לקוחות חדי עין תפסו את סרינה וויליאמס, אחת הנשים המדוברות בעולם, מבלה מעט בתור בסניף של רשת הגלידה הישראלית ANITA בלב מנהטן בניו-יורק, ימים ספורים לפני הפרישה המתוקשרת. נרשמו מחמאות בנושא ההגשה והטניסאית האדירה בהיסטוריה הבטיחה בהחלט לשוב. נעקוב.

השגרירה קים

דסק האקטיביזם של בועות מדווח כי כוכבת הנוער קים אור אזולאי תשמש כשגרירה בהתנדבות ל"עמותת הביטחוניסטים" נירים, אשר עוסקת בשיקום נוער בסיכון.
קים, רספקט. תודה רבה. נירים ארגון נפלא וחשוב מאין כמותו. הם נכנסו לי עמוק-עמוק ללב ואני אתאמץ מאוד לסייע להם ככל שאוכל.
6 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס באניטה
סרינה וויליאמס באניטה
סרינה וויליאמס באניטה

בכירי המשק נרתמו לסיוע לחולי סרטן ומשפחותיהם

בכירי המשק הישראלי וענף הנדל"ן התגייסו השבוע לסייע לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. ביום ראשון נערך ערב התרמה לעמותת לב ח"ש במטרה לגייס תמיכה כספית להשלמת בניית מלונית עבורם בסמוך לבית החולים רמב"ם בחיפה.
הערב התקיים במרכז הבנייה הישראלי בנתניה, בתמיכתם ותרומתם הנדיבה של ערן רולס, בעלים של מרכז הבנייה הישראלי ויניב שפטניצקי, מנכ"ל קבוצת עץ השקד. הופיע בהתנדבות שולי רנד, וגם נועם הרשקו, בן 18 אשר החלים מסרטן ושיתף את סיפורו המרגש, על האתגרים בתקופת המחלה. נועם התמודד עם המחלה אך היום מחכה להשתלת לב בעקבות אי ספיקת לב מתרופות כימותרפיות שנאלץ לקחת. הוא מרצה ומעביר סדנאות בהן הוא נותן כלים להתמודדות עם קשיים ומשלב בהרצאתו קסמים ואומנות חושים.
6 צפייה בגלריה
נועם הרשקו, בן 18 שהחלים מסרטן
נועם הרשקו, בן 18 שהחלים מסרטן
נועם הרשקו, בן 18 שהחלים מסרטן, שיתף את סיפורו המרגש
( צילום: אבי רביבו)
6 צפייה בגלריה
ערן רולס
ערן רולס
ערן רולס, הבעלים של מרכז הבנייה הישראלי
( צילום: אבי רביבו)

גרוסמן למען הפליטים

לדסק הספרות של בועות נודע כי דויד גרוסמן מצטרף לוועד המנהל של עמותת אליפלט המסייעת לילדי הפליטים. גרוסמן: "כל ילד הוא עולם מלא וצריך להיאבק על זכותו להיות כזה, גם אם הוא במקרה לא שייך לעם שלנו".

הקימונו הישראלי של דרו ברימור

אם תראו את דרו ברימור עם קימונו משי בעיצובה של האופנאית הישראלית ענת חפץ, אל תתפלאו. הכוכבת ההוליוודית שמצטלמת בניו-יורק לפרסומת של חברת פלייטיקה קיבלה במתנה את הקימונו מצוות ההפקה וכבר ביקשה לרכוש פריטים נוספים מהקולקציה של kawayan.

יוסי שטרית פתח שולחן

רגע לפני השקת העונה השישית של משחקי השף ברשת נפגשו אנשי הקאסט באירוע נוצץ במסעדת "היבה" בתל-אביב של השף והמנטור יוסי שטרית. בהרכב: אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט הוותיקים יותר, כשלצידם השופטים החדשים תמר כהן-צדק, רז רהב ותומר אגאי. הובילה את הערב, כמו על המסך: מירי בוהדנה.
6 צפייה בגלריה
שופטי משחקי השף
שופטי משחקי השף
שופטי משחקי השף
(צילום: יח"צ)

אבא של חזיזה גנב את ההצגה

דסק הספורט של בועות קלט את שחקני וחברי ההנהלה של מכבי חיפה בטרקלין אל על לפני הטיסה לפורטוגל למשחק ליגת האלופות. דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, הגיעה לאחל בהצלחה. מי שעוד קפץ לטרקלין היה דניאל, אבא של דולב חזיזה ועובד אל על, שהפתיע את בנו.

עדן בן זקן הקפיצה את בזק

עובדי בזק בראשות המנכ"ל, רן גוראון, חגגו את השנה החדשה באקספו תל-אביב. הקפיצו את הקהל עדן בן זקן, דלית רוצ'סטר ועידן עמדי, שנעתר ללחצים לבצע את השיר "דלאלה".
הדוקו ריאליטי החדש של HOT
אמש נערכה הפרמיירה של "בנות ברק", הדוקו ריאליטי של HOT בידור, בנוכחות המנכ"לית רינת קליין והמפיק יוני פארן. חיה הלפרין, מנכ"לית אופטיקה הלפרין וגיסתה של כוכבת הסדרה ננה הלפרין, הגיעה לפרגן.

מסיבת הפרידה של אמדוקס

ריטה, אהוד בנאי, כנסיית השכל, אמיר דדון וברי סחרוף יופיעו בקמפוס של חברת אמדוקס. הפסטיבל יהווה מסיבת פרידה מהקמפוס, שינדוד בקרוב למשכן חדש ברעננה.
6 צפייה בגלריה
דוד גרוסמן
דוד גרוסמן
דוד גרוסמן
(צילום: ירון ברנר)

הרמת כוסית לגובה של 300 מטר

אבי יעקובוביץ', מנכ"ל גב-ים, שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות, יעקב לוקנסבורג, בעל השליטה בלפידות קפיטל ורונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס, הרימו כוסית לכבוד סיום עבודות היציקה של מגדל ToHa2 החדש שיתנשא לגובה 300 מטר ו-77 קומות.

בריכה הידרותרפית ומרפאת שיניים לילדים עם צרכים מיוחדים

עמותת עלה, שעוסקת בטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים מגיל שלושה חודשים ועד גיל 21 ולעיתים גם לאחריו, נמצאת בעיצומו של הקמת קמפוס חדש ברמלה שהיא עיר מעורבת ומוסד זה אמור לספק מענה לאוכלוסיות בעלות הצרכים המיוחדים מכל המגזרים ולספק מאות מקומות תעסוקה לתושבי האזור. בקמפוס החדש יהיו בריכה הידרותרפית ומרפאת שיניים דנטלית.
6 צפייה בגלריה
מנכ"ל ומייסד רשת עלה יהודה מרמורשטיין uנשיא רשת עלה ראובן שיף ויאיר אבידן
מנכ"ל ומייסד רשת עלה יהודה מרמורשטיין uנשיא רשת עלה ראובן שיף ויאיר אבידן
מנכ"ל ומייסד רשת עלה יהודה מרמורשטיין, נשיא רשת עלה ראובן שיף ויאיר אבידן
(צילום: חיים רוזנר)

בקטנה

  • אופטיקנה קיימה את ועידת החדשנות באופטומטריה באוניברסיטת בר-אילן. היו"ר, מאיר רסין, והמנכ"ל, אלרועי תורג'מן, הציגו טכנולוגיות של סטארטאפים מובילים בתחום.
  • חברת yes, בראשות המנכ"ל אילן סיגל, תקיים מחר יחד עם דיסני+ אירוע הקרנה בסינמה סיטי לסרט המדובר של השנה "פינוקיו".
  • מארק איווניר, הפרזנטור של כאל שמתגורר בארה"ב, נחת בארץ ל-48 שעות לטובת צילומי הקמפיין החדש.
  • ניב סולטן שנבחרה כשגרירת אלביב מבית לוריאל פריז הגיעה להשקת סדרת טיפוח חדשה לשיער של המותג (חבצלת דמארי).

מינויים

  • דפנה סמוקלר מונתה למנהלת הביקורת והחשבונאות של BDO העולמית.
  • דניאל עירון מונה למנהל חטיבת התחדשות עירונית באפי קפיטל נדל"ן.
  • אלי גידור מונה למנכ"ל יקב רקנאטי ויחליף את יניב ענבר.