מתקפה לא שגרתית של מתמודדי תוכנית טלוויזיה בזמן שהיא משודרת: מתמודד נינג'ה ישראל, רועי בן יקר, שהעפיל לגמר התוכנית שמשודרת בקשת, העלה פוסט מאוכזב היום (ב') לחשבון האינסטגרם שלו ובו הוא מלין על זמן המסך הקצר שקיבל במקצה שלו, על אף שצלח את המסלול.
3 צפייה בגלריה
רועי בן יקר
רועי בן יקר
רועי בן יקר, מתוך "נינג'ה ישראל"
(צילום: עודד קרני)
"אני לרוב לא נוטה להתאכזב, תמיד לוקח דברים בפרופורציות", כתב בן יקר באינסטגרם שלו, "אבל אתמול הרשיתי לעצמי להתאכזב כי הרגשתי שקוף ואפילו קצת מושפל. כמו רבים וטובים שחוו את התחושות האלה גם כן. אבל ספורטאי אמיתי צריך לדעת לאסוף את עצמו ולהסתכל על מה שחשוב באמת - כבשתי את המסלול ולחצתי על הבאזר ואני אתמודד מול הטובים ביותר בשלבים האחרונים של הגמר".
3 צפייה בגלריה
מתוך נינג'ה ישראל
מתוך נינג'ה ישראל
מתוך "נינג'ה ישראל"
((צילום מסך))
הפוסט המאוכזב מגיע יממה אחרי שמשפחתו של המתמודד נתאי הדר, שהשתתף במקצה הגמר ששודר בשבת וגם הוא צלח את המסלול, תקפה בפייסבוק: ״נתאי השקיע יותר משנה של אימונים כדי להיות בתוכנית", כתבה אחותו שירז, "נתאי ידע שהוא מגיע לתכנית טלוויזיה, שבה מן הסתם יש עוד מתמודדים, חלקם מוכרים יותר וחלקם מוכרים פחות. כולנו ראינו שמדובר באופן תמידי על מתמודדים עיקריים שעליהם מונחת כל התכנית. וכבודם במקומם מונח. אבל, כל הפרומו תמיד על אותם האנשים, הריאיונות וזמן המסך. כשמגיעים אנשים אנונימיים שרוצים להצליח ולהראות את עצמם בתכנית - אין להם מקום. בגמר הגדול במסלול הראשון ששודר ביום שבת נתאי עבר את כל המסלול במקצועיות שיא! הוא הגיע לבאזר וסיים בתוצאה מהגבוהות ביותר, אם לא הגבוהה ביותר מכל המתמודדים. ידעתם? כנראה שלא.
חיכינו, ציפינו, קיווינו, הכנו, נערכנו ובסוף נתאי קיבל כמה שניות בודדות שבהם בקושי ראו אותו או את היכולות שלו, שלא לדבר על זה שלא הוזכר בשום ריאיון, או טיפת הערכה למתמודד מהחזקים ביותר שהגיעו. באותה נשימה, מתמודדים 'מפורסמים' שעשו עליהם פרומואים ואף נפלו במקצה, קיבלו ריאיון, דקות נכבדות של צפייה ואת כל המסלול שלהם לפרטי פרטים עם פרשנות מופלאה של רסקין ורותם ישראל. חבל לי שאדם שהגיע להגשים חלום והצליח לא מקבל את הכבוד והערכה הראויה לו, ומתמודדים שחוזרים כבר שלוש עונות לא הגיעו לאן שהוא הגיע. כנראה מה שלא נותן צפיות ורייטינג - לא נכלל. אני יודעת שנתאי הוא רק אחד מהתמודדים שמרגישים שלא קיבלו את ההכרה שמגיעה להם".
3 צפייה בגלריה
מתוך נינג'ה ישראל
מתוך נינג'ה ישראל
מתוך נינג'ה ישראל
((צילום מסך))
מהפקת התוכנית נמסר בתגובה: "יש מגבלות זמן שידור ולכן לא תמיד מראים מסלול מלא של כל מתמודד. המסלולים של רועי בן יקר ונתאי הדר יעלו באתר הערוץ במלואם".