"למספר הגורל, המסכם את כל המספרים של תאריך הלידה: יום חודש ושנה, יש השפעה חזקה על רגישויות בריאותיות", אומרת הנומרולוגית והמנטורית ‏אופירה אבירם. באותה נשימה היא מדגישה: אני לא מחליפה רופאים. יש להיוועץ בהם ובאנשי מקצוע בכל בעיה".
2 צפייה בגלריה
(צילום: שאטרסטוק)

1 מספר גורל 1 מאפיין אנשים חזקים ועצמאיים מגיל צעיר. לכן עליהם לשים לב לרגישות לכאבי ראש, ראייה חלשה ובעיות גב ואוזניים.
2 מספר גורל 2 מאפיין אנשים רגישים, הזקוקים לחיזוקים ואהבה ולהיות "ביחד". מקומות רגישים בגוף לנשים הם רחם ובלוטת התריס, ואצל גברים יש רגישות בלבלב ובערמונית, ומערכת חיסונית חלשה.
3 אצל בעלי מספר גורל 3 הרגישות היא השמנה מתוך אכילה רגשית. עליהם להקפיד על כך וגם על רמת הכולסטרול בדם.
4 מספר גורל 4 מאפיין אנשים עם דאגנות יתר. יש להם רגישות במבנה השלד וחשש למחלות אוטואמוניות.
5 בעלי מספר 5 הם אנשים פתוחים, אוהבים הרפתקאות וחופש, שמשתעממים בקלות. לכן יש להם נטייה להתמכרויות ומערכת העצבים שלהם חלשה. והם עלולים לסבול מבעיות קשב וריכוז, ורגישות בכיס המרה.
6 מספרי 6 הם משפחתיים, ומעניקים חשיבות לטיפוח יופי ולאסתטיקה. הם עלולים לחלות בסכרת, לכן עליהם להקפיד על תזונה למניעת לחץ דם גבוה. יש להם גם רגישות גבוהה בגרון.
7 מספר 7 הם רוחניים. יש להם נטייה להתבודד ולהתבונן פנימה. לכן הם עלולים לסבול ממצבי רוח משתנים עד כדי חרדות, דיכאון וגם מבעיות עור.
8 מספר 8, המספר האינסופי, מאפיין אנשים טוטאלים. הם מחוברים לכסף, כוח ושליטה. הם עלולים לסבול ממעיים רגישים וכאבי בטן, בשל אכילה לא מאוזנת.
9 אצל מספרי 9, הפה הוא כלי העבודה, לכן רבים מהם עוסקים במקצועות הטיפול. הם עלולים לסבול מחוסר שקט תמידי, משרירים כואבים ומרגישות בכבד.
יש לציין, שאבירם חזתה את המלחמה הקשה כבר בתחילת חודש יולי. אז היא כתבה בפוסט בפייסבוק: "חלמתי הלילה שאנחנו לקראת מלחמה שישראל לא ידעה כמותה. אם נמשיך בשנאת חינם תבוא עלינו מכה".
מה צפוי למדינה לפי הנומרולוגיה?
"לא נראה שהלחימה בדרום תסתיים לפני פברואר 2024, וככל הנראה בינואר, תיפתח המלחמה גם בלבנון. חשוב לציין, שאני רואה נצחונות, ידינו תהיה על העליונה. בנוסף, צפויות לנו בחירות בשנה הקרובה, ויהיו פנים חדשות בהנהגה. בהחלט ייתכן שראש הממשלה הבא יהיה בני גנץ. אני חוששת שהמחלוקות הפנימיות יתעצמו מחדש לאחר המלחמה, ויבלוט אי האמון בממשלה הנוכחית. לאחר בחירת הממשלה החדשה, בתהליך איטי, יחזור האמון של העם האמון בהנהגה. העוטף והדרום יפרחו מחדש, גם כן בתהליך איטי שיקח עד שנת 2025. ישקיעו בו משאבים רבים".
2 צפייה בגלריה
אופירה אבירם
אופירה אבירם
אופירה אבירם
(צילום: דנה אופיר)

כך תרגיעו: טיפים להפחתת המתח והחרדה
מאז ה־7 באוקטובר ותחילת מלחמת 'חרבות ברזל', כמעט כל אחת ואחד מעיד על עצמו כ"חרד", מצוי בהרגשה של חוסר ודאות וחוסר שליטה על המצב. זה טבעי, זה פחד הישרדותי, שמוביל לא אחת לתופעות של חרדה. יש המסתגרים בעצמם, יש החוששים לצאת מהבית, ויש עוד תופעות לביטוי המצב הנפשי המורכב. איך אפשר במציאות הזו להקל על בריאותנו הנפשית? הנה חמישה טיפים, שלושה מהם של אנשי צוות מחלקת המוספים.
"מי שיש לו 'למה' שלמענו יחיה, יוכל לשאת כמעט כל 'איך'"
משפט ידוע של הפילוסוף פרידריך נִיטְשֶׁה, ממבשרי פילוסופיית החיים האקזיסטנציאליסטית, משמע על אדם ליצור לעצמו משמעות או מטרה משלו, וכך יקל על עצמו את המציאות.
לנשום ולהתרכז בנשימה
עצרו את הזמן במהלך היום, קחו לעצמכם כמה דקות מכל מה שמטריד ופשוט נשמו, והתרגזו בנשימה. שבו זקוף, עצמו את העיניים, הניחו יד על הבטן, נישמו לאט דרך האף, הוציאו את האויר בנשיפה איטית דרך הפה. חזרו על הנשימה הזו כמה פעמים, ותרגישו איך הלחץ משתחרר, לפחות במעט.
וכך אנשי הצוות שלנו נרגעים...
זוהרה זולברג:
אפייה. בשעות הערב המתוחות, אני נכנסת למטבח ואופה עוגיות. עבורי אפייה היא מדיטציה: היא משקיטה את המחשבות, ומרגיעה את הנפש. כשאני מתחילה לערבב את החומרים וללוש את הבצק, חוזר אליי הרוגע.
עמי לאור:
מינון זמן הצפייה בערוצי החדשות וברשתות החברתיות. לצאת מהבית כדי לתרום ולסייע, זה מקנה אנרגיות טובות לשני הצדדים. לצאת לטבע הפתוח, לצפות אל האופק ולתת לצלילי הטבע לרוקן מחשבות שליליות ולמלא מחשבות חיוביות לעתיד.
נתן נוי:
הקפדה על פעילות ספורטיבית, לפחות 3 או 4 פעמים בשבוע. לקיים מפגש עם חברים, בבית או בחוץ, לפחות פעם בשבוע.
כך תחשבו: נוסחת הנומרולוגיה
נומרולוגיה היא שיטה פסאודו־מדעית, שאין לה בסיס מדעי, שמייחסת למספרים משמעות מיסטית. לשיטתה, מאחורי כל מספר יש "אנרגיה", אותה הוא מייצג. המשתמשים בנומרולוגיה טוענים, כי באמצעות תאריך לידה ושם וחיבור מספרים עד קבלת מספר חד ספרתי, אפשר להבין תכונות של אדם וכן לעמוד על מאפיינים שונים שלו. יש לציין, כי גם בין המתמטיקאים ביוון העתיקה, בפרט הפיתגוראים, היו שהאמינו במשמעות מיסטית של המספרים. החישוב הוא פשוט: לכל אות מא' עד ת' יש מספר. מחשבים את סך הספרות עד לקבלת מספר חד ספרתי. לדוגמה: סכום הספרות של המילה: 'שלום': 300+30+6+40= 376, סכום הספרות של 376 הוא: 16, ומכאן שהספרה הנומרולוגית של המילה הוא: 7.