אם זה היה תלוי בי, "חתונה ממבט ראשון" לא הייתה מסתיימת אלא עוברת קומפלט, טיפול פסיכולוגי והכל, לחיזור הגורלי בין נתניהו לגנץ. 42 יום לפחות הם יתבקשו לנהל מערכת יחסים, להתגורר תחת קורת גג אחת, אולי בבלפור, ודני ויעל יושיבו אותם מידי פעם לשיחה צפופה (ביבי: אני הגעתי בלי שום ציפיות לממשלה הזאת". יעל: "אתה קשקשן") ובתום 42 הימים נראה אם הם בשלים להחזיק ממשלה מרובת שרים או שהולכים לבחירות רביעיות.
אבל פנטזיות לחוד ומציאות לחוד, ובמציאות העונה השלישית והמצוינת (אם כי מרוחה מעט בסופה, אעפס) של "חתונמי" הסתיימה אתמול בשלב ההחלטה, בו הזוגות הכריעו אם להעביר את הסגר בקורונה ביחד או לחוד. ובכן, צופים יקרים, הפתעה. ארבעה מתוך חמשת הזוגות שנשארו אחרי שמור ומאור ירדו מהרכבת החליטו שהם מעוניינים להמשיך במערכת היחסים שלהם. לא שזה באמת משנה, בתכלס זוגות יכולים להגיד כן ליחסים נטולי המצלמות ולהיפרד שבועיים מאוחר יותר בשושו, מבלי להיאלץ לשפוך את הקישקע שלהם מול האומה ולהודות בכישלון. אבל בסדר, ניתן להם ליהנות או לסבול מהספק, תלוי באיזה זוג מדובר ואיך הוא אוהב את הרומנטיקה שלו, אני לא שופטת. כלומר אני כן שופטת, ובדיוק בשביל זה אני כאן, בשביל דירוג הזוגות החגיגי לרגל סיום העונה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "חתונה ממבט ראשון"
מתוך "חתונה ממבט ראשון"
באנו לשפוט
(צילום מסך)
במקום הראשון שורצים בלית ברירה נועם ורוני, הנסיך הקטן, תרתי משמע, וזוגתו באדולינה, הזוג שמהר מאוד התגבר על המשוכה הקריטית - היעדר הגובה של נועם, ומאז שזה נפתר הם רק עשו סקס והלכו לים. אין מנוס מלהודות שמדובר באהבת אמת עם כל החשודים הרגילים – משיכה מינית, הומור משותף ועניין אינטלקטואלי. למעשה הם כל כך מוצלחים יחד שהם השמימו את הפרקים כמו שרק זוגות מאוהבים יכולים. התרומה שלהם הסתכמה במריחות טחינה והשלכות של לימונים. אמן והם יצליחו לתפוס את הפוסי הזה גם כשהחופשה תיגמר והם יצטרכו אשכרה לעבוד בשביל כסף. אוקיי, הצליח לכם, יופי. עכשיו אפשר להתפנות לזוגות הפחות מאושרים.
במקום השני ממוקמים דניס והדר, זוג שהתחיל בלירן ושירי מהעונה הקודמת אבל הצליח קצת לשבור את הקללה, בעיקר בזכות דניס שהצליח לרכך את הדר. הם הפכו לאחד מהזוגות האלה שפשוט נהנים לסנוט אחד בשני. דניס והדר הצטיידו גם הם בדרשה כתובה כשהתבקשו להכריז על ההחלטה שלהם למרות שגם פה היינו יכולים לנחש, בכל זאת דניס קנה להדר כרטיסים למדריד כדי להוכיח לה שהוא מתכוון לחזור מיפן. אני בעד הזוג הזה אם כי גם ממנו נידף ריח קל של שליטה באמצעות התעמרות רכה ומנגד ניסיונות ריצוי, אבל לפחות על פניו נראה שכולם מרוצים.
3 צפייה בגלריה
מתוך "חתונה ממבט ראשון"
מתוך "חתונה ממבט ראשון"
עשו מעל ומעבר כדי לחבר בין הזוגות
(צילום מסך)
במקום השלישי נמצא הזוג שכנראה לא למד שום דבר מכל הסיבוב הזה ובחיים לא הייתי מאמינה שהם יבקשו להישאר יחד, אמיר ודנית. כלומר אני יכולה להאמין על דנית, כי בחורה שגם כשנאמר לה מפורשות שהגבר שאיתה לא נמשך אליה עדיין מעוניינת להישאר במערכת היחסים הזאת ומאמינה שזה ישתנה, היא חסרת תקנה בעיני. אבל אמיר, בחורי הטוב, למה המשכת בקו הפחדני של המסרים הכפולים ("סבלנו מאוד אבל נמשיך") במקום לעשות את המעשה האמיץ ולברוח? הזוג הזה הוא ערימת מסרים מקולקלים לכל מה שקשור למערכות יחסים. נשים לא אמורות להסתפק בגבר שלא נמשך אליהן, גברים לא אמורים לקוות שיום אחד המשיכה תפתיע. עם כל הכבוד למומחים, הייתי מצפה שפעם אחת תחרגו ממנהגכם ותגידו "ידידיי, טעינו. אתם לא אמורים להיות יחד, חבל על הזמן שלכם. עדיף שתסכמו על הסדרי ראייה לג'ינג'ר ותיפרדו עכשיו". אני בטח אעריך אותם יותר.
3 צפייה בגלריה
מתוך "חתונה ממבט ראשון"
מתוך "חתונה ממבט ראשון"
מתוך "חתונה ממבט ראשון"
(צילום מסך)
ניר והגר חוגגים במקום הרביעי. אם הייתי מקשיבה רק לנאום (הכתוב!) של הגר הייתי מקבלת את הרושם שמדובר בסיפור הצלחה. אם במהלך הזמן ששהו יחד היא הייתה אומרת לניר חמישית מהדברים המופלאים שאמרה עליו אתמול, סביר להניח שהיחסים האלה היו נראים אחרת. גם ניר נפל בפח ולמרות שלדעתי הגיע לפגישה עם החלטה נבונה לוותר על המשך מערכת היחסים הסאדו-מאזוכיסטית עם הגר, הספיץ' היפה שלה המס אותו והוא הסכים לתת לזה עוד צ'אנס. הגר וניר הם הלירן והשירי של העונה הזאת ואני לא אתפלא אם הם עדיין ביחד, אם ניר עדיין מכיל ומכיל והגר עדיין זועפת ומתייסרת. כמו כן אני לא אתפלא אם הם הצליחו לריב גם בנסיעה המשותפת ביציאה מהפגישה עם הפסיכולוגים.
העונה הזאת, בנוסף להיותה מוצלחת, גם שברה את שיאי הקרינג'יות. שני הזוגות האחרונים – מור ומאור ואריק ודובי – היו מהנים לצפייה כמו תאונת דרכים רומנטית. מאור הבין את המטריה וחתך קצת לפני סוף התהליך, והאמת היא שאני מעריכה את ההכרה המפוכחת ואת עשיית המעשה. כמו מור ומאור גם מערכת היחסים של דובי ואריק הייתה סבל מתמשך. אריק, שלא רוצה להזדקן לבד אלא עם בחורה שצעירה ממנו בעשור או שניים, ודובי, עוצמתית ושוב עוצמתית, לא מצאו שום נקודות השקה ובכל זאת משכו עד הסוף. עצוב היה לי לצפות ביעל ודני מנסים להטליא את שתי מערכות היחסים האלו במהלך העונה שמחתי לשמוע שדובי הצליחה להוציא את העז מהבית ועכשיו היא מגלה את האושר שבלהיות לבד. להתראות בעונה הבאה, תהיו חזקים.