בשיתוף בנק הפועלים
לאט לאט ובזהירות, הישראלים שואפים לחזור לשגרה בין אזעקה ואזעקה. החגיגות ההמוניות עדיין לא חזרו וחתונות של 1,000 איש לא נערכות כפי שהיה עד לפני חודשיים, אך במקום זאת נערכים אירועים מצומצמים יותר, בקרבת מרחבים מוגנים ועם הרבה שמחה בלב. חתונות, בר מצוות, ימי הולדת ובריתות מילה - החיים ממשיכים ונותנים לנו הרבה סיבות לחגיגה, גם עם צנועה ואינטימית יותר.
מעבר לכך, אחרי ההלם הראשוני והסגירה המוחלטת של המשק הישראלי לאחר אירועי ה-7.10, הישראלים חזרו לרחובות בהדרגה, והיום הם מסתובבים בקניונים ויושבים בבתי הקפה.
אחד העסקים אשר מקווים לחזור לפעילות מלאה בעקבות החזרה הזהירה לשגרה, הוא 'קונדיטוריה מולר', בבעלות יוליה מולר, המציע תפריט מגוון של בית קפה ועוגות מעוצבות בהתאמה אישית לכל אירוע.
5 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)
בקיצור, מי אני?
יוליה מולר החלה להכין עוגות מעוצבות מהבית לפני 11 שנים. בתקופת הקורונה, כאשר כולם היו בסגר וחגגו בבית, ההזמנות עלו פי כמה וכמה, מה שהוביל אותה להחליט לפתוח עסק פיזי. התוצאה היתה קונדיטוריה מולר, בית קפה שכונתי ברמת גן, בעיצוב ורוד ומשמח.
"השנתיים הראשונות לא היו פשוטות", מספרת יוליה. "פתחתי אותו לבד ובעלי עזר לי בנוסף לעבודה הרגילה שלו. נכון להיום יש כ-6 עובדים במקום".
5 צפייה בגלריה
קונדיטוריה מולר, בית קפה שכונתי ברמת גן, בעיצוב ורוד ומשמח.
קונדיטוריה מולר, בית קפה שכונתי ברמת גן, בעיצוב ורוד ומשמח.
קונדיטוריה מולר, בית קפה שכונתי ברמת גן, בעיצוב ורוד ומשמח.
(צילום: אלבום פרטי)
המקום, שהתחיל בתור קונדיטוריה עם קפה ומאפה, התרחב עם הזמן לבית קפה עם ארוחות בוקר פסטות ועוד.
את העוגות של יוליה אולי יצא לכם לראות בתכנית 'הקינוח המושלם', שם היא הציגה עוגות מעוצבות ומקוריות במיוחד. בנוסף, מולר עיצבה והכינה עוגות תלת ממד ל'אח הגדול'. "אנחנו מכינים בעבודת יד עוגות עם פיסולים, בעיצובי תלת ממד ובהתאמה אישית, לימי הולדת, אירועים וחתונות, במשלוח באזור המרכז או איסוף עצמי מבית הקפה ברמת גן", אומרת יוליה.
מה קרה מאז תחילת המלחמה
בחודשים שלפני המלחמה בית הקפה התחיל לעבוד מצוין ולהתמלא בבקרים של סוף השבוע. "ואז סגרנו. כל המדינה עצרה", אומרת יוליה. "כל אוקטובר לא עבדנו, כל ההזמנות של העוגות בוטלו".
5 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)
5 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)
בשבועות האחרונים, החל מחודש נובמבר, בית הקפה חזר לעבוד בסופי שבוע ועד הצהריים. "בדצמבר אנחנו חוזרים בהדרגה לשעות הרגילות שלנו", אומרת יוליה. "אנשים רוצים לחיות, המגמה של חזרה לפעילות במשק ממשיכה, ולכן אנחנו שואפים לחזור גם באמצע שבוע".
איך אפשר לעזור?
האירועים הגדולים והחתונות המפוארות עדיין לא חזרו, אבל הישראלים ממשיכים לחגוג אירועים משמחים. גם אם מדובר באירוע אינטימי בבית, "אפשר להזמין עוגה מעוצבת בהתאמה אישית, יפה ואיכותית", ממליצה יולי.
בית הקפה כולל ויטרינה עם קינוחים עבודת יד אשר משתנים במשך השבוע, לצד תפריט מגוון של מנות.
"במהלך דצמבר נהיה פתוחים מהבוקר עד הערב בימי שלישי עד חמישי, ושישי-שבת מהבוקר עד אחה"צ ובערב עד 23:00", אומרת יוליה. "כדאי להתעדכן בשעות הפתיחה, כי אנחנו מוסיפים ומרחיבים את השעות כל הזמן".
5 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)
לסיום, יוליה מזמינה את כולנו לבוא במוצאי שבת, "וליהנות בכל מוצ"ש מערב של מוזיקה חיה עם זמרת מדהימה שמנעימה את האווירה ומאפשרת להתאוורר קצת, בתקופה לא פשוטה עבור כולנו".
קונדיטוריה מולר
כתובת: נגבה 15 רמת גן.
טלפון: 054-721-8287

ישראלים קונים ישראלי

פרויקט "ישראלים קונים ישראלי" של ynet עם ידיעות אחרונות ובחסות בנק הפועלים קורא לתמוך ולעזור לעסקים בישראל על מנת שיוכלו להמשיך לפעול בתקופה זו.
בשבועות האחרונים מאות עסקים כחול-לבן הצטרפו לפרויקט. כל העסקים שנרשמו לפעילות (ההרשמה נסגרה), מופיעים במפת העסקים המיוחדת שמאגדת עסקים ונותני שירותים בקטגוריות שונות. בשבועות הקרובים נלווה עסקים נבחרים שיזכו לחשיפה במסגרת כתבות מצולמות באתר ynet ובפלטפורמות נוספות של קבוצת "ידיעות אחרונות".
בשיתוף בנק הפועלים