לה פררי: רטינול לילי
כשמדעני לה פררי גילו שמולקולת הרטינול יכולה להתקיים רק בשעות הלילה. הם פיתחו את THE COBALT NIGHT קוויאר רטינול, שמקורו בקוויאר. השמן מגיע בבקבוק כחול קובלט, התגלמות הנשיות, התעוזה והכוח. הוא מפחית את מראה הקמטוטים והקמטים, תוך החלקת מרקם העור ושיחזור המוצקות והמתיחה.
מחיר מומלץ לצרכן: 2,770 שקל ל־20 מ"ל. להשיג: בחנות BEYONDSKIN ובאתר ביונדסקין
8 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ חו"ל)

בלאק רוז של סיסלי
סיסלי מציעה את בלאק רוז, שמן אנטי אייג'ינג לפנים, לטיפול אינטנסיבי. שמן הוורד השחור במרקם סאטן יבש, מזין ומעכב את תהליכי הזדקנות העור. מכיל שילוב מעודן של תמציות וחומרים פעילים טבעיים.
מחיר 775 שקל. להשיג: בבוטיק אינדיבידואל, ברשתות אפריל, בסופר פארם ובמשביר לצרכן
8 צפייה בגלריה
(צילום יח"צ)

קומפלקס עשיר של קרן ברטוב
קרן ברטוב מציגה את Advances Skin Repair Serum קומפלקס טבעי ועשיר בחומצות שומן מתומצתות מהצומח. נטול ריח, מתאים לכל סוגי העור. הסרום האנטי אוקיסדנט עוצמתי להרגעת העור ושיקומו, מותיר אותו גמיש ומלא ברק.
מחיר: 520 שקל. להשיג: באתר או בקליניקה ברמת אביב
8 צפייה בגלריה
(צילום עדי גלעד)

ה־C של ללין
ללין מציעה שמן פנים מרוכז, שמזין את העור ומותיר אותו במראה זוהר וצעיר. מועשר בפרו קולגן טבעוני ממקור צמחי בשילוב ויטמין C, עשיר בנוגדי חמצון להחלקת מרקם העור, חיזוק והגברת הלחות.
מחיר: 129.90 שקל. להשיג: ברשת החנויות ובאתר
8 צפייה בגלריה
(צילום: vipdesign)

יוזו של סישיידו
מותג הטיפוח היפני שיסיידו מציע את SHISEIDO - WASO YUZU-C GLOW-ON SHOT. סרום היוזו מבוסס על תמציות פרי ההדר היפני עם 2 סוגי ויטמין C ומכיל תערובת שמן סופרפוד: שמני זרעי ענבים, ורדים וחמניות, להטענת העור בלחות ובזוהר. מעודד גוון עור אחיד.
מחיר: 200 שקל. להשיג: ברשתות הפארם
8 צפייה בגלריה
(צילום יח"צ)

חמישה שמנים בג'ייד אחד
ג'ייד מציגה שמן הזנה מסדרת SENSE 5, המכיל עלי כותרת של ורדים. הנוסחה מועשרת בקוקטייל ייחודי של חמישה שמנים נוגדי חמצון: מקדמיה, ארגן, קמליה, בוריטי ואפרסק. מעניק לעור הזנה אינטנסיבית, מסייע בשיקומו ויוצר תחושת רכות.
מחיר: 149 שקל. להשיג: ברשתות הפארם ובאתר
8 צפייה בגלריה
(צילום יח"צ)

משולש של שמן:
לפנים, לגוף ולשיער. פאיו, נוקס, וולדה
1. מותג הקוסמטיקה הצרפתי פאיו מציג Payot Huile Elixir Enhancing Nourshing Oil, שמן יבש, המגיע בבקבוק ספריי. מעניק לחות מפנקת לעור הפנים, הגוף והשיער, עם תמציות שמני אגוזי לוז, שקדים, מקדמיה ובוראג’. מרכך ומזין את העור, השיער ועור הפנים, ומעניק הגנה כנגד יובש והתייבשות.
מחיר: 149 שקל ל 100 מ"ל. להשיג: נקודות המכירה של פאיו ובאתר לילית קוסמטיקה
2. תמשחו את השמן של NUXE ותרגישו את ניחוח הפרחים. השמן, שמכיל 7 שמנים בוטניים, מתאים לעור הפנים, הגוף והשיער.
מחיר: 180 שקל. להשיג: ברשת ובאתר סופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה
3. המותג Weleda משיק את "סקין פוד שמן אולטרה לייט", לעור זוהר לגוף ולפנים. מעניק גלואו מבלי להותיר תחושה שמנונית בעור.
מחיר לצרכן: 139 שקל. להשיג: בבתי מרקחת וברשתות שיווק

8 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

לשטוף עם שמן
מותג הדרמו־קוסמטיקה CeraVe מציע שמן רחצה לפנים ולגוף: HYDRATING FOAMING OIL CLEANSER, מתאים לעור יבש עד יבש מאוד ולעור של תינוקות. מנקה ומרגיע.
מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 עד 99.90 שקל.
להשיג: ברשתות הפארם, בבתי מרקחת ובאתר

המותג דוקטור עור מציג את Natural OR, שמן בניחוח נעים, לטיהור וניקוי יסודי של עור הפנים. השמן הופך לתחליב רך הנשטף בקלות, ללא תחושה שומנית. מתאים לכל סוגי העור ולבעלי עור רגיש.
מחיר מומלץ לצרכן: 149 שקל.
להשיג: ברשתות הפארם, בבתי המרקחת פרטיים ובאתר

המותג דרמלוג'יקה מציג את Oil to Foam Total Cleanser, ג’ל שמן זהוב, מסיר איפור וניקוי All-in-One מועשר בשמן אובליפיחה ובפרהביוטיקה. נטול צבעים ומוגדר VEGAN לטבעונים. מאפשר את שמירת הלחות לאורך זמן לאחר הניקוי.
מחיר: 284 שקל. להשיג: באתר החברה
8 צפייה בגלריה
(צילום יח"צ)