ערב הבחירות הוא בעצם שם קוד לתקופה שוקקת של אירועים המערבלים פוליטיקה וכלכלה. אחד מהם, די גדול, נערך כשנשיא לשכת רו"ח, חן שרייבר, חיתן את בנו הבכור נוי עם בחירת ליבו חן, בג'ויה מיה בקיבוץ נחשונים. אפשר היה להרכיב קואליציה רחבה מהבאים, בהם גאולה אבן וגדעון סער, מירי רגב, אמיר אוחנה, אלי כהן, ולדימיר בליאק, אבי חימי, ירון גינדי, רועי כהן, חנן פרידמן, דב קוטלר ומשה לארי. שר האוצר אביגדור ליברמן הודיע כי בשל אילוצי זמן לא יוכל להגיע והתקשר לברך.

כשאביב גפן אירח את רביב כנר

דסק הקהילה של בועות מדווח כי אירוע ההתרמה של המרכז לחקר ולטיפול באוטיזם – העמותה לילדים בסיכון – נערך באולם סמולרש בתל-אביב, וכלל שיתוף פעולה יוצא דופן כשאביב גפן אירח את רביב כנר. כמו כן נערכה הופעה של יובל אלירז, בן 16 על הספקטרום, שביצע את "deafening silence", שיר אותו כתב והלחין עם המורה שלו למוזיקה. ההפתעה: אליוט גפן, הבן הצעיר של אביב, עולה לשיר עם אבא. הנחתה: מיכל צפיר.
3 צפייה בגלריה
גדעון סער עם נוי וחן שרייבר בחתונה
גדעון סער עם נוי וחן שרייבר בחתונה
גדעון סער עם נוי וחן שרייבר בחתונה

סמסו מברוק לד''ר

עמיר סולד, שקיבל תואר חבר כבוד באיגוד הכירורגים האירופי לאנדוסקופיה. סולד הוא המנהל הרפואי של אסיא מדיקל, מנתח בכיר ויזם בטכנולוגיות הרפואיות.

הכנסת ספר תורה של בעלי מלונות אפריקה ישראל

מיקי ואיציק דיין, בעלי מלונות אפריקה ישראל, ערכו במלון Vert נתניה טקס הכנסת ספר תורה לזכר האח דוד. היו: המנכ"ל שרון אלון, ליאור רביב, דוד פתאל וראשת עיריית נתניה מרים פיירברג.

הקשר בין ראש העיר לספרדי הכפול

דסק המזון המהיר של בועות מדווח כי בורגראנץ' פתחה סניף חדש בקניון הזהב, כשאת האירוע מארח אלי אורגד, מבעלי הרשת. ראש עיריית ראשל"צ, רז קינסטליך, הגיע עם אשתו וילדיו וסיפר על הקשר האמיץ של המשפחה עם הספרדי הכפול מאז האייטיז.

אירוע ההוקרה של ויצו

צוותי מעונות היום של ויצו הגיעו לסינמה סיטי גלילות, שם נערך אירוע הוקרה על עבודתם המסורה למען ילדים, בליווי מופע "דלתות מסתובבות" של צופית גרנט, על סיפורה האישי והמרגש. בירכו: יו"ר ויצו אניטה פרידמן, המנכ"לית מירה מינס ומנהלת אגף הגיל הרך מרסל אסולין.

רכבי אספנות לכבוד המכביה

אם אתם במקרה ליד כפר המכביה מחר בערב, דעו שההמולה במקום קשורה לערב גאלה לפתיחת המכביה ה-21, בהשתתפות 300 אורחים מכל מהעולם. האירוע יחל בתהלוכת רכבי אספנות ויסתיים בקינוחים כמובן.
3 צפייה בגלריה
רז קינסטליך ואלי אורגד
רז קינסטליך ואלי אורגד
רז קינסטליך ואלי אורגד
(צילום: שוקה כהן)

הדיקנים החדשים בעברית

הדסק האקדמי של בועות מדווח על ארבע דיקנים חדשים באוניברסיטה העברית: פרופ' תומר ברודי בפקולטה למשפטים, פרופ' גילי דרורי בפקולטה למדעי החברה, פרופ' שאול בורדמן בפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה, ופרופ' אדם לפסשטיין בביה"ס לחינוך.

כבוד סגן הנשיא

חינס נבארו, סגן נשיא קוסנטינו העולמי, הגיע לארץ להשקת קולקציה חדשה של משטחים. אירח: אדיר לוי, מנכ"ל קוסנטינו ישראל.

מותק הטיפוח FRÉ הושק

מנכ"ל רשת אפריל, ארז חלבי, גיא שסטוביץ' ומייסדי מותג הטיפוח FRÉ, מיכאל אזולאי ומיכאל בן-סעדון, הוציאו לדרך את פעילות המותג בישראל.

החגיגה של זאביק

איש יחסי הציבור זאביק דרור חגג יום הולדת בחוות רונית עם חברו הדי-ג'יי טל שרף. הגיעו לחגוג: שרי אריסון, אורי מקס, דני לוזון ורעייתו מימי, אלי שגיב, אלי ברקוביץ', יוסי ברוש, אופיר אורן, גלעד שבתאי וגם ריטה, עומר אדם, לירן דנינו, דודו אהרון, אגם בוחבוט, סטפן לגר ואליעד נחום.

הפועלים למען הסטודנטים

בנק הפועלים מציע, זו שנה שלישית ברציפות, את פרויקט "פועלים להצלחה", שמעניק מלגות לסטודנטים בסכום כולל של מיליון שקל.
3 צפייה בגלריה
זאביק דרור (במרכז)
זאביק דרור (במרכז)
זאביק דרור (במרכז)
(צילום: רפי דלויה)

הייטק בנתיבות

בנתיבות נערך אירוע פתיחת תוכנית הכשרה בהובלת העירייה וחברת AllCloud, שבשיתוף עם שירות התעסוקה וקרן רש"י תאפשר לעובדים חסרי ניסיון להשתלב בהייטק.

איש השיווק של חודש יוני 2022

גילי מאי, סמנכ"ל ממשל, קהילה ותקשורת בתעשייה האווירית, נבחר לאיש השיווק של יוני ע"י איגוד השיווק הישראלי, אחרי שהוביל את המיתוג והשיווק של החברה.

בקטנה

מפעל הפיס אירח את משלחת הלוטו המרוקאית הלאומית בראשות המנכ"ל מוחמד סולימני.
מועצת שוהם השיקה את הלוקר החכם DONE שיוצע לתושבים לאחסון.
Smeg ישראל משיקה את השואורום בהשקעה של כשני מיליון שקל ושיתוף פעולה ייחודי עם האמן הבינלאומי פילפלד.
כפר הנופש נחשולים אירח מאות ילדים חולי סרטן לשבוע פעילויות של ספורט אתגרי, שייט, סדנאות, טיולים, מסיבות והופעות.
am:pm יוצאת במצבע התרמה למחנה קיץ עבור חניכי עמותת כנפיים של קרמבו ומשפחותיהם.

מינויים

תומר סרולוביץ מונה למנהל העסקים הראשי של רייזור לאבס.
הדס דיליאון מונתה למנכ"לית "קידום".
שי בסון מונה למנכ"ל משותף במלם תים.