פגישה מקרית בבית קפה הובילה לאחת מסדרות הטלוויזיה החשובות בישראל: אודליה כרמון, מי שכונתה א' ממשרד התחבורה בפרשת האנס המורשע, הנשיא לשעבר משה קצב, מספרת על סודות מאחורי סדרת הטלוויזיה "אלף".
2 צפייה בגלריה
אודליה כרמון מתוך "מחוץ לפריים" עם רן בוקר
אודליה כרמון מתוך "מחוץ לפריים" עם רן בוקר
אודליה כרמון מתוך "מחוץ לפריים" עם רן בוקר
בפודקאסט "מחוץ לפריים", כרמון משתפת שקיבלה הצעות רבות לספר את סיפורה בפרשת קצב אבל אלה לא התרוממו, עד שפגישה מקרית אחת הולידה את סדרת הטלוויזיה "אלף", שעלתה לאחרונה ב-yes. בנוסף, היא משתפת איזה ערוץ טלוויזיה נוסף התעניין בסדרה אולם בגלל דרישות כלכליות ויתר עליה, וחושפת בין היתר פרטים מחייה של יועצת תקשורת בעולם גברי במיוחד.
בשנת 2006, 15 שנה לאחר שסיימה לעבוד אצל הנשיא קצב, כרמון שברה שתיקה כשגילתה כי הוא מאשים בסחיטה עובדת שאיימה להתלונן שתקף אותה מינית. עדותה הובילה את המהלך, שבסופו הושלך נשיא המדינה לכלא עם הרשעתו בביצוע עבירות אונס, מעשה מגונה בכוח והטרדה מינית, וכן בשיבוש מהלכי משפט, ונגזר עליו שבע שנות מאסר. בדצמבר 2016, בתום חמש שנות מאסר, שוחרר מהכלא בתנאים מגבילים, לאחר שעונשו קוצר.
2 צפייה בגלריה
אודליה כרמון
אודליה כרמון
אודליה כרמון
(צילום: רז גרוס)
בשנת 2013 כתבה כרמון את הספר "אשת סוד", ולימים כאמור לקחה חלק בכתיבת הסדרה "אלף" לצד תמר מרום ("מקימי") ואברהם שלום לוי, המגלם בסדרה את אבינועם, עוזרו האישי הנאמן של הנשיא. עלילת הסדרה עוקבת אחר סיפורן של נשים שיצאו נגד נשיא המדינה והכוחות החזקים שלצידו, שנאבקו להרשעתו בעבירות מין.
האזינו לפרק המלא של "מחוץ לפריים" עם רן בוקר.