שיתוף בנק הפועלים
ענף התיירות ספג פגיעה קשה ועצר כמעט לחלוטין עם פרוץ המלחמה. מלונות ומתחמי אירוח רבים הפכו למתחמים עבור מפונים מהצפון ומהדרום. אבל מתחם האירוח אוליאה', בראש פינה לא יכול לארח מפונים כי הוא עצמו נמצא סמוך לגבול הצפון. בשבועות האחרונים הוא הפך למקום לינה והתרעננות עבור מילואימניקים, ללא עלות. כעת אוליאה מזמינים אתכם לתרום לכיסוי עלות אירוח המילואימניקים, ובתמורה לקבל שובר להזמנה עתידית באותו הסכום.
בקיצור, מי אני?
אוליאה הוקם לפני כשנתיים כמתחם אירוח חדש, שמשלב את האינטימיות של אירוח בצימרים עם חוויה מלונאית, מאובזרת ומוקפדת. בין היתר, המתחם כולל בריכה מחוממת, מדשאות, האט טאב, קומת סוויטה ומטבח חיצוני. את המתחם יזמו והקימו יוני קנטרו, עמוס מור ועו"ד יהונתן היאט.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)
קנטרו, המחזיק במספר ברים ובתי קפה בתל אביב, מספר כי "בתקופת הקורונה, כשהעסקים היו סגורים, היה למשפחתי חלום להקים מתחם אירוח. נכנסנו לתהליך של שנה של שיפוץ והקמנו מתחם. המקום מאוד ורסטילי ומציע החל מאירוח של זוגות, קבוצות של זוגות, ועד חברות היי טק וחופשות של מקומות עבודה. מדובר במיני כפר נופש, בעיצוב נורדי מינימליסטי בעיצובה של דנה מור, עם מספר סוגי יחידות נופש".
לאחר שצלח משברים לא פשוטים על רקע השפעות הקורונה, נחתה על 'אוליאה' המלחמה הנוכחית.
יוני קנטרו. יוני קנטרו. צילום: אלבום פרטי
מה קרה מאז תחילת המלחמה
בדומה לעסקים רבים בענף התיירות והאירוח, בוטלו באוליאה חופשות למשך חודשים קדימה, "בהיקף של מאות אלפי שקלים", מספר קנטרו.
מאז תחילת המלחמה, מתחם האירוח הפך ל'מוצב אירוח' - כיום הוא מלא בחיילי מילואים מהצפון המגיעים אליו להתרעננות, לינה ומקלחת, הכל ללא עלות. "אוליאה גם הציע את עצמו לתושבים שפונו מביתם בעקבות המלחמה", אומר קנטרו. "כולנו ביחד בתוך הסערה הזו ומבינים שרק ביחד עם עזרה הדדית וערבות הדדית נוצל לצמוח מהמצב הזה".
2 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)
המתחם מרכז ציוד רב שהועבר כתרומות למילואימניקים, שעוברים לקחת אותו להפיץ ביחידות. "כולנו, השותפים בעסק, שירתנו ביחידות קרביות, חלקנו אף נפצע בקרב, ואנחנו מנסים לתרום ולעזור ככל יכולתנו, יחד עם התמודדות עם הקשיים של העסק עצמו".
איך אפשר לעזור?
המהלך הנוכחי של אוליאה, אשר הושק ממש לאחרונה, מאפשר לכולנו לעזור למתחם להמשיך ולארח את הלוחמים בחינם, ומצד שני להתארח בעצמנו ב'יום שאחרי' המלחמה. דרך עמוד מיוחד באתר האינטרנט של אוליאה, אפשר לתרום כל סכום ולקבל שובר זיכוי בגובה התרומה למימוש של חופשה עתידית. הכספים שיתקבלו מועברים במלואם למימון עלויות התחזוקה השוטפת בזמן שהות הלוחמים.

ישראלים קונים ישראלי

פרויקט "ישראלים קונים ישראלי" של ynet עם ידיעות אחרונות ובחסות בנק הפועלים קורא לתמוך ולעזור לעסקים בישראל על מנת שיוכלו להמשיך לפעול בתקופה זו.
בשבועות האחרונים מאות עסקים כחול-לבן הצטרפו לפרויקט. כל העסקים שנרשמו לפעילות (ההרשמה נסגרה), מופיעים במפת העסקים המיוחדת שמאגדת עסקים ונותני שירותים בקטגוריות שונות. בשבועות הקרובים נלווה עסקים נבחרים שיזכו לחשיפה במסגרת כתבות מצולמות באתר ynet ובפלטפורמות נוספות של קבוצת "ידיעות אחרונות".
בשיתוף בנק הפועלים

פורסם לראשונה: 10:52, 03.12.23