גל גדות נוהגת להסב עונג ושמחה למעריצים שלה בכל העולם דרך הסרטים בהשתתפותה או תיעוד האירועים הנוצצים שבהם היא לוקחת חלק, אולם גם בימים אלה, אותם היא מבלה בהסגר עצמי בביתה על רקע נגיף הקורונה, השחקנית הישראלית ממשיכה להפיץ אהבה, תקווה ואנרגיות חיוביות לאזרחי כדור הארץ כולו. בסרטון שהעלתה אמש (ה') בחשבון האינסטגרם שלה, גדות מבקשת לעודד אותנו במחשבות מחזקות, אבל גם בשירה. אתם מוזמנים לצפות בה שרה את Imagine של ג'ון לנון - מה שמתחיל בקטע סולו מתפתח לשרשרת מרשימה של כוכבים שתורמים מקולם לביצוע המרגש.
"יום מספר שש בהסגר העצמי ואני חייבת להגיד שהימים האחרונים גרמו לי להרגיש קצת פילוסופית. הנגיף הזה השפיע על העולם כולו, כולם. לא משנה מי אתה, מאיפה אתה. אנחנו כולנו בזה ביחד. נתקלתי בווידאו של בחור איטלקי שמנגן בחצוצרה מהמרפסת לכל האנשים האחרים שכלואים בביתם. הוא ניגן את Imagine והיה משהו כל כך עוצמתי וטהור בו. וזה הולך כך", אומרת גדות כשהיא פונה למצלמה לפני שהיא פוצחת בשירת שירו המפורסם של לנון.
בהמשך הסרטון, מצטרפים אליה אחד אחרי השני השחקנית קריסטן וויג (שתככב לצד גדות ב"וונדר וומן 1984"), השחקן ג'יימי דורנן, הזמר לברינת', השחקן ג'יימס מרסדן, הקומיקאית שרה סילברמן, המוזיקאי אדי בנג'מין, מנחה הטלוויזיה ג'ימי פאלון, השחקנית נטלי פורטמן, השחקנית זואי קרביץ, המוזיקאית סיה, השחקנית והזמרת לינדה קרטר (הידועה כוונדר וומן הטלוויזיונית), השחקנית איימי אדמס, השחקן לסלי אודום ג'וניור ("המילטון"), השחקן פדרו פסקל, השחקן כריס או'דוד ואשתו הסופרת דואן או'פורטר, הקומיקאי וויל פרל, השחקן מארק רופאלו, הזמרת נורה ג'ונס, השחקנית אשלי בנסון והדוגמנית קאיה גרבר (הלא היא בתה של סינדי קרופורד).
בימים אלה גדות הייתה אמורה לקחת חלק בצילומי סרט הפעולה Red Notice ביחד עם דווין ג'ונסון וריאן ריינולדס, אולם ההפקה נעצרה בעקבות מגפת הקורונה והיא נשארת ספונה בביתה. עדיין לא ברור מתי נוכל לראותה שוב על המסך הגדול כוונדר וומן. סרט ההמשך ללהיט המסחרר בכיכובה מ-2017 "וונדר וומן 1984" מיועד לעלות לאקרנים ב-5 ביוני בארצות הברית, אולם בעקבות אי הוודאות בצל הקורונה שהביאה בין השאר לסגירת בתי הקולנוע בערים הגדולות, לא מן הנמנע שהיציאה תידחה. בינתיים גדות עושה עבודה לא רעה בלהפיק סרטונים משלה מהבית שעושים לנו טוב על הלב.