"הטיפול האסתטי שמשנה את חוקי המשחק", כך תיארה קים קרדשיאן את תוצאות הטיפול שעברה עם Morpheus8 - פיתוח ישראלי מהפכני להידוק ומיצוק עור הפנים והגוף, ומיד הציתה מהפכה בתחום ברחבי העולם.Morpheus8 הציב שיא חדש בהמשך למגמה של השנים האחרונות של שימוש בטכנולוגיות לדחייה או למניעה של ניתוחים פלסטיים, והתוצאות המרשימות של הטיפול הובילו לכך שמיטב הרופאים בארץ ובעולם מיהרו להתחדש במכשיר המופלא.
4 צפייה בגלריה
(צילום"יח"צ)

התוצאות יוצאות הדופן עליהן דיווחה המשפיענית ואשת העסקים האמריקאית למיליוני עוקביה ברשתות החברתיות, מילאו את המרפאות להן המכשיר, בהמוני מטופלות ומטופלים, ובעקבות ההסתערות ותוצאות הטיפול, התעורר עניין רב גם במגזיני הביוטי הנחשבים ביותר: מגזין "קוסמופוליטן" היוקרתי הכריז: "הכירו את הטיפול שכל סלבריטי מנסה ממש עכשיו", והוסיף: "אם את רוצה להפוך את סימני ההזדקנות ולהעניק לעורך מראה מורם ורענן יותר, Morpheus8 בהחלט שווה את זה. זה בטוח כמעט לכל גוני העור וסוגיו, ומהווה אלטרנטיבה מצוינת לטיפולים כירורגיים".
מגזין היופי "Newbeauty" קבע: "זהו טיפול המיקרונידלינג הטוב ביותר לגוף, שקיבל פרס מוצר", ולכך הוסיפה טטיאנה בידו, מנהלת התוכן בערוץ האסתטיקה ב־"Newbeauty", שטופלה במכשיר: "התנסיתי ב־Morpheus8 לטיפול במרקם לא אחיד בירכיים, וזהו טיפול הגוף היעיל ביותר שעברתי אי פעם. היות והטיפול מגיע לעומק הדרמיס התוצאה מרשימה ומשמעותית ובהחלט שווה את אי הנוחות המינימלית הנלווית לטיפול, הרגליים שלי נראות הרבה יותר טוב במכנסיים קצרים".
4 צפייה בגלריה
טיפול מורפיאוס
טיפול מורפיאוס
טיפול מורפיאוס
(צילום: יח"צ)

תוצאות מהירות, החלמה זריזה

Morpheus8 הוא בשורה של ממש בעולם טיפולי האסתטיקה הרפואית. הטיפול, המתבצע על ידי רופאים במרפאות מורשות, מיועד למיצוק ולחידוש העור בתהליך המקנה תוצאה טבעית, ללא ניתוח, ללא זמן החלמה משמעותי ועם תוצאות אופטימליות. כל אלה הופכים אותו למכתיב הטרנדים העולמי בתחום הטיפולים האסתטיים, והביקוש אליו מזנק בעקביות.
מדובר בטיפול מבוסס אנרגיית גלי רדיו פרקציונליים (RF) בטכנולוגיה שהוכחה מדעית כמעצבת ובונה קולגן מחדש. הטיפול משלב מיקרו־מחטים ייחודיות, החודרות באופן מינימלי לעור ומעודדות חידוש בשכבות העמוקות יותר, שעד כה לא היה ניתן להגיע אליהן בטיפולי מרפאה. והתוצאה - מרשימה וטבעית - עיצוב מחדש של האזור המטופל ללא ניתוח, ללא צלקות, ללא זמן החלמה משמעותי וללא סיכונים. העור נראה מוצק, מהודק, זוהר וצעיר יותר באופן טבעי. Morpheus8 מתאים לטיפול באזור הפנים, סביב העיניים, מצח, לחיים, קו לסת, צוואר ומחשוף וגם לטיפול בצלקות אקנה.
4 צפייה בגלריה
לפני ואחרי טיפול Morpheus8
לפני ואחרי טיפול Morpheus8
לפני ואחרי טיפול Morpheus8
(צילום: יח"צ)

הכי קרוב לניתוח

מכשיר מורפיאוס8 מהווה גאווה ישראלית, פרי פיתוחה של ענקית המכשור INMODE ישראל, המשווקת בלעדית בישראל על ידי חברת "אומגהמדיקס". הטיפול, שכבש את העולם, מבוסס על שילוב מהפכני של טכנולוגיית גלי רדיו עוצמתית עם מיקרו-מחטים, החודרות עד לעומק של 7 מילימטרים אל תוך העור, תוך שהן ממצקות ומהדקות את עור הפנים והגוף באופן משמעותי ודרמטי. העור הופך למהודק, מוצק, בריא וצעיר למראה, כאשר ניתן לבצע את הטיפול בכל עונות השנה ולכל סוגי העור וגווניו.
זו התוצאה הקרובה ביותר לזו של ניתוח פלסטי, באמצעות טיפול מרפאתי. לרופא המטפל שליטה מלאה על עוצמת הטיפול, על התדר הרצוי ועל עומק הטיפול הנדרש בהתאם למצב עור המטופל - יעילות  מקסימלית במינימום סיכון בכל הקשור לשיפור רפיון העור והידוקו באזור התחתון של הפנים והצוואר. הטיפול אינו כרוך בזמן החלמה משמעותי, והכאב בהחלט נסבל, אך ניתן גם להיעזר במשחת אלחוש.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

מה שטוב לקימי

בנוסף, קיימת גם גרסת Morpheus Body, המאפשרת טיפול באזורי גוף שונים שלא ניתן היה לטפל בהם עד כה - בטן, זרועות, ברכיים וישבן. באזורים הללו ניתן לטפל בהצלחה בסימני מתיחה ובצלוליט. להשגת תוצאה אופטימלית, מומלץ לעבור סדרת טיפולים, אך התוצאה נראית לעין כבר אחרי הטיפול הראשון.
מי שעוקב אחר קים קרדשיאן באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות, יודע שהיא נוהגת להשוויץ ולשתף בשקיפות בכל טיפולי הטיפוח שהיא חווה, החל באמבטיות קרח ועד ניתוחים והזרקות. במיוחד בולטת לעין הבטן השטוחה והמוצקה שלה. גם במקרה זה הפעולה מתקבלת משילוב אנרגיית גלי רדיוRF עם מיקרו־מחטים, החודרות באופן מינימלי לעור. הטיפול הוכח מדעית כבונה קולגן, מחדש וממצק.
לסיכום, אנו עדים ללא ספק לעליית מדרגה, הממשיכה את המגמה המתפתחת זה שני עשורים של שימוש בטכנולוגיות לדחייה או למניעה של הצורך בניתוחים והימנעות מהרדמה כללית וסיבוכים שונים, המאפיינים פרוצדורות ניתוחיות.
רשימת מרפאות לטיפולי מורפאוס8: https://products.omegamedix.co.il/inmode-clinics/