הפיראט ג'ק ספארו הוא כנראה הדמות המזוהה ביותר של השחקן ג'וני דפ, אך בעקבות הסכסוך המשפטי המתוקשר עם גרושתו, השחקנית אמבר הרד, בדיסני החליטו לקחת צעד אחורה, וב-2018 נודע כי לא ישוב לסרט השישי בסדרת "שודדי הקאריביים". כעת, לאחר שבית המשפט פסק לטובתו עולה השאלה האם החברה תחזור בה מהחלטתה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "שודדי הקאריביים"
מתוך "שודדי הקאריביים"
מתוך "שודדי הקאריביים"
(צילום מסך)
למי שלא בקיא בפרטים, נזכיר כי הרד ודפ נישאו ב-2015 והתגרשו כשנה לאחר מכן. בשנים האחרונות השניים ניהלו קרבות משפטיים סבוכים ופומביים למדי, במהלכם האשימו אחד את השנייה בהתעללות פיזית ונפשית. ב-2018 הרד אף פרסמה מאמר דעה ב"וושינגטון פוסט" שבו טענה כי הפכה לסמל של קורבן לאלימות במשפחה, ובשל כך איבדה הזדמנויות עבודה. בעקבות המאמר, ב-2019 דפ הגיש נגדה תביעת דיבה על סך 50 מיליון דולר. ביוני האחרון פסק בית המשפט לטובתו של דפ, וקבע כי הרד אכן הכפישה את שמו ולכן עליה לשלם לו 15 מיליון דולר, השניים הגיעו לפשרה בדצמבר לפיה תשלם לו מיליון אחד בלבד. דפ אומנם ניצח במשפט, אבל במלחמה הזאת יש בעיקר מפסידים - כי ייתכן שאת המוניטין של השחקן יהיה קשה לשקם.
בפרק החדש של "אבק פיות", אירחנו את מבקר הקולנוע של "ידיעות אחרונות", בנימין טוביאס, ודנו בעברו ובעתידו של ג'וני דפ, וכיצד על חברת דיסני לפעול כעת בכל הקשור לסדרת "שודדי הקאריביים" המצליחה והכוכב השנוי במחלוקת שלה. המשפט המתוקשר אינו הפעם היחידה ששמו של דפ נקשר בפרשות אלימות, כאשר דיווחים על התנהגויות בעייתיות נוספות, בהן איחורים, מזג חם ותוקפנות על הסט, צצו לא פעם. "זה לא רק הסרטים שהפסיקו להצליח, לכל שחקן יש כישלונות. אבל כבר כתבו עליו שהוא חי בתוך ענן של מריחואנה", מספר טוביאס.
למרות שמעריצים רבים בעולם תולים תקוות בחזרתו של הפיראט ג'ק ספארו, אין בזמן זה דיווחים מהימנים המבטיחים איחוד שכזה.
איך בהוליווד בכל זאת לקחו את המשבר הענק הזה ועשו ממנו עוד כסף, והאם ג'וני דפ בכלל רוצה לחזור לעבוד עם דיסני? ולמה האשמים הראשונים הם בכלל ליאונרדו דיקפריו והסרט "טיטניק"? האזינו לפרק.
בכל יום שלישי בשעה 14:00 ב-ynet radio משי אייד לוקחת אותנו למסע קסום המעורר לחיים את זיכרונות הילדות שלכם דרך סרטי "וולט דיסני"
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים