יותר מחודש לאחר שנאסר לפרסום על ידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, קטעי הסטנד-אפ של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתוך "סטנד-אפ ניישן" ישודרו הערב (ד', 21:45) בערוץ רשת.
כזכור, הקטע בכיכובו של נתניהו היה אמור לעלות ב-2 במרץ, זמן קצר לפני הבחירות הרביעיות לראשות הממשלה, אולם השופט עוזי פוגלמן אסר על שידורו, בטענה שהתוכן ישמש כתעמולת בחירות. עם זאת, הוחלט כי רשת תוכל לשדר את הקטע לאחר סיום הבחירות, וכעת נחשפים קטעים ראשונים שצונזרו מתוך הפרק.
2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו ב"סטנד אפ NATION"
בנימין נתניהו ב"סטנד אפ NATION"
בנימין נתניהו ב"סטנד-אפ ניישן"
(צילום: רשת)
בין בדיחות הנוגעות למשבר הקורונה, החיסונים ושאר עניינים פוליטיים, מנחה התוכנית שלום אסייג התעניין בכישוריו של ראש הממשלה ברשתות החברתיות. "יש לי בטיקטוק הצלחה גדולה מאוד, כי הילדים חושבים שאני הטלטאבי הסגול", התבדח נתניהו, והוסיף: "בטיקטוק נתקלתי בקהל הרבה יותר צעיר. יש להם דרישות, הם לא מתביישים, אבל אני עומד בלחצים ואני מודיע כאן ועכשיו: בן זיני לא יהיה שר בממשלה שלי".
2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו ב"סטנד אפ NATION"
בנימין נתניהו ב"סטנד אפ NATION"
בנימין נתניהו עם שלום אסייג וליטל שוורץ ב"סטנד-אפ ניישן"
(צילום: רשת)
בהמשך, נתניהו התייחס גם להסכם השלום עליו חתמה ישראל עם איחוד האמירויות: "הרבה אנשים תוהים לגבי הוויתורים שעשינו בשביל השלום עם האמירויות. אז כן, אני חייב לחשוף בפניכם, השמועות נכונות: בהסכם היה סעיף סודי שבו התחייבנו לתת להם את עומר אדם בכל שבת שנייה". צפו בקטע המלא.