החנות הראשונה של רשת הסטוק החדשה שמקים רמי לוי תיפתח ב-15 בינואר בפרדס חנה, על שטח של כ-2,500 מ"ר, במתחם שבו פעל סניף המזון הישן של רמי לוי. לוי יחזיק 60% מהרשת החדשה, רמי לוי סטוק, באמצעות רשת הסופרים שלו, ואילו 40% הנותרים יהיו בבעלות שותפיו: יבואני מוצרי צריכה וכלי בית, שגם ינהלו בפועל את הרשת, שעתידה לפתוח עשרות סניפים.
"כמו במודל של גוד פארם, שבו חברתי לאנשי מקצוע שמנהלים את העסק, גם כאן השותפים הם מומחים בתחום", מסר לוי. "נהיה הזולים ביותר בענף". הסניפים הבאים מתוכננים להיפתח בבאר שבע, בירושלים ובראשל"צ, ובהמשך יקומו סניפים נוספים על שטח של 2,000–2,500 מ"ר.
1 צפייה בגלריה
רמי לוי
רמי לוי
רמי לוי
(צילום: אבי מועלם)

מפלט מיוקר המחיה

תחום הסטוק, המתמחה במכירת מוצרי צריכה במחירים מוזלים, משגשג על רקע יוקר המחיה והביקוש הגובר לרשתות חסכוניות. הדבר משתלב גם עם המיצוב של רמי לוי כמותג "הסל הזול במדינה". לוי אינו הראשון מבין רשתות המזון שנכנס לתחום: שופרסל רכשה בעבר את דן דיל; רשת יוחננוף קנתה את זול סטוק (עסקה שלא צלחה, וחלקה נמכר לאחרונה בחזרה לקבוצת גנון). שוק הסטוק בישראל תחרותי, ובו פועלות בין היתר גם מקס סטוק, ג'מבו של קבוצת פוקס, הסטוק ורשתות נוספות.
בתוך כך, רשת מקס סטוק, הנסחרת בבורסה, ממשיכה להציג רווחיות: ברבעון השלישי רשמה מקס סטוק מכירות של כ-400 מיליון שקל – עלייה של 7% לעומת השנה שעברה – ורווח שיא של 45 מיליון שקל, עלייה של 31%.
פורסם לראשונה: 00:00, 30.11.25