בדרך כלל שידור הסופרבול, האירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר של השנה (כל שנה), מהווה במה נחשקת לחשיפת שוברי הקופות המבטיחים של האביב והקיץ. אבל בצל מגפת הקורונה, כשכלל לא בטוח מתי ואיך יופצו סרטים בבתי קולנוע או בסטרימינג, האולפנים לא ששו להשקיע מיליוני דולרים על חצי דקה או דקה של פרסום במהלך שידור המשחק. ובכל זאת, כמה טריילרים שכן שובצו לאורך המשחק, נתנו תחושה של נורמליות, או לפחות תקווה לנורמליות שתגיע בחודשים הקרובים.

מהיר ועצבני 9

לא מפתיע שאולפני יוניברסל השיקו במהלך הסופרבול את הטריילר הראשון ל-F9, התשיעי בסרטי "מהיר ועצבני". זו כבר מסורת ארוכת שנים. קשה להבין מ-40 שניות מהי בדיוק העלילה שצפויה הפעם לדמותו של דום טורטו (בגילומו של וין דיזל) ולהקתו, אבל מובטח שכרגיל יהיו הרבה מכוניות, רעשי מנועים ומרדפים מסחררים. ג'ון סנה יגלם את הנבל התורן, שהוא במקרה גם אחיו של דום. הבמאי ג'סטין לין וצוות השחקנים הוותיק שכולל את מישל רודריגז, לודקריס, טייריז גיבסון וג'ואנה ברוסטר חוזרים והם יפגשו הפעם את שרליז ת'רון וגם הלן מירן.

Nobody

רעשי מנועים יש גם בסרט אקשן נוסף מבית יוניברסל Nobody, אם כי הטונים נמוכים יותר ומפלס ההומור גבוה יותר. בוב אודנקירק מככב כאיש משפחה למופת שנסיבות החיים הביאו אותו במקרה להיתקלות עם ארגון פשע. מה שמתחיל בהכנת לזניה במטבח, ממשיך למרדפים אינטנסיבים ועימותים פיזיים בהם הגיבור יעשה מרודפיו קציצות. איליה נאישולר הרוסי ביים את מה שנראה כמו שכפול של "ג'ון וויק".

Old

המותחן המסתורין החדש של מ. נייט שמאלאן Old נראה כמו הפקה צנועה על חוף הים, אבל ראשי יוניברסל חשבו שהוא מצדיק חשיפה רחבה על במת הסופרבול. העלילה מלווה משפחה שמגיעה לנופש על חוף ים מרוחק ודי מהר מסתבר לשני ההורים ששלושת ילדיהם מתבגרים באופן בלתי טבעי ומואץ מאוד. עניין לא נעים, ודי מפחיד למען האמת.

מגלה את אמריקה 2

אולפני פרמאונט ניצלו את שידור הסופרבול בעיקר כדי לקדם את שירות הסטרימינג שלהם פרמאונט פלוס, שיעלה בארצות הברית בחודש הבא, ועל הדרך העניקו משבצת גם לסרט ההמשך "מגלה את אמריקה" מ-1988 שיעלה באמזון פריים במרץ. ב-40 שניות של הטריילר אפשר להתרשם מאדי מרפי המזדקן עם אותם השטיקים של הקומיקאי מלפני 32 שנה, וגם כמה בדיחות מעודכנות, בהן דחקה על חשבון ווקאנדה, המדינה הבדיונית מהעולם של "פנתר שחור".

ראיה והדרקון האחרון

ילדים הם לא בהכרח הקהל הטבעי של הסופרבול אבל ההורים שלהם הם אלה שאחראים על רכישת כרטיסים לבית הקולנוע, או להזמנת מנוי בדיסני פלוס. על כן הטריילר של "ראיה והדרקון האחרון" מכוון בעיקר אליהם. סרט האנימציה שמשלב בין יצורים מהמיתולוגיה הסינית ואמנויות לחימה יעלה בחודש הבא בערוץ הסטרימינג של דיסני. אקוואפינה, קלי מארי טראן, ג'מה צ'ן ואלן טודיק מככבים כמדובבים בסרטם של דון הול וקרלוס אסטרדה.

הפלקון וחייל החורף

גם הטריילרים בתחום הטלוויזיה היו מצומצמים השנה, עם שלוש חשיפות בלבד: הטריילר לספין-אוף של "שתיקת הכבשים" שנקרא "קלריס", טריילר לעונה החדשה של Yellowstone וטריילר לסדרה החדשה של מארוול ודיסני פלוס, "הפלקון וחייל החורף". בעקבות ההצלחה של "וונדה-ויז'ן", הסדרה הראשונה של היקום הקלנועי/טלוויזיוני, בהחלט נראה שיש למה לצפות. כמו "וונדה-ויז'ן", גם "פלקון וחייל החורף" ממשיכה את התרחשויות "הנוקמים: סוף משחק". במרכזה עומדים סאם וילסון (פלקון) ובאקי בארנס (חייל החורף), שעוד מעכלים את הטוויסט שובר הלב מהסרט: סטיב רוג'רס, הלא הוא קפטן אמריקה, החליט לנטוש את התפקיד ולהעביר את המושכות - כמו גם את המגן האיקוני שלו - לוילסון, חברו הטוב. כעת, כשנותרו לבדם ללא בוגר אחראי שישגיח, הם יוצאים למסע ברחבי העולם כדי לבחון את היכולות שלהם ולהילחם במרסקי הדגלים, קבוצה אנרכיסטית שמעוניינת לחסל את המושגים "מדינה" ו"לאומיות".
הטריילר בעיקר מזכיר את סרטי מארוול האהובים, עם הרבה ברומאנס בין שני הגיבורים, הומור של מארוול, וסצנות אקשן שאנחנו רגילים לראות על המסך הגדול.