירתו במילואים, או כאלה שנמצאים במעגלי פגיעה קרובים, יזכו לקדימות בקבלת הסיוע. כמו כן במהלך שנת הלימודים נקיים במכללה מפגשים ופעילויות מגוונות להגברת החוסן הרגשי־חברתי”.
המכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל מכשירה מהנדסים במגוון תוכניות לימוד לתואר ראשון ושני ולתעודת הוראה למהנדסים ולהנדסאים. פרטים על תוכניות הלימוד, תנאי הרישום והטבות המתווה "חרבות ברזל" לסמסטר אביב ניתן לקבל במרכז המידע של המכללה:
בטלפון: 9099*