אירוע אלימות חמור בלשכת התעסוקה באופקים. דורש עבודה הגיע הבוקר (ראשון) למקום ותקף באלימות מתאמת השמה, הטיח אגרופים בשולחן שחצץ בינם והעיף בפראות את חוצץ הפלסטיק שמגן מפני נגיף הקורונה.
לאחר שהמאבטחים פינו אותו מהלשכה, דורש העבודה ארב לעובדת בחנייה ותקף אותה בשנית, והפעם בחומרה רבה יותר, כשהיא ברכבה. בין השאר דחף, ירק וקילל אותה.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
לשכת התעסוקה בחולון
לשכת התעסוקה בחולון
לשכת התעסוקה (אילוסטרציה)
(צילום: קובי קואנקס)
תלונה הוגשה במשטרה, שהגיעה למקום ועיכבה לחקירה חשוד, תושב אופקים בשנות ה-40 לחייו. בלשכת התעסוקה טוענים כי זו אינה הפעם הראשונה שאותו דורש עבודה תוקף באלימות ומשתולל בלשכה, כאשר לפני חצי שנה עשה זאת גם, אז הוגשה תלונה למשטרה והוצא נגדו צו הרחקה מהלשכה ל-14 יום.
בעקבות האירוע החמור, הודיע ועד עובדי שירות התעסוקה כי מחר, וכאות הזדהות עם העובדת שהותקפה, יחלו את קבלת הקהל בשעה 9:00 ולא ב-8:30 כמדי יום.
מלשכת התעסוקה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את מעשה הבריונות המזעזע. עובדי שירות התעסוקה אינם ולא יהיו מטרה לאלימות מצד אף אדם. אנו סומכים את ידינו על עבודת המשטרה ובטוחנו כי רשויות האכיפה ימצו עם התוקף את הדין".
כזכור, בשבוע שעבר נפגעו שני אנשי צוות בבית החולים הדסה הר הצופים, אחרי שבני משפחה של מטופל שהלך לעולמו תקף את הצוות במקום. במסגרת ההתפרעויות שברו המתפרעים דלתות וחלונות, השחיתו את המחשבים והציוד בעמדת האחיות והכו אנשי צוות. מאבטחי בית החולים ושוטרים שהוזעקו למקום השתלטו על המתפרעים והשיבו את הסדר על כנו. המשטרה עצרה את אחד מהמתפרעים, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו