הימים בהם היינו יוצאים בבוקר מהבית, נוסעים לעבודה, אל המשרד שהיה ממוקם בבניין קומות אפרורי, עולים במעלית עם חברינו לעבודה, נכנסים ללובי קטן ונעלמים בין מגירות וניירות ושוהים במקום עד לסיום יום העבודה, כמעט וחלפו לגמרי. כיום הופכים המיקומים של אותם בנייני עסקים ומקומות עבודה למרגשים יותר. אפשר למצוא בניינים רבי קומות, על צירי תנועה רבים המאפשרים הגעה בתחבורה ציבורית מהירה וגם מציעים מקומות חנייה רבים. בנוסף, הבניינים עצמם משלבים מספר רק של עסקים, כשאזור הכניסה מציע חנויות פנאי ומזון, מסעדות, חדרי כושר ופעילויות נוספות לשעות ההפסקה מהעבודה או לבילוי אחרי שעות העבודה.
פתח תקווה עוברת בעשור האחרון שינוי מבחינת מגורים, מסחר, תחבורה ועוד, כפי שמספר רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה. גרינברג מציין שדן טאון, אזור העסקים החדש שנבנה בימים אלו בעיר, משתלב באזור האורבני מעצם היותו על צירי הכבישים הכי מרכזיים: ז'בוטינסקי ורבין, ולכיוון התעשייה על תוצרת הארץ והשחם.
"ציר ז'בוטינסקי התפתח מאוד במסלול שלו, כיום עם הבנייה של הרכבת קלה, שבילי אופניים, וגם כל מה שקורה מצידי הציר. אם פעם הייתה פה תעשייה כבדה יותר וישנה, אנחנו רואים היום את כל התנופה שיש פה, רואים את המגדלים, התעצמות מאוד מאוד גדולה של תעשייה, של משרדים, של תעסוקה, של מקומות בילוי", הוא מסביר.
המתחם אמור למשוך אליו מבקרים מהעיר בת ים עד לפתח תקווה, מסביר צביקה רושו מ"רושו" הנדסה ויזמות בע"מ". "מדובר בקו מהיר שאמור כל 3 דקות להוריד פה בין 120 ל-150 איש. כמו כן, האזור עצמו מכיל בתוכן את כל מה שצריך, הן בהיבט העסקי, הן בהיבט הבילוי וגם בהיבט התעסוקתי.
" בנוסף, תחנות המטרו הקרובות לאזור ממקמות את המתחם באמצע לב התחבורה מה שמקל על ההגעה והיציאה ואין ספק שהטראפיק בו יהיה מהחזקים באזור גוש דן".
יובל ליבלינג, מנכ"ל ובעלים אשת "פרופיט" מסביר כי זהו פרויקט שמגלם בתוכו חדשנות בשל הסינרגיה והשילוב של תעסוקה עם פנאי. "למעשה תהיה את האפשרות לכל מי שעובד במתחם לבוא, לעשות את האימון שלו להמשיך ביום העבודה, או בסוף יום העבודה, לסיים את יום העבודה בפעילות גופנית".
"כך נראה העתיד המשלב תעסוקה, פארקים, סביבת מגורים הולמת ומהפכה תחבורתית", מסכם גרינברג.
בשיתוף מרכז הנדל"ן

פורסם לראשונה: 08:30, 18.03.21