2 צפייה בגלריה
(צילום: ענת פנחס - אישה ועדשה)

לאורך ההיריון, בלידה ולאחריה זוכות היולדות בבית החולים אסותא אשדוד למעטפת רחבה ומכילה: קורסי הכנה ללידה מותאמים אישית: קורסי הכנה ללידת מים, לניתוחים קיסריים, ללידות טבעיות, לאימהות בזוגיות יחידנית או לזוגות חד־מיניים ולקהילה החרדית.
הקשר השוטף ממשיך גם לאחר השחרור הביתה. היולדות מוזמנות לסדנאות לאחר לידה, בהן: עיסוי תינוקות, התפתחות הילד, הדרכה להצלת חיים, סדנת שינה, ייעוץ הנקה, רצפת אגן, תזונת תינוקות ושיתוף חוויית הלידה, להעמקת הידע בתחומי הלידה והטיפול ביילוד.
החודש נפתח שירות חדש "עיבוד לידה" על ידי מיילדת. מטרת הפגישה לעבד באופן נכון ויעיל, באופן מעמיק ובטוח את חוויית הלידה, להעלות מודעות לקשיים שהיו בתהליך הלידה, למצוא כלים להתמודדות, ולסייע בהפחתת המצוקה אצל יולדות הנמצאות בתקופה של קושי רגשי מול עצמן והסביבה. השירות ניתן ליולדות שילדו באסותא ובבתי חולים אחרים.
טיפול אישי – לידה היא תהליך משולב גוף־נפש. אנו משלבים שימוש במוזיקה בחדר לידה, ובשמנים לקידום הלידה, כל זאת במטרה ליצירת אווירה נעימה ומרגיעה. כל יולדת מקבלת קיט, הכולל כיסוי עיניים, נעלי בית ואטמי אוזניים, שיאפשרו לה שמירה על מרחב שקט ונעים. שירות רפואה הוליסטית, הכולל דיקור סיני ושיאצו, ניתן בחדרי הלידה, במחלקת היריון בסיכון ובמחלקת אם ויילוד ואפס הפרדה. בחדר הלידה מתאפשרות לידות מים בכל שעות היממה, אנו מספקים את הבריכות חינם.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ענת פנחס - אישה ועדשה)

במערך קיימת מחלקת אפס הפרדה לנשים המעוניינות בכך ושמצבן הרפואי מאפשר זאת. באפס הפרדה שוהה התינוק עם האם והמלווה מרגע הלידה עד לשחרורם הביתה. כל הפעולות והבדיקות נעשות בנוכחות האם. אפס הפרדה מתאפשר גם בניתוח קיסרי, שם נשאר התינוק עם האם בחדר הניתוח ולאחר מכן בהתאוששות. במחלקה שירות יועצות הנקה 7 ימים בשבוע ומרפאת הנקה לאחר השחרור. האחיות במחלקת אם ויילוד מיומנות לטפל גם באם וגם בתינוק, כך שלאורך האשפוז יכולה היולדת לקבל הדרכה מהאחות המטפלת בה גם על התינוק. בפן הנפשי אנו מעניקים את שירות "פרויקט עטופה" הייחודי, שבו נבנית תוכנית אישית לנשים שעברו חוויות טראומטיות בעבר. הנשים זוכות לליווי צמוד של צוות רב־מקצועי: מיילדת מוסמכת שעברה הכשרה מתאימה, רופאה בכירה, עו"ס ופסיכולוג כבר בשלב ההיריון ובמטרה לאפשר התמודדות יעילה וחוויית לידה חיובית.
חדש וייחודי לאסותא אשדוד: קיסרי בדרך שלך - בחירת רופא מנתח
השירות כולל הכנה טלפונית (טרום ניתוח) על ידי רופא בכיר ומיילדת וכאמור, בחירת מנתח מתוך רשימת הרופאים הבכירים שלנו.