בימים שבהם מרבית המאושפזים מגיעים לבית החולים בשל מגפת הקורונה, בריאן מיי בן ה-72, אושפז דווקא בשל תאונת גינון מצערת.
1 צפייה בגלריה
בריאן מיי
בריאן מיי
בריאן מיי
(צילום: gettyimages)
הגיטריסט של להקת קווין אושפז בבית החולים לאחר שקרע אתמול (ה') את שריר העכוז הגדול (גלוטאוס מקסימוס) ל"גזרים" לדבריו, בעקבות עבודה מאומצת מדי בגינתו. מיי הודיע על המקרה בעמוד האינסטגרם שלו והוסיף תמונה שבה הוא נראה חובש מסיכה. "בדיקת מציאות בשבילי. לא, הווירוס לא הגיע אליי עדיין תודה לאל".
"הצלחתי לקרוע את הגלוטאוס מקסימוס שלי לגזרים ברגע של גינון נלהב יתר-על-המידה", כתב בפוסט והוסיף כי הוא סובל מכאבים ועדיין אינו יודע עד כמה חמורה הפגיעה. "פתאום מצאתי את עצמי בבית החולים בסריקות כדי לבדוק עד כמה בדיוק הזקתי לעצמי. מסתבר שעשיתי עבודה יסודית - ואני לא אוכל ללכת או לישון בלי עזרה למשך זמן מה, משום שהכאב קשוח".
הפציעה הלא פשוטה לא פגעה ולו במעט ברוח הרוקנ'רול של בריאן מיי שממשיך להעלות סרטונים בהם הוא נראה מנגן על הגיטרה החשמלית, גם אם כרגע הדרך היחידה לנגן עליה היא ככל הנראה בישיבה. מיי היה אמור לצאת לסיבוב ההופעות הגדול ביותר של קווין ואדם למברט במהלך קיץ 2020, אולם הקורונה דחתה את התוכניות שלהם והשאירה אותם בבית. הלהקה ניצלה את הזמן כדי להצדיע לכוחות הרפואה בסרטון עם השיר You Are The Champions.
רק לפני יומיים פורסם במגזין "רולינג סטון" כי מיי אמר בריאיון שככל הנראה לא יהיה סרט המשך ללהיט של שנת 2018 "רפסודיה בוהמית" על אף השמועות. הסרט שהביא את סיפורם של פרדי מרקורי וקווין גרף לא פחות מארבעה פרסי אוסקר והרוויח כ-900 מיליון דולרים ברחבי העולם.