מותג הקוסמטיקה דרמלוג'יקה מציג את פרוטקשן ספורט SPF50, תכשיר הגנה לעור הפנים והגוף. מתאים לכל מזג אויר, ובפרט לפעילות ספורטיבית. מכיל קפסולות מיקרוסקופיות להגנה מקסימלית על העור.
מחיר: 190 שקל (150 מ"ל).
להשיג: באתר ובנקודות המכירה המורשות
מעבדות GIGI מציגות סדרת SUN CARE חדשה לעור הפנים. מכילים מסנני קרינה חדשים UVA ו UVB, מונעים תהליכי הזדקנות מוקדמים ושומרים על גמישות העור. מתאימים כבסיס למייק אפ וגם לעור שמן.
טווח מחירים: 189 עד 245 שקל.
להשיג: אצל קוסמטיקאיות מורשות
5 צפייה בגלריה
קרם לחות והגנה
קרם לחות והגנה
קרם לחות והגנה
(צילום: יח"צ )
דוקטור עור מציג סרום הגנה מינרלי אנטי אייג’ינג SPF50 להגנה גבוהה מקרינת השמש UVA/UVB. מרקם קליל, 100% מסנני קרינה מינרליים, מתאים במיוחד לעור רגיש. מסייע בהגנה מנזקי רדיקלים חופשיים וסימני הזדקנות.
מחיר: 140 שקל.
להשיג: ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובאתר

5 צפייה בגלריה
סרום הגנה מהשמש
סרום הגנה מהשמש
סרום הגנה מהשמש
(צילום: יח"צ)
ליראק פריז מציעים מגוון מוצרי הגנה מהשמש המתמחה בטיפול אנטיאייג'ינג. קרם הגנה 30SPF ו־+ 50 SPF, מעניק לחות ומסייע במניעת פיגמנטציה, מוצע כ־BB עם גוון מוזהב וללא גוון. המותג גם מציע סטיק הגנה לאזור הרגיש סביב העיניים 50SPF, שכולל שלושה סוגים של חומצה היאלורוניות וגוון נייטרלי המטשטש כהויות.
מחיר: 179 שקל למוצר.
5 צפייה בגלריה
סטיק הגנה לאזור העיניים
סטיק הגנה לאזור העיניים
סטיק הגנה לאזור העיניים
(צילום: אסף לוי)
להשיג: אצל קוסמטיקאיות ורופאים מורשים ובאתרים
מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה משיק תחליב הגנה לפנים, אנתליוס פלואיד, מסנן קרינה גבוה, SPF50+. מעניק הגנה רחבה יותר הודות לסינון קרני UVA ארוכות. גם לעור רגיש ומגורה.
מחיר: 104 שקל ל־50 מ"ל.
להשיג: בתי מרקחת, רשתות פארם ובאתרים
חברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT PARIS מציגה מוצרי הגנה מפני השמש לעור הפנים והגוף וקרם גוף לאחר השיזוף. מרקם קליל ולא שומני, שנספג במהירות. המוצרים מועשרים ברכיבי אנטי אייג'ינג ובעלי ניחוח של תערובת וניל, יסמין, דבש וברגמוט.
טווח מחירים: 69–79 שקל.
להשיג: ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, בתי מרקחת ובאתר לילית
5 צפייה בגלריה
קרם הגנה לפנים
קרם הגנה לפנים
קרם הגנה לפנים
(צילום: יח"צ חו"ל)
מעבדות ד"ר פישר פיתחו את סדרת ULTRA LIGHT החדשה, הכוללת תחליב הגנה לסוגי עור שונים SPF50. הפורמולות מכילות קומפלקס של אנטי אוקסידנטים, ויטמין E ותמצית תה ירוק להגנה מרדיקלים חופשיים.
מחיר: 69.90 שקל.
להשיג: ברשת סופר פארם ובאתר
מותג מוצרי ההגנה מהשמש הספרדי ISDIN עשה “עלייה”, ומציג מוצרים שונים עם הגנה גבוהה. למסנן הקרינה ISDIN FOTOULTRA AGE REPAIR הגנה SPF 50 ונוסחה, המגנה על העור מזיהום ונלחמת בנזקי חמצון. מכיל חומצה היאלורונית.
מחיר: 135 שקל.
להשיג: ברשת סופר פארם ובאתר לילית קוסמטיקה

אני, אישית, עוד זוכרת את ההתמכרות של חברותיי ושלי לשמש, בצעירותנו. זה היה בתקופת טרום הדיבור על הסכנות שבה, ואמר להשתטח במשך שעות ולחשוף כל צד בגוף, להשחמה מוחלטת. השנים עברו, ה"התמכרות" חלפה, אבל סימני המנהג המסוכן הזה נותרו בגוף. השמש נתנה בו סימנים. וככל שעוברות השנים, עם התחממות כדור הארץ והתחזקות אפקט החממה, תופעות הלוואי של השמש עלולות להיות קטלניות לעור. ראו, הוזהרתן/ם!
5 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
ד"ר סיון מרסר, מומחית ברפואת עור ואסתטיקה, מסבירה מה עושים עם קרני השמש המסוכנות והמזיקות:
1. מריחת מקדמי הגנה, בדגש על מקדמים גבוהים, לפחות 30SPF, צריכה להיות באזורים בולטים כמו ידיים, רגליים, בטן ופנים, אך גם על חלקים קטנים ופחות בולטים כמו גב כפות הרגליים, אוזניים, עורף, ובקווים הצמודים לבגד הים או לבגד.
2. להקפיד למרוח קרם הגנה כל שעתיים כשחשופים לשמש למעלה משעתיים, וכל 30 דקות לפני שחייה או הזעה.
3. לא לדלג על מריחת השפתיים. יש למרוח אותן בתכשיר ייעודי עם מקדם הגנה גבוה.
4. גברים עם קרחת: לא לשכוח למרוח אותה בקרם הגנה עם מקדם גבוה.
5. מריחת מקדמי ההגנה צריכה להיעשות על בסיס יומי ושנתי, זהה לצחצוח שיניים. גם כשמעונן בחוץ, גם בחללים סגורים וגם ברכבים. מחקרים אמריקאים מוכיחים יותר מקרי סרטן עור בצד השמאלי של הפנים בקרב נהגים, הצד שחשוף לשמש בחלון הזכוכית.