בואו נודה באמת. אם זאת לא הייתה התוכנית של גווינית פאלטרו אני לא הייתי כותבת עליה ואתם לא הייתם צופים בה. סביר להניח שבמקרה הזה יכולנו לחסוך דקות יקרות וארוכות אותן היינו יכולים להקדיש בתבונה לשאיפותינו הצנועות האחרות בחיים. אבל פאלטרו היא אישיות הוליוודית שמחזיקה בבעלותה מותג לייף סטייל מופרך ומפוקפק בשם Goop, שכמו חנות מתנות לגבר מתמחה בעיקר בלמכור ללקוחות שלו דברים מיותרים במחירים מופקעים, ועכשיו גם יש לה סוג של סדרת דוקו שעלתה שלשום (שישי) בנטפליקס, בשם The Goop Lab, אז הנה אנחנו פה.
2 צפייה בגלריה
The Goop Lab
The Goop Lab
The Goop Lab
(באדיבות נטפליקס)
בשורה התחתונה The Goop Lab היא מה שקורה כשפאלטרו שולחת את העובדים שלה להתנסות בכל מיני טרנדים שהמותג שלה מקדם. התוצאה היא חבורה של אנשים שבכל פרק עוסקים בפעילות ניו אייג' אחרת – התנסות בפטריות הזייה, השתתפות בסדנה שמלמדת נשים להכיר את הפות שלהן ולהגיע לאורגזמה, ניקוי רעלים ופיתוח יכולות התקשור שלהם. בין לבין תוכלו לשקוע לשיחות מאונפפות של פאלטרו ואחת העובדות הבכירות שלה עם אנשי המקצוע שמקבלים חשיפת זהב באותו הפרק, במהלכן פאלטרו לומדת המון דברים חדשים על העולם כמו למשל מה זו ואגינה, או חושפת כמה זה קשה להיות מפורסמת (ספוילר: מאוד קשה).
יהתוצאה היא דוקו לייף סטייל במשקל נוצה, שבסופו תצאו בתחושה שצפיתם בסרטון תדמית ארוך. מעין גבב של תובנות ניו אייג' עייפות – ואת זה אני אומרת בתור בנאדם שהניו אייג' יקר לליבו – שהדבר היחיד שחסר בסופו הוא הפניה לאתר של פאלטרו, שם תוכלו לרכוש נרות בריח הוואגינה שלה, אם התמזל מזלכם והמלאי חודש. באמת קשה לתאר מוצר שטחי, מפוזר ומשמים מהפרקים של The Goop Lab, שכל קשר בינם לבין מעבדה הוא מקרי בהחלט. אפילו פרקים שאמורים להיות מעניינים כמו זה על המיניות הנשית, בהשתתפות בטי דודסון, גורו המין בת ה-90, שהוא יחסית מעניין לעומת הפרקים האחרים, פאלטרו וההפקה שלה מצליחות לדרדר לאסופה רדודה של המלצות קש שהייתם יכולים למצוא בכל תוכנית לייף סטייל בשקל בערוץ החיים הטובים, ושברור למדי שאם שמה של פאלטרו לא היה משתרבב אליה היא היתה זולגת ללוח השידורים ונעלמת בתוכו.
2 צפייה בגלריה
The Goop Lab
The Goop Lab
The Goop Lab
(באדיבות נטפליקס)
הימים הם ימי שפע טלוויזיוני. באהבה ובמלחמה על הצופים הכל כשר, וסלבס הם אמצעי נהדר למשוך תשומת לב. לפאלטרו זה הצליח. אנחנו מדברים עליה. מן הסתם המותג שלה יזכה לבוסט שיבוא לידי ביטוי בחשבון הבנק שלה, ונטפליקס הרוויחו עוד סדרה לאוסף. מי מפסיד? כנראה רק אנחנו, שהדרך היחידה לצפות בתוכן הזה היא לדמיין שמדובר בפארודיה, וגם ג'רי סיינפלד, שבטח לא יזכה לתגמולים על ההמצאה שלו, שפאלטרו שכללה, סדרת טלוויזיה על כלום.